Филтър гориво Авенсис Версо д4д
- mapamop
- Мнения: 5209
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 588 пъти
Филтър гориво Авенсис Версо д4д
repijouns,
Лично моето мнение е да започнеш с покупката, вземане назаем или каквото прецениш в тая посока, на кабел/преходник/уред (наречи го както ти е удобно) за Techstream. Ако ти е проблем намирането на софтуера ми драсни едно лично. Ако ще купуваш, съм пуснал преди време тема за "кабели" пробвани лично от мен и от други колеги - за да не настъпиш грешната мотика със китайската продукция. Харесай си нещо от там и виж какво е писано за/против.
По спомен за 1CD-FTV двигателя, който е най-вероятно същият или почти същия като влаганият във Авенсис Т25, по сервизно ръководство си пише че след всяка смяна на SCV клапан/ите/ се прави реинициализация на помпата, през Techstream. Силно предубеден съм че друг софтуер и/или кабел ще го направи успешно или "както трябва" - може и да стане, но много вероятно е да не стане и нещо да се ошашка по електрониките. При всички случаи винаги ще има едно съмнение за резултата.
Идеята на реинициализацията е да се открият новите параметри на новият/новите клапани и да се ползват ефективно. В момента от гледна точка на горивната електроника, клапана не е сменян и се ползват параметрите на стария износен клапан.
Ако и след реинициализацията нещата не се променят, си реши дали и какви клапани ще си купиш - не ти давам директен отговор, защото означава да ти броя парите. А съм против тези неща.
След това е ясно че пак ще има реинициализация. Кабела ще си изкара парите на второто четене и триене на грешки, предвид цените за "закачане с диагностика" на сервизите около мен, и на трето предвид цените които ми цитираха че искат "копърките", които само четат грешки и не правят никакви интерпретации на данните.
Имам бегъл спомен че след смяна на SCV имаше изискване за префлашване или обновяване на софтуера на горивния компютър. Почти съм сигурен че това беше релевантно към помпите с един клапан и никак не съм сигурен за кой мотор се отнасяше. Така че си мисля че няма да ти се наложи да препрограмираш софтуера на ECM-а, но ще ти се наложи да ресетнеш помпата. Дори и "чисто профилактично за спорта", бих го направил, за да няма съмнение в резултатите след цялото упражнение.
Всичко по-горе са си лично мои размисли, житейска логика и мнение - може да ме отсвириш директно, без да има някакви лоши чувства от моя или твоя страна.
Лично моето мнение е да започнеш с покупката, вземане назаем или каквото прецениш в тая посока, на кабел/преходник/уред (наречи го както ти е удобно) за Techstream. Ако ти е проблем намирането на софтуера ми драсни едно лично. Ако ще купуваш, съм пуснал преди време тема за "кабели" пробвани лично от мен и от други колеги - за да не настъпиш грешната мотика със китайската продукция. Харесай си нещо от там и виж какво е писано за/против.
По спомен за 1CD-FTV двигателя, който е най-вероятно същият или почти същия като влаганият във Авенсис Т25, по сервизно ръководство си пише че след всяка смяна на SCV клапан/ите/ се прави реинициализация на помпата, през Techstream. Силно предубеден съм че друг софтуер и/или кабел ще го направи успешно или "както трябва" - може и да стане, но много вероятно е да не стане и нещо да се ошашка по електрониките. При всички случаи винаги ще има едно съмнение за резултата.
Идеята на реинициализацията е да се открият новите параметри на новият/новите клапани и да се ползват ефективно. В момента от гледна точка на горивната електроника, клапана не е сменян и се ползват параметрите на стария износен клапан.
Ако и след реинициализацията нещата не се променят, си реши дали и какви клапани ще си купиш - не ти давам директен отговор, защото означава да ти броя парите. А съм против тези неща.
След това е ясно че пак ще има реинициализация. Кабела ще си изкара парите на второто четене и триене на грешки, предвид цените за "закачане с диагностика" на сервизите около мен, и на трето предвид цените които ми цитираха че искат "копърките", които само четат грешки и не правят никакви интерпретации на данните.
Имам бегъл спомен че след смяна на SCV имаше изискване за префлашване или обновяване на софтуера на горивния компютър. Почти съм сигурен че това беше релевантно към помпите с един клапан и никак не съм сигурен за кой мотор се отнасяше. Така че си мисля че няма да ти се наложи да препрограмираш софтуера на ECM-а, но ще ти се наложи да ресетнеш помпата. Дори и "чисто профилактично за спорта", бих го направил, за да няма съмнение в резултатите след цялото упражнение.
Всичко по-горе са си лично мои размисли, житейска логика и мнение - може да ме отсвириш директно, без да има някакви лоши чувства от моя или твоя страна.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: nogopechen, Semrush [Bot] и 5 госта