Здравейте, колеги,
от 4 дни съм собственик на Тойоа Авенсис Т270, втори фейслифт, 2018та, 1.8 vvti бензин, ръчна ск. кутия. Колата е още в гаранция и само преди 4 дни мина през официален сервиз за проверка, преди покупка- никакви проблеми не бяха регистрирани. Днес, обаче, колата не може да запали- на контакт светва таблото и дисплея, чековете огасват, с изключение на лампата за електрическия сервоусилвател- в червено и индикатора за неизправност(двигател) в жълто, но колата така и не запалва и не съм сигурен дали тези два чека не искат запален двигател за да се изгасят. Съвсем нов съм за марката и нямам идея дали е нещо тривиално или е директно за репатрак в Тойота сервиз. Благодаря предварително за всякакви идеи. Прилагам и снимка с таблото.
Поздрави, Атанас
Авенсис Т270 не пали и свети чек за ел. серво
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 06 Яну 2024 09:25
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис 3та ген. 2ри фейслит
- Получена благодарност: 1 път
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Авенсис Т270 не пали и свети чек за ел. серво
Тези лампи гаснат след запалване
А какво значи не пали?
Върти и не пали или...
Старт стоп има ли?
А какво значи не пали?
Върти и не пали или...
Старт стоп има ли?
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 06 Яну 2024 09:25
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис 3та ген. 2ри фейслит
- Получена благодарност: 1 път
Авенсис Т270 не пали и свети чек за ел. серво
Колеги, срам не срам, по-добре да го напиша, защото както ми казаха в сервиза, в който се консултирах преди малко: "не се случва рядко"
. Майсторите ме питаха с оригинални стелки ли е колата, което ме учуди, но казаха, че често нови за марката шофьори, които за първи път се сблъскват с Тойота и стартирането на колата с натиснат съединител изпадат в тази неловка ситуация. Та: най-често заради неоригинални стелки, особено гумени, се подпъхват под педала на съединителя и нетренирания за марката не осъзнава, че не пали, защото съединителя не влиза докрай заради стелката.

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Авенсис Т270 не пали и свети чек за ел. серво
Натисни спирачка+съединител и после старт бутона.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 13 Окт 2008 23:32
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 3S-FE,RAV4 XA30 1AZ-FE
- Благодарил/а: 23 пъти
- Получена благодарност: 62 пъти
Авенсис Т270 не пали и свети чек за ел. серво
Мислих да ти напиша да провериш стелката, но не предполагах, че не си го проверил. Пък и не беше написал дали върти и не пали, или просто не върти. Както и да е. Важното е, че проблема е бил дребен и вече е решен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта