Мнение
от mapamop » 20 Яну 2024 11:52
Виж на първо време как ти вървят корекциите на прясно запален двигател и на напълно стоплен (мисля на 80-90 градуса на антифриза), на празен ход и на 2500 оборота.
Засечи си корекциите на дюзите, Target common rail pressure и Common rail pressure показателите и в 4те случая. Нафтата като се стопли си променя драстично вискозитета, респективно и дюзите вече си променят поведението.
От предните ти снимки има малка разлика между целевото и актуалното налягане на горивото в рейла, но е в рамките на допустимите 10%. За това налягане виновните са SCV клапан, дюзи , или клапана за изравняването на налягането в рейла (за обратната нафта).
Дръпни си сервизното ръководство и си свери стойностите спрямо него. Не са замесени само дюзите в горивния процес.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.