Парно на Prius 2
- ivanov3
- Мнения: 73
- Регистриран на: 06 Ное 2008 09:14
- Местоположение: софия
- Получена благодарност: 1 път
Парно на Prius 2
Здравейте колеги. Търсих но не намерих подходяща тема за парното. Проблема ми е че нямам добро парно. След като мина 30км тогава се подобрява. Смених термостата но проблема си остава. Моля за съвет! Какво може да се направи? Моята е 2005г. 1,5.
TOYOTA PRIUS W2 2005г. 1,5 78к.с.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Парно на Prius 2
Каква температура на охладителната течност ти поддържа колата? След тези 30км горещо ли излиза от въздухопроводите?



- ivanov3
- Мнения: 73
- Регистриран на: 06 Ное 2008 09:14
- Местоположение: софия
- Получена благодарност: 1 път
Парно на Prius 2
Moже утре да я закача на диагностика и да проследя температурата до колко градуса достига и за колко км
TOYOTA PRIUS W2 2005г. 1,5 78к.с.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Парно на Prius 2
Трябва много бързо да вдигне 40, после се пуска вентилатора на парното и бавно ще качи до 60, после почва да гаси двигателя често и трудно мърда повече...



- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Парно на Prius 2
Трябва да се дефинира що е то "добро парно". Все пак казваш, че уж духа топло от въздуховодите.
Приуса загрява ДВГ до толкова, че температурата, която да духа от духалките при 100% смесителна клапа на топло, да е температурата, с която трябва да духа, за да поддържа зададената температура.
"Нормалните" автомобили ако ги пуснеш на макс топло и си сложиш ръката, веднага ще усетиш "горещо" духане, просто защото антифриза им е "горещ" постоянно.
Ако му зададеш някаква температура в купето, не успява ли да го стопли? Ако дадеш на "макс" температурата на парното, не духа ли достатъчно топло? А с каква температура духа (най-добре да се замери с термодвойка, да кажем на средна сила на вентилатора)?
Приуса загрява ДВГ до толкова, че температурата, която да духа от духалките при 100% смесителна клапа на топло, да е температурата, с която трябва да духа, за да поддържа зададената температура.
"Нормалните" автомобили ако ги пуснеш на макс топло и си сложиш ръката, веднага ще усетиш "горещо" духане, просто защото антифриза им е "горещ" постоянно.
Ако му зададеш някаква температура в купето, не успява ли да го стопли? Ако дадеш на "макс" температурата на парното, не духа ли достатъчно топло? А с каква температура духа (най-добре да се замери с термодвойка, да кажем на средна сила на вентилатора)?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- ivanov3
- Мнения: 73
- Регистриран на: 06 Ное 2008 09:14
- Местоположение: софия
- Получена благодарност: 1 път
Парно на Prius 2
Има парно колата стопля се но след 30км. Мисля че трябва да се случва по бързо. Не мога да разбера толкова си може или има проблем. Имал съм корола 2002 бенз и беше с по-добро парно. Кажете вие.
TOYOTA PRIUS W2 2005г. 1,5 78к.с.
- ivanov3
- Мнения: 73
- Регистриран на: 06 Ное 2008 09:14
- Местоположение: софия
- Получена благодарност: 1 път
Парно на Prius 2
Тази сутрин направих диагностика на колата. При външна температура 2 градуса пуснах диагностика през обд и следих температурата. За 2 км достигна 50гр при натиснат бутон лоу и зададена темп на макс. На 10 ят километър стигна 60 гр вече на включен бутон м. До тук извънградско. После влязох в София по равен терен и се движеше между 60 65гр и чак на 30 рият км и е лек баир дигна 80гр и после пак падна на 70 при леко спускане. Външна темп 3 гр. 31км изминах. Това е. Ако имате въпроси задайте ми ги. Моля за вашите коментари. Благодаря ви и за това че се включвате и ми помагате.
TOYOTA PRIUS W2 2005г. 1,5 78к.с.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Парно на Prius 2
В тези граници работи колата, всичко ти е нормално. Температурата дръж на стойността, която искаш (при мен е 23 зимата, 22 лятото) и автоматичен режим. Не съм усетил да загрява бавно купето, дори е по-бърза и ефективна климатизацията лете и зиме от другите автомобили, които шофирам.



- ivanov3
- Мнения: 73
- Регистриран на: 06 Ное 2008 09:14
- Местоположение: софия
- Получена благодарност: 1 път
Парно на Prius 2
Благодаря за отговора. Но при минус 3 и повече градуси е студено в купето и не мога да кажа че съм доволен. Имал съм 3 други коли и парното е било по-добро. Смених термостата през пролетта но няма промяна.
TOYOTA PRIUS W2 2005г. 1,5 78к.с.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Парно на Prius 2
Всичко изглежда нормално,ако имаш подгрев на седалките активирай ги на макс и карай по агресивно колата ..от там и по дълга работа на мотора и повече топло.
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Парно на Prius 2
Така работи колата. Парното не може да е по-силно, защото температурата на охладителната течност е около 60 градуса. Т.е радиаторчето се нагрява до 60 градуса и това е . После перката вкарва тези 60 градуса в купето като при движението въздуха изстива. При конвенционалните автомобили тази температура е около 83 градуса там някъде отваря термостата, т.е имаш още 20 градуса отгоре и е нормално парното да е по-силно . КОлата няма проблем така си работи. При дълъг преход не е проблем, защото на 20тата минута в купето вече е достатъчно топло , но за кратки разстояние се усеща студено. Това е положението с хибридите.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kanazuchy и 4 госта