Проблем при паленето
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17 Юли 2023 09:53
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: Тойота RAV4
- Благодарил/а: 1 път
Проблем при паленето
Здравейте!Имам RAV4 2010г 2,2 D-CAT От 2-3 месеца седи,като паметник.Когато тръгваш да палиш на дисплея изписва Заключен волан и до там.Не може да се запали.Два пъти е карах в сервиз Тойота,но нищо не направиха.Първият път ми смениха Стоп машинката и след 10-на дена пак същото.Вторият път разправят,че някакъв предпазител сменили ,но ефектът по принцип е същият.След около 2 месеца каране пак същото.Някой от Бургас да знае читав сервиз,или да каже каква може да е причината.Според мен някъде има лоша връзка,но само гадая.
- gimara
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 111 пъти
Проблем при паленето
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 01 Мар 2023 12:20
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Verso 2010 CVT
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Проблем при паленето
Ще пиша в тази тема, защото имах проблем със запалването. В петък, след като не бях карал колата (Тойота Версо) от 5 дни, отказа да запали, не завъртя и стартера даже. В същото време радио, светлини по таблото и фарове работеше. Щуваше се само едно щракане (цъкане), вероятно бендикс. Реших, че стартера или бубина са заминали. Единственото, което можех да направя с мойте техбически възможности, беше да сваля акумулатора и да го сложа да се зареди, което направих в събота. В неделя сутринта, колата запали (самия аз не вярвах). Днес ходих да ми замерят акумулатора, според мастора бил с намален капацитет, ама имало голяма вероятност с повишаването на температурите да изкара лятото . С оглед на това, че въпросния акумулатор е на 7 години (Winmaxx Monbat), реших да го сменям, което и направих. Иначе нямало отечки и алтернатора работел коректно. Въпроса ми е дали има възможност да проверя състоянието на стартера и на шалтера, без да чакам да се "скапят". Карал съм 2 служебни тойоти и при тях акумулаторите са си заминавали внезапно (предния ден всичко е ОК, на сутринта нищо не свети, камо ли да запали).
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Проблем при паленето
Нормално поведение при паднал акумулатор... Опитва се да пусне повече ток и да 'щракне', ама при по-големият ток спада напрежението прекалено, и цикълът се повтаря..
П.С. мисля бях споделял абсолютно същият си личен опит с Авенсиса при падащ акумулатор - новият собственик докато чакал новите си номера пускал радио, фарове и т.н. и накрая ми се обажда 'ама не пали, а само щрака постоянно'

До този момент колата си палеше добре и се експлоатираше ежедневно. Просто лекото натоварване с други източници е 'преляло чашата' на стария акумулатор

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Проблем при паленето
Няма смисъл. На акумулаторите им е дошло времето. Един ден се случва.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 3 госта