Здравейте колеги! Закупих Land cruiser 95-ца 2002 год 3.0 d4d!
Имам проблем,като загрее и го изгася няма палене!
Трябва много въртене та да запали!
Докато въртя,гледам налягането в рейла и нещо не е наред, защото докато върти леко по леко се вдига стойноста и като стане 18mpa пали?
След като вече запали става 30mpa което е нормално.
Студен пали без проблем.
Никакви грешки няма.
Стойности дюзи на студен двигател:
1: -2.66
2: 0.94
3: 0.31
4 : 0.94
Injection volume-10.2
Rail pressure-45mpa
На топъл ДВГ:
1: -2.65
2: 0.78
3: 0.31
4: 1.1
Rail pressure-30mpa;
Съмняват ме дюзите дали не е от тях проблема?
Дюзи показания от Techstream
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 28 Авг 2023 12:53
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- WoLF
- Мнения: 3443
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 687 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
Дюзи показания от Techstream
Съмненията ти са оправдани. Такива дюзи ще правят проблеми. Не е задължително да е от тях, но определено искат внимание 




- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Дюзи показания от Techstream
Георги Милушев написа: ↑28 Дек 2023 12:40 Здравейте колеги! Закупих Land cruiser 95-ца 2002 год 3.0 d4d!
Имам проблем,като загрее и го изгася няма палене!
Трябва много въртене та да запали!
Докато въртя,гледам налягането в рейла и нещо не е наред, защото докато върти леко по леко се вдига стойноста и като стане 18mpa пали?
След като вече запали става 30mpa което е нормално.
Студен пали без проблем.
Никакви грешки няма.
Стойности дюзи на студен двигател:
1: -2.66
2: 0.94
3: 0.31
4 : 0.94
Injection volume-10.2
Rail pressure-45mpa
На топъл ДВГ:
1: -2.65
2: 0.78
3: 0.31
4: 1.1
Rail pressure-30mpa;
Съмняват ме дюзите дали не е от тях проблема?
[/quote дюзите са добре, scv клапана може да прави проблеми!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта