Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Знам, че е така, но не мога ДА НЕ отсипя на колегата LEXUS..............., няма как да пиеш сок и да казваш "кисел ми е" и някой , който дори не го е опитал да казва , "не е бе шекеросан е дори много".
А и той се намеси компетентно след ,като казах какви са минусите според мен на тая кола - удобно нали? Ама не ме бърка това и не променя мнението ми.
А и той се намеси компетентно след ,като казах какви са минусите според мен на тая кола - удобно нали? Ама не ме бърка това и не променя мнението ми.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Защо аз, това ти го твърдиш. Ти се изкажи какво мислиш всъщност, дебелината на ламарината влияе ли на анти-корозионната устойчивост на метала? Защото Мегана има по-дебели ламарини,ама какво е значението колко са дебели. Волгата и Москвича имат още по-дебели ламарини,а и Ладата.
Не на изказа ми,а на твърденията ми и тезата ми достоверност дават обосновките. Ти досега не си дал един валиден аргумент,който да подкрепя нещата ,които си обявил като неоспорими истини и за които, понеже ги оспорвам с аргументи, ме обявяваш за сектант. Не, ти си сектант и предубеден човек.
Дали си гледал 5 коли от модел или марка или пускаш линк с тестващи германци,които са гледали доста повече и са обобщават,че Г класата ръждясва,а е толкова скъпа, кое според теб е недостоверно на второто?
То ти личи,че предимно се забавляваш.
Това може да се намери за всяка марка с ръждясали греди. Тоест ти си се фокусирал само върху Тойота,а не коментираш другите марки, все едно при тях няма такива случаи.
А не е ли?
Не е културно да ми кажеш дали да си изказвам мнението , или не. Това първо, второ, откъде накъде реши,че само ти и тези,които подкрепят тезата ти могат да се изразяват,а който е несъгласен трябва да си запази мнението за себе си? И кои хора убеждавам- двама човека. Вие ли сте Хората? Колко коли си видял голи на ламарина, колко Тойоти си видял,колко Волва и колко БМВ-та. Защо се опитваш личния опит на един човек да го представяш като неоспоримо доказателство за милиони коли от дадена марка. Това е логически абсурд.
Значи ти говориш за няколко случая с два модела на Тойота от може би 50 по света и направи извод,че ръчните ск.кутии на Тойота се чупят. Прекрасен логик. Изключително безпардонно поведение. ПО тази логика аз мога да направя извод,че Фолксваге им се чупят ск.кути,защото масово таксиметровите шофъори казваха, че на Кади се чупят, значи ръчните ск.кутии на Фолксваген се чупят. Но ти не казваш ръчните ск. кутии на Фокксваген се чупят, ати казват Тойтовските се чупят, въпреки че и двете заключения са погрешни, но ти чрез склонноста за потвърждение търсиш само доводи, подкрепящи твоите стереотипи. Това е сектантство по твоя речник.nov написа: ↑28 Ное 2023 09:53 но ръчните скоростни кутии също не са им силна страна и това го знам от човек правил десетки такива в оторизиран сервиз на Тойота, но то пак няма линкове -единични случай са и т.н. стихотворението ни е ясно, и говоря з анови коли в гаранция особено Т25 и особено рав 4 от 2006 насам.
Ама то има и Тойоти, на които не им гният веждите, но ти казваш, разбира се,че е вярно ,че Тойотите са ръждавелници. А не казваш повечето коли са ръждавелници, въпреки че не на всички им гният веждите.
Аз не оспорвам какво си видял. Първо, това че 607 не ръждясва изобщо не означава,че 406 и 407 не ръждясват, както и 307. Всичките съм ги виждал ръждиви . 607 е висок клас, колко Камрита си видял ръждясали и колко 607-ци и колко Lexus GS? Нека сравняваме сравними автомобили. Както си сравнил ръждив Авенсис с ръждива Лагуна, Лагуните ръждясват, но никой не го пише като извод Рената са ръждавелници, пише се само Тойотите са ръждавелници. Ето едностранчивото отношение. Никой не пише Мерцедесите са ръждавелници, въпреки че всички сме наясно колко много техни модели ръждясват. Никой не пише колко по-скъпо се продава Мерцедес и че е премиум автомобил и ръждясва. Важното е да напишем Тойота са ръждавелници и който не е съгласен е сектант, ние не сме сектанти,че критикуваме само Тойота.mapamop написа: ↑28 Ное 2023 09:17 Колко Тойоти си видял разкостени до голо купе и купето да е нарязано? От други марки?
При мен Авенсисите които съм виждал нарязани са доста повече от 1, внасяни са от различни места. Корола-Версо до 2007 (всъщност една 2005 и една 2007). Виждал съм нарязано Пежо 607, повече от една бройка, и там ръждата по купето почти я няма. Мерцедес А170 - повече от една бройка, едната от Англия, другата от Германия - гнилоч. 1бр. Сеат Алтеа XL - почти нямаше ръжда. Рено Лагуна 1 - корема на купето го нямаше.
Обясни ми как под боята ще има ръжда,ако боята и покритието не е било компрометирано.
Ти самият назад в мненията написа ,че дебелината на ламарината е без значение при наличие на анти-корозионна защита. Дали и ще ръждяса с месеци разлика заради дебелината не е от практическо значение, все ще ръждяса като стар москвич с дебела ламарина. Въпросът е друг - тънка ламарина се използва и за олекотяване, така както се използват пластмасови детайли при някои производители, пластмасата излиза по-евтино от тънка ламарина, едва ли пестенето е основна идея.
Прав си,че е пестено оттам,където не е толкова важно, вътре в купето под мокетите за какво ти е боя, само анти-корозионно покритите е достатъчно.
Какво им е на боята на Тойотите, доста хубави бои имат, за тънките ламарини коментирах идеята. Но Тойоти с проблеми в електрониката е нещо много рядко. Това не е проблем на Тойотите. Нека да се включат повече колеги, мисля,че ще потвърдят думите ми. Това дя аго кажеш за Пежо,Рено, Мерцедес,БМВ, Фолксваген е вярно - те имат много дефекти по електрониката.
Грешно тълкуваш. Никъде не спирам никой да критикува,а само оспорвам критиките,които не са издържани логически и не са подкрепени с надеждни аргументи. Стремя се да ви накарам да не се фокусирате в критиката само върху Тойота,защото същата критика е относима и спрямо много други марки,а вие я поставят в такъв фокус, че се внушава,че това са проблеми основно или само при Тойота. И който оспори това е сектант. Не е сектант, реалист е,а не човек с предразсъдъци.
Глупости на всеки може да се случи да прави. Според мен много по-значими глупости, които са от пестене са слаби вериги при Фолксваген и БМВ, излиза скъпо на собствениците, а в същото време въпреки че е пестено от механична здравина, тези марки са много по-скъпи като продажна цена и с по-малка гаранция.
По отношение на това как Тойота пести и как е изградила имиджа си на на производител на здрави и безпроблемни автомобили на добра цена за клиента, съветвам те да прочетеш, ако не си го направил, "Пътят на Тойота"- там са обяснение принципите, въведени от един главен инженер в компанията през 60-те години Тайчи Оно, който всъщност с идеите си за ефективно производство, въведено в заводите на компанията се решават два основни проблема на всеки авто-производител - проблема с качеството и проблема с цената. Като започнем от това,че премахват складовете и разходите по тях и въвеждат практиката just in time, а именно всички части идват на поточната линия,направо за сглобяване, без големи складове, продължим с Канбан - възможността всеки работник на поточната линия да я спре при забелязан проблем с качеството на някоя част, Кайзен - принцип за подобряване и др.
Тоест японците са създали система от принципи на работа, които революционизират и правят по-ефективно производството не за сметка на качеството,а точно обратното, качеството се повишава, като с това се повишава и ефективността на производството.
Системата се изучава в университети по целия свят и е внедрена в много производства от всякакъв бранш.
Хора,които не са запознати в детайли с начина на производство в заводите на Тойота разсъждават на база свои наблюдения и своя интерпретация и започват да боравят с жаргонни оценки
Извинявай, но да наречеш световно доказали се с качеството си марки така ми прилича на известен феномен в психологията, който представлява склонност на незапознатите в детайли в даден процес, производство, технически проекти, технически предизвикателства, инженерни успехи и грамадния инженерен и различен по естеството си технически труд да обезценят това, да го подценят и принизят до определен обиден епитет, като същевременно надценяват собствената си квалифицираност по целия обем от въпроси, които обобщават
Съгласен съм, още от самото начало на дискусията написах,че Тойоти ако ръждясват, то това е на неносещи части, места,които не са свързани с конструктивната безопасност. Не като при БМВ 3-ките направо им падаха задните мостове, За опели да не говорим. Разбира се, това не изчерпва всички случаи.
Аз не се опитвам да те убедя нито теб, нито nov, аз изразявам собственото си отношение по въпросите.
Последно промяна от LEXUS на 28 Ное 2023 15:54, променено общо 2 пъти.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Знаеш ли, това да кажеш минус на Тойота Рав 4 са тънките ламарини, без да знаеш защо е минус, е същото като аз да кажа минус е, че Рено и Мерцедес слагат пластмасови калници и капаци. Ама защо е минус няма значение.nov написа: ↑28 Ное 2023 15:07 Знам, че е така, но не мога ДА НЕ отсипя на колегата LEXUS..............., няма как да пиеш сок и да казваш "кисел ми е" и някой , който дори не го е опитал да казва , "не е бе шекеросан е дори много".
А и той се намеси компетентно след ,като казах какви са минусите според мен на тая кола - удобно нали? Ама не ме бърка това и не променя мнението ми.
Както и да е, не искам да те убеждавам в противното на това,което пишеш, просто смятам, че си написал неаргументирани неща. Затова в първото си мнение само ти зададох въпроси защо това са минуси. Това си е твое право, мнение, щом си казал , минуси са ,все пак казваш според теб. Според мен може да не са минуси,а и имам право да го напиша.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
2 броя 407 бяха в много по-добро състояние от АвенсиситеLEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Аз не оспорвам какво си видял. Първо, това че 607 не ръждясва изобщо не означава,че 406 и 407 не ръждясват, както и 307. Всичките съм ги виждал ръждиви . 607 е висок клас, колко Камрита си видял ръждясали и колко 607-ци и колко Lexus GS? Нека сравняваме сравними автомобили. Както си сравнил ръждив Авенсис с ръждива Лагуна, Лагуните ръждясват, но никой не го пише като извод Рената са ръждавелници, пише се само Тойотите са ръждавелници. Ето едностранчивото отношение. Никой не пише Мерцедесите са ръждавелници, въпреки че всички сме наясно колко много техни модели ръждясват. Никой не пише колко по-скъпо се продава Мерцедес и че е премиум автомобил и ръждясва. Важното е да напишем Тойота са ръждавелници и който не е съгласен е сектант, ние не сме сектанти,че критикуваме само Тойота.
3 броя Сутиен Ц5 бяха на практика без ръжда, особено по предния и задния мост (май бяха "халюмин"

Не съм казал че не гният. Въпроса е че толкова прехвалената Тойота гние, повече отколкото я хвалят - даже и снимки ти сложих да има. Тия дни ще се цепи купето на Корола версо и вероятно на Сутиен Ц5 - ако остане време ще ти снимам.
Дебелината няма значение в смисъла на това изречение. Наблягаме на думичките "анти-корозионна защита" (<=0 при Койотите), "последващата обработка" (поцинковане, елементарно оксидиране, потапяне в някакъв препарат за пасивриране от сорта на ръждопреобразувателите) - няма ги тия думички в производството на Койота. Не е от значение колко е дебела ламарината, от значение е как е третирана че да не кипва за 6 до 8 часа. Когато е дебела, обаче имаш доста повече време за перфорация от ръжда.LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Ти самият назад в мненията написа ,че дебелината на ламарината е без значение при наличие на анти-корозионна защита. Дали и ще ръждяса с месеци разлика заради дебелината не е от практическо значение, все ще ръждяса като стар москвич с дебела ламарина. Въпросът е друг - тънка ламарина се използва и за олекотяване, така както се използват пластмасови детайли при някои производители, пластмасата излиза по-евтино от тънка ламарина, едва ли пестенето е основна идея.
Тойота не е ли "по-яката марка" от френските? Смяташ че в Камри и Лексус няма да има ръжда изобщо понеже нямат общи части със Койота? Аз не - едва ли са си променили принципите на работа, осввен че са наблегнали на шумоизолация и дребни благини.
Точно тук си в грешка - колко да не са важни за структурата и безопасността:LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Съгласен съм, още от самото начало на дискусията написах,че Тойоти ако ръждясват, то това е на неносещи части, места,които не са свързани с конструктивната безопасност. Не като при БМВ 3-ките направо им падаха задните мостове, За опели да не говорим. Разбира се, това не изчерпва всички случаи.
реброто на купето отзад където слагаш крика (Т22, Т25),
задното бомбе на амортисьора (Т22, Т25),
предното бомбе на амортисьора и лагера на макферсона (Т22, Т25)
предната греда под радиатора която пречи на купето да се разтвори като ножица, освен предния мост (Т22, Т25) и има роля при челен удар
Преден мост (Т25 основно, но и на Т22 не беше някакво УАУ цвете)
Заден мост (Т25 предимно, но и на Т22 не беше "със повърхностна ръжда")
Полуоски и на Т22 бяха ръждясали под тампоните, аз смених 2 от които едната се скъса от ръжда, ако поровиш из форума има поне още един човек със скъсана от ръжда полуоска. Те верно че не отговарят за струтурната якост и безопасността. Какво пък толкова ще стане като скъсам полуоска на кръстовище, че моята там се скъса. Голям праз.... Понеже става дума как на другите им падали мостовете - за твое сведение, на баща ми Опела без да е пипан, взе да гние чак сега - на 23 години, Астрата си хвърли сменените някога прагове на 27 години. Не помня на тия двата Опела някой, някога да е сменял мостове с носачи, полуоски щот' са скъсани от ръжда. Голфа на шурея сцепи тази година леко предните бомбета - на 30 годишна възраст. Моите са леко кипнали въпреки ваксата навсякъде и шагрена отвън при гумата.
Задни калници, и пода на купето ще приемем че може и без тях - все пак се повишава проветривостта на купето като ги няма, и имаш шанс да приложиш повече спирачно усилие при катастрофа - просто спираш да си режеш ноктите на краката, за да може да ги забиеш през пода в асфалта. За тях никак няма да се заяждам. Тавана и той не е важен докато не падне навътре предния прозорец. Интересно че толкова мразения ми Опел Астма беше целия боядисан вътре, а не на грунд или нищо. По-често нищо, защото под мокетите и корите не се вижда че нищо.
Това са бройки които са ми минали през ръцете и очите. И съм видял къде колко гният. Но и това няма значение, защото аз карам Тойота която гние, а ми казаха че изобщо не гние и е много здрава навсякъде. Уви не е точно така и е нормално да се възпаля, предвид сериозното разминаване на очаквания и реалност. Това че не гние очевидно, не означва че не гние изобщо.
Честно казано ми е през палеца на десния крак колко гният другите или колко вериги сменят на година. Аз си гледам моята си кочина и тя не е чак толкова ОК, колкото я изкарват. Факт е че е по-добре откъм мотор, от другите, от някои е светлинни години напред откъм ръжда, но някой да ми каже че няма хич и е много добре подготвена си е опашата лъжа.
Нищо не надценявам или подценявам. Оризарските кашони е просто събирателно за ръбатите форми на всички марки пристигнали от оризовите страни (Азия, за да стоплиш по-бързо). В това число влизат и корейските примерно.
Да не забравяме че и за другите марки има обидни квалификации като "душегуб", "масларник", "ръждилник", FixItAgainTomorrow, БъркаМасло_и_Вода, но това не ги прави по-малко или повече желани от "публиката".
Пак да кажа - аз се боря с недостатъците на Тойота, а не с недостатъците на друга марка. Ако ми беше на главата щях нея да "храня" и нямаше да ми видиш очите тук. Факт е че климатика не може да разбереш какво му е щото няма един пукнат датчик поне на Т25 (на Т27 май още не показваше налягането), какво не е наред със бензиновите пари от резервоара (ВАГ мисля че засичаха налягането или подобно, не помня на коя марка бях засякъл грешка че не работи оптимално тая система), Да не знае че е ниско нивото на Антифриза, да не знае че е изгоряла крушка на предния фар, въпреки че са 2 линии по спомен и не е проблем да се мери проста консумация, да се взриви интеграционно реле, защото неразрушимите плафони са се разпаднали и са опрели горе в тавана с една голяма тенекия захранена постоянно с плюс, и никой не си е мръднал задника да сложи 20 на 5 сантиметра текстилно тиксо отгоре. И за капак релето има само частична защита (не и на DOOR) от късо съединение или претоварване. Моторчетата на клапите да не ги усети климатика че са клеясали, въпреки че им следи работата, и т.н. Вдига грешка че има отворена верига в машинката на педала на спирачката, пък те двете крушки на стопа изгорели ....
Просто са спестили много датчици за да не светят лампи и да спестят цени. А не можеш да ме убедиш че в магазина Тойота е по-евтина от Опел (който реве за изгорели лампи в третия стоп!?, ниско ниво на течност за чистачки и ниско ниво на антифриз), Дачия която откъм електроники е почти толкова постна и елементарно направена (не казавам "зле"). И всъщност като даваш повече пари било то в магазина, или на битпазара очакваш да е по-добре направена и измислена от другите. Уви не е чак толкова грандиозно по-различна от другите - просто е прехвалена за мен. Да повторя - за мен!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Кога ръждясват Лада и конкретно Волга и твоите Тойоти - само да вметна , сравняваме коли от началото на 70-те с коли от началото на 2000-та година? Демек има няма 30 години разлика в технологиите и едната руска, другата японска.............
Пак ти казвам, чети - ако си ми подчинен да си изхвърчал с 200 от фирмата, бъди функционално грамотен.Относно сектантството - харесвам всяка марка, която е надеждна и не ме е разочаровала до момента, а съм имал да не кажа доста, но достатъчно автомобили от различни класове, такива посредствени решения, като в Тойотата в друг МОЙ автомобил не съм срещал и развалят, като цяло добрите ми впечатления ЗАСЕГА от автомобила, като надеждност.
Форум на Тойота, говорим за Тойота - сравнението е за СРАВНЕНИЕ с другите марки, нали не е САМО Тойота в света или бъркам?
Аз не съм казвал, че на ФОЛКСВАГЕН не се чупят кутиите, карам Тойота и говоря за Тойота или ,като има минуси Тойота не е възможно, за плюсовете обаче е САМО Тойота, кой е сектанта незнам?
Моля те, кажи ми сериозен ли си с тоя въпрос или се правиш на малоумен???????????????????????????????????????????
Говориш пълен булшит, какви аргументи за ужасната обезшуменост в купето, казах ти - не си се качвал в такъв джип, не си се качвал и в друг СУВ за сравнение, къса кутия/високи обороти, нефункционална задна врата........................айде върни се в началото на темата и виж 14-те точки, който съм изброил и пак да кажа, момента , който пропускаш ЗА МЕН минусите, на някой друг могат да не му правят впечатление тия неща.
Ама..................хем боли, хем сърби, драго ми е - като има минуси се насочваме и към други марки, като са плюсове - само Тойота, айде слез малко на земята, че ставаш безкрайно смешен. Ето пресен пример от уикенда - имах възможността да вляза да огледам подробно Хюндай Санта Фе 2010 година (надявам се да не се измъкнеш този път, че хюндая е премиум?), тенекия на допир и възприятие - като танк, за габаритите не говоря, таблото вътре е по-красиво от моя РАВ, осветлението на таблото и бутоните - в пъти по-красиви от на моя РАВ (моя РАВ е 2012), вътре седалки, пространство, пластмаси - не коментирам - поне 3 нива отгоре са и о чудо......................ш...та багажна врата се отваря нормално, ДИЗЕЛ,автомат на реални 760к.км - при 130 е по-тих отколкото моя РАВ (който е бензинов и пак кда кажа е 2012) със 100, ,да не говорим за самото усещане, аз все едно съм в Жигула - оня все едно е почти във XC60 или Q5, което си избереш.LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Стремя се да ви накарам да не се фокусирате в критиката само върху Тойота,защото същата критика е относима и спрямо много други марки,а вие я поставят в такъв фокус, че се внушава,че това са проблеми основно или само при Тойота. И който оспори това е сектант. Не е сектант, реалист е,а не човек с предразсъдъци.
айде пак се почнА с психологията, ама си е БАШ кашон дори до един Хюндай с 2 години по-стар от него или сега ще ми кажеш, че моето е фейслифт на оная Тойота от 2006 и видиш ли затова, ами , като е фейслифт що не са си сверили часовника,м? Кашон не ами...................ако не е тая прословута надеждност никога нямаше да си взема Тойота............LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Извинявай, но да наречеш световно доказали се с качеството си марки така ми прилича на известен феномен в психологията, който представлява склонност на незапознатите в детайли в даден процес, производство, технически проекти, технически предизвикателства, инженерни успехи и грамадния инженерен и различен по естеството си технически труд да обезценят това, да го подценят и принизят до определен обиден епитет, като същевременно надценяват собствената си квалифицираност по целия обем от въпроси, които обобщават
Чел съм книгата, имам я и кво - това са мениджърски похвати.като спазват тези принципи - защо сглобката им е посредствена, защо вътре пластмасите са ужасни, защо са толкова шумни? Да надеждни са, макар и не толкова колкото преди, в Хонда също спазват тия принципи, а са доста по-напред относно качеството на материалите вътре?
Айде пак сложните депутатски изрази, а реално нищо съществено казано - човек този ти изказ не те прави убедителен, дори напротив.Ти запознат ли си в детайли с работата на заводите Тойота?
А бе ти наистина ли, след снимките на Тараторя говориш отново за прословутите ти неносещи части и т.н., дъното на купето и отстрани не са ли част от "клетката" на колата при удар? Да има еърбеци, завеси и т.н., но енергията на удара освен предната част я поема и тази клетка в която клетка вътре са хората, не ми се иска да си представя как това при удар ще се нагъне, като ФАФлена кора.Те много части вече според теб станаха неносещи/неотговорни - то не бяха носачи, сега тенекията по дъното и долните греди отстрани - ми то всичкко е неносещо и неотговорно да я беха направИлИ , като трабант от мукава, барем немаше да гние .....................И ето пак се намесват БМВ-та,Опели - да срамно и позорно е за марка имаща се за Премиум да им се къса задния мост (визирам Е46, или на Мерц да гният прагове и вежди), но пък конструктивно АЗ лично не съм виждал це клас или тройка изгнила ОТВЪТРЕ по купето, Опел отдавна приключиха с ръждата - Тойота обаче ги изпреварва вече по тоя показател.LEXUS написа: ↑28 Ное 2023 15:37 Съгласен съм, още от самото начало на дискусията написах,че Тойоти ако ръждясват, то това е на неносещи части, места,които не са свързани с конструктивната безопасност. Не като при БМВ 3-ките направо им падаха задните мостове, За опели да не говорим. Разбира се, това не изчерпва всички случаи.
Драги мой - правиш ли разлика между "изразявам собственото си мнение" и "налагам собственото си мнение"?
Напротив, знам и съм го казал - чети,чети.............
Изключително много се радвам, че след 7 страници писане си стигнал до този извод, още в началото на темата и то след подканата на колегата изброих минусите според МЕН лично и какво не ми харесва лично на МЕН в тази кола, според теб разбира се може да са плюсове - твое право .........но влез в такъв автомобил, покарай, виж и тогава пак ще говорим.Лично за МЕН са минуси и реално СПОРЕД МЕН прецакват цялото удоволствие от шофирането и експлоатацията на автомобила с малоумните си решения. Минус за мен е и също ужасната оранжева подсветка на таблото и цялата централна конзола, както и лаНбите в краката на шофера и пътника до него, ужасно е - но да кажем това е субективно - аз бих предпочел зеления цвят, като на Т22 осветлението на таблото.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
По-добре казано, няма как да е, ей ше дойда на Руси да пием по бира да знаеш.
Евала батко.......................
Точно
Малееееееееееееееееееееееееееее, те тука ме сетИ за 15-ти минус - абе може ли кола 2012 с претенции за СУВ да няма подяволите съобшение (разбирай начин) да ти каже, че ти е изгоряла крушка на габарит/стоп/ айде да не влизам в подробности за крушките на номера, че и те изгорqха сега и двете - тая кола яде крушки за закуска, добре, че ме спряха едни полицаи, че имам изгоряла предна къса светлина (карам на къси, че кола 2012 няма DRL - WTF)
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Абре, Колеги, спрете да се ядете и говорите смехотворни неща. Сравнявате коя кола на колко n- стотин хиляди километра има еди си колко милиметра ръжда. Хайде по-сериозно..Излишно е да се повтарям, по-нагоре в темата ви дадох конкретни примери на коли около мен. Всичко зависи от КОНКРЕТНИ условия на експлоатацията, които абсолютно никога не са 1 към 1 еднакви. Е, хайде успокойте се 

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Колко повече време, 3 месеца, 6 месеца. Тя една кола няма ли анти-корозионна защита дебелината на ламарината е без значение. А Тойота за да дава 12 години гаранция против ръжда,значи си е свършила добре работата с анти-корозионната защита. Което не означава,че няма ръждясали Тойоти. Едно 407 с ръждясали прагове спира наблизо до нас, беше купено чисто ново, много 307-ци съм виждал ръждясали.mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27 Дебелината няма значение в смисъла на това изречение. Наблягаме на думичките "анти-корозионна защита" (<=0 при Койотите), "последващата обработка" (поцинковане, елементарно оксидиране, потапяне в някакъв препарат за пасивриране от сорта на ръждопреобразувателите) - няма ги тия думички в производството на Койота. Не е от значение колко е дебела ламарината, от значение е как е третирана че да не кипва за 6 до 8 часа. Когато е дебела, обаче имаш доста повече време за перфорация от ръжда.
По-здравата е , но не значи нито по-комфортната, нито с повече екстри и т.н. Пежо 607 е много хубава кола, която според мен е по-добра от Ауди А6 като комфорт,а и дизайн.
Добре, приемаме,че Опел имат по-добра анти-корозионна защита от Тойота. На тойота им падат таваните от ръжда и предните прозорци,греди,мостове,подове, общо взето не остана детайл по тях, който не ръждясва, така да бъде. Не знам как изкарват 12г. гаранция и на 20-тата са изгнили целите, възможно е, не споря. Но спора само за източника на данните за този извод, ти може и 50 Тойоти да си правил ръждиви и да си си изградил мнение, но да има 2 опела без ръжда и да си изградил мнение. Не споря за това. Казвам само за източника на опита. Твой опит, твое мнение, но не генерално заключение. Нито казвам,че си прав, нито ,че не си прав.mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27 Точно тук си в грешка - колко да не са важни за структурата и безопасността:
реброто на купето отзад където слагаш крика (Т22, Т25),
задното бомбе на амортисьора (Т22, Т25),
предното бомбе на амортисьора и лагера на макферсона (Т22, Т25)
предната греда под радиатора която пречи на купето да се разтвори като ножица, освен предния мост (Т22, Т25) и има роля при челен удар
Преден мост (Т25 основно, но и на Т22 не беше някакво УАУ цвете)
Заден мост (Т25 предимно, но и на Т22 не беше "със повърхностна ръжда")
Полуоски и на Т22 бяха ръждясали под тампоните, аз смених 2 от които едната се скъса от ръжда, ако поровиш из форума има поне още един човек със скъсана от ръжда полуоска. Те верно че не отговарят за струтурната якост и безопасността. Какво пък толкова ще стане като скъсам полуоска на кръстовище, че моята там се скъса. Голям праз.... Понеже става дума как на другите им падали мостовете - за твое сведение, на баща ми Опела без да е пипан, взе да гние чак сега - на 23 години, Астрата си хвърли сменените някога прагове на 27 години. Не помня на тия двата Опела някой, някога да е сменял мостове с носачи, полуоски щот' са скъсани от ръжда. Голфа на шурея сцепи тази година леко предните бомбета - на 30 годишна възраст. Моите са леко кипнали въпреки ваксата навсякъде и шагрена отвън при гумата.
Задни калници, и пода на купето ще приемем че може и без тях - все пак се повишава проветривостта на купето като ги няма, и имаш шанс да приложиш повече спирачно усилие при катастрофа - просто спираш да си режеш ноктите на краката, за да може да ги забиеш през пода в асфалта. За тях никак няма да се заяждам. Тавана и той не е важен докато не падне навътре предния прозорец. Интересно че толкова мразения ми Опел Астма беше целия боядисан вътре, а не на грунд или нищо. По-често нищо, защото под мокетите и корите не се вижда че нищо.
НА теб може да ти е през каквото си избереш, но мнението ти е едностранчиво, това какво теб те интересува изобщо не променя общата ситуация,че всички коли гният,особено Мерцедес, които са два пъти по-скъпи от Тойота. Вие сте се събрали двама,които не харесвате Тойота във форум Тойота и убеждавате хора, които харесват Тойота,че тя е оризарски кашон, ръбат ръждавелник. Ако обичаш, това,че ти си направил избор,който не ти харесва, не съм виновен аз или някой от форума Тойота. Аз затова не карам Ауди,Фолксваген или Мерцедес, защото не ми харесват, просто не ги карам,а не влизам в техните форуми да ги ограмотявам как не си харесвам колата и е пълен германски кашон. Тива,че вие не харесвате това,което карате, е ваше право, и да го критикувате, но мое право е да го харесвам и да ви казвам,че тези проблеми ги има при повечето марки , и то далеч по-скъпи от тойота.mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27 Това са бройки които са ми минали през ръцете и очите. И съм видял къде колко гният. Но и това няма значение, защото аз карам Тойота която гние, а ми казаха че изобщо не гние и е много здрава навсякъде. Уви не е точно така и е нормално да се възпаля, предвид сериозното разминаване на очаквания и реалност. Това че не гние очевидно, не означва че не гние изобщо.
Честно казано ми е през палеца на десния крак колко гният другите или колко вериги сменят на година. Аз си гледам моята си кочина и тя не е чак толкова ОК, колкото я изкарват. Факт е че е по-добре откъм мотор, от другите, от някои е светлинни години напред откъм ръжда, но някой да ми каже че няма хич и е много добре подготвена си е опашата лъжа.
Това е отново някакво пошло налагане на лично мнение. Това че според теб са ръбати кашони изобщо не ги прави такива в действителност. Аз пък харесвамименно тези коли, а според мен грозни кашони са германските, но от култура и такт не бих се регистрирал в техен форум да им изяснявам моето виждане по въпроса за колите,които те харесват.mapamop написа: ↑28 Ное 2023 17:27 Нищо не надценявам или подценявам. Оризарските кашони е просто събирателно за ръбатите форми на всички марки пристигнали от оризовите страни (Азия, за да стоплиш по-бързо). В това число влизат и корейските примерно.
Да не забравяме че и за другите марки има обидни квалификации като "душегуб", "масларник", "ръждилник", FixItAgainTomorrow, БъркаМасло_и_Вода, но това не ги прави по-малко или повече желани от "публиката".
Ти традиционно не си разбрал смисъла. Смисълът на написаното е,че когато нямаш адекватна анти-корозионна обработка дебелината на ламарината е практически без значение. Това доказват ръждясващите москвичи и Волги с дебели ламарини.
Аз много добре чета и зная какво пиша. Щом си разочарован и от надеждността, за какво я караш, само да се сърдиш и недоволстваш по форуми ли? Ти лично каза,че това е основна причина да я караш.nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 Пак ти казвам, чети - ако си ми подчинен да си изхвърчал с 200 от фирмата, бъди функционално грамотен.Относно сектантството - харесвам всяка марка, която е надеждна и не ме е разочаровала до момента, а съм имал да не кажа доста, но достатъчно автомобили от различни класове, такива посредствени решения, като в Тойотата в друг МОЙ автомобил не съм срещал и развалят, като цяло добрите ми впечатления ЗАСЕГА от автомобила, като надеждност.
Не отговори кое е некоректното на линка за Г клас? Както ти твърдиш,че ръждясва Ленд Крузер, така ръждясва и Мерцедес, а и Волво.
Къде ти казвам,че минуси за Тойота не са възможни. Ти обявяваш,че Тойота имат проблеми със ск.кутии, понеже така си чул от няколко случая, за всяка марка могат да се дадат такива примери и тогава заключението е различно, всяка марка има проблеми със ск.кутии.
Сериозен съм. Аз не зная как става, обясни,ако ти знаеш.
Ти не си се аргументирал за тънката ламарина и за задната врата, това,че на теб не ти харесва нещо, не го прави световен проблем или конструктивна недомислица. Твоят аргумент в случая следва да е на мен не ми хареса,а не конструктивно е отвратително, защото за повечето клиенти на Тойота и Мерцедес Г клас не е отвратително. Да, ако казваш,че според теб е отратително, ОК, твое мнение.nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 Говориш пълен булшит, какви аргументи за ужасната обезшуменост в купето, казах ти - не си се качвал в такъв джип, не си се качвал и в друг СУВ за сравнение, къса кутия/високи обороти, нефункционална задна врата........................айде върни се в началото на темата и виж 14-те точки, който съм изброил и пак да кажа, момента , който пропускаш ЗА МЕН минусите, на някой друг могат да не му правят впечатление тия неща.
Никъде не съм коментирал обезшуменост,къси скорости, говоря само за нещата,които съм оспорил като липса на аргументация.
Не оспорвам обезшуменост, интериор, Хюндая е действително доста добър, но тенекия на допир и възприятие, това не е аргумент, това е лично възприятие,а не аргумент,че това е някакъв недостатък.Дали е красиво таблото отново лично възприятие, не е аргумент, за теб красиво, за друг таблото на Рав4 е по-красиво, как се отваря багажника - отново лично предпочитание,а не аргумент., бутоните били по-красиви,вероятно, но за теб, за друг може бутоните на АРв4 да са по-красиви, това е безсмислено да се дава като обосновка, това е лична естетич1еска преценка. Все едно някой с Алфа да убеждава друг с Мерцедес,1е Алфата изглежда по-спортно и е по-стабилна в завоите, онзи с мерцедеса не търси това, той търси примерно спокоен автомобил с по-мека возия. Общо взето това е безумно да се дава като извод.nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 Ама..................хем боли, хем сърби, драго ми е - като има минуси се насочваме и към други марки, като са плюсове - само Тойота, айде слез малко на земята, че ставаш безкрайно смешен. Ето пресен пример от уикенда - имах възможността да вляза да огледам подробно Хюндай Санта Фе 2010 година (надявам се да не се измъкнеш този път, че хюндая е премиум?), тенекия на допир и възприятие - като танк, за габаритите не говоря, таблото вътре е по-красиво от моя РАВ, осветлението на таблото и бутоните - в пъти по-красиви от на моя РАВ (моя РАВ е 2012), вътре седалки, пространство, пластмаси - не коментирам - поне 3 нива отгоре са и о чудо......................ш...та багажна врата се отваря нормално, ДИЗЕЛ,автомат на реални 760к.км - при 130 е по-тих отколкото моя РАВ (който е бензинов и пак кда кажа е 2012) със 100, ,да не говорим за самото усещане, аз все едно съм в Жигула - оня все едно е почти във XC60 или Q5, което си избереш.
Това за надеждността преди колко мнения написа,че започваш да се разочароваш. Последно не знам доволен ли си , разочатован ли си, това като с тънката ламарина стана, още не можеш да обясниш защо дебелата ламрина на Меган повече ти харесва. Може би и Рена с пластмасови калници не харесваш, щото чукат на пластмаса,а не на дебела ламарина,както ти харесвашnov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 айде пак се почнА с психологията, ама си е БАШ кашон дори до един Хюндай с 2 години по-стар от него или сега ще ми кажеш, че моето е фейслифт на оная Тойота от 2006 и видиш ли затова, ами , като е фейслифт що не са си сверили часовника,м? Кашон не ами...................ако не е тая прословута надеждност никога нямаше да си взема Тойота............

Ако ти беше прав Тойота РАв4 нямаше да е най-продаваният СУВ на планетата,а щеше да е Хюндай Санта Фе, затова ти казах личните предпочитания не променят реалната действителност и предпочитания на милионите клиенти, които с парите си показват кой продукт е по-добър.
Така е когато не разбираш какво ти се пише. Щом си я чел, можеш ли да обясниш къде в книгата се обяснява за сглобка и пластмаси?nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 Чел съм книгата, имам я и кво - това са мениджърски похвати.като спазват тези принципи - защо сглобката им е посредствена, защо вътре пластмасите са ужасни, защо са толкова шумни? Да надеждни са, макар и не толкова колкото преди, в Хонда също спазват тия принципи, а са доста по-напред относно качеството на материалите вътре?
Нито сглобката им е посредствена, нито пластмасите. Влез в една Корола 2006-та и един Голф 5-ца и ще се убедиш,че Тойотата е с много по-качествен интериор и табло и с много по-добра сглобка. За разлика от първия Аурис,където свалиха качеството на материалите и сглобката.
Говорим за принцип на работа, това,което е изложено в книгата. Аз не искам да съм убедителен, така се изразявам. Аз трябва ли да те помоля да не се изразяваш просташки? Можеш ли? Кой как се изразява си е негова работа. Аз не се стремя да те убеждавам,а да ти покажа логическите ти пропуски, които са много, ти нямаш последователно твърдение,обосновано на надеждни доказателства в две последователни мнения. Ти си като нещо на запис- Тойотите ръждясват, грозни са,шумни, изостанали, ама защо, защото така мисля аз. Да, но така може в твоята среда, там ако се съгласяват да те слушат безкритично , аз имам съществени забележки, които ти не си длъжен да отразяваш, нито да отговаряш, но аз съм напълно свободен да ги правя и пиша, защото не харесвам необоснован човек да си налага мнението просто защото според него е така.
Значи каквото пусне Таратор, всички трябва да казваме така е, това е световната истина, така ли? нямаме право на критично мнение, ами пак ти повтарям, такива снимки могат да се постнат от коли на всяка марка. Казвам,че масово Тойотите ръждясват по неконструктивно носещи части, това не означава,че няма такива, които корозират и по носещи части, но те не са масови. Такива примери има при всяка марка.nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 А бе ти наистина ли, след снимките на Тараторя говориш отново за прословутите ти неносещи части и т.н., дъното на купето и отстрани не са ли част от "клетката" на колата при удар? Да има еърбеци, завеси и т.н., но енергията на удара освен предната част я поема и тази клетка в която клетка вътре са хората, не ми се иска да си представя как това при удар ще се нагъне, като ФАФлена кора.Те много части вече според теб станаха неносещи/неотговорни - то не бяха носачи, сега тенекията по дъното и долните греди отстрани - ми то всичкко е неносещо и неотговорно да я беха направИлИ , като трабант от мукава, барем немаше да гние .....................И ето пак се намесват БМВ-та,Опели - да срамно и позорно е за марка имаща се за Премиум да им се къса задния мост (визирам Е46, или на Мерц да гният прагове и вежди), но пък конструктивно АЗ лично не съм виждал це клас или тройка изгнила ОТВЪТРЕ по купето, Опел отдавна приключиха с ръждата - Тойота обаче ги изпреварва вече по тоя показател.
Разбира се,че правя разлика. Изразявам собствено отношение почти винаги аргументирано, ти почти винаги без аргументи. Твоите единствени аргументи са колите на Таратор и това,което казва той, dracunculus не съществува, колите, за които пише той не коментираш,защото не са Тойота, но това не променя факта,че същите проблеми,за които критикуваш Тойота ги има и при други марки, включително германски премиуми.
ПО такъв начин ти налагаш своето предубедено мнение,защото нямаш аргумент, с който да го защитиш. не можеш да си избираш удобни примери -таратор,а да игнорираш тези,които не потвърждават мнението ти. Именно това е налагане на мнение, а не изразяване на мнение с аргументация.
Никъде не си написал, освен в първия отговор,че има значение за корозионната защита, в следващото мнение точно обратното че няма значение за нея. Ако лъжа, поправи ме със свой цитат.
Какво значи " да кажем това е субективно" В първите изречения ме поздравяваш,че след 7 страници съм разбрал,че всичките точки са субективното ти мнение, което е равносилно на личното ти мнение,а сега след 2 изречения обявяваш,че субективно е мнението ти за осветлението на таблото. Не, субективно е мнението ти и за капака, субективно е мнението за късите предавки,защото за да са къси има причина и тя вероятно е да се използва по-добър оборотен диапазон на висока предавка с цел по-добра динамика. Субективно е мнението ти по отношение на динамиката. Общо взето всичките точки са ти лично мнение, което означава субективно мнение, а дали имат връзка с обективната истина е отделен въпрос.nov написа: ↑28 Ное 2023 17:38 Изключително много се радвам, че след 7 страници писане си стигнал до този извод, още в началото на темата и то след подканата на колегата изброих минусите според МЕН лично и какво не ми харесва лично на МЕН в тази кола, според теб разбира се може да са плюсове - твое право .........но влез в такъв автомобил, покарай, виж и тогава пак ще говорим.Лично за МЕН са минуси и реално СПОРЕД МЕН прецакват цялото удоволствие от шофирането и експлоатацията на автомобила с малоумните си решения. Минус за мен е и също ужасната оранжева подсветка на таблото и цялата централна конзола, както и лаНбите в краката на шофера и пътника до него, ужасно е - но да кажем това е субективно - аз бих предпочел зеления цвят, като на Т22 осветлението на таблото.
За това ти говоря, ти дори в едно мнение с 3 изречения имаш две противоречия и дори не знаеш,че е така.
Има как да е, особено ако обясниш колко време ще е разликата за перфорация от ръждата и това практически какво значение има, след като детайлът вече е компрометиран от ръжда.
А кои конкуренти 2012-та имат DRL, Тойота ги въвежда с новия Рав4 2013-та година. Защо да променят дизайна на фара, когато ще сменят модел след една година.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Момче, не четеш!!!!!Чети, написал съм, че съм я взел единствено поради това, че е надеждна и САМО заради това, с нищо друго не ме грабва, не се сърдя и недоволствам по форуми и не измествай фокуса, казвам за нещата, който НА МЕН ЛИЧНО не ми харсват в тоя кашон (пиша го за последен път).Това е основната причина да я карам - прословутата надеждност и това, че е удобна позицията на седене, окачването е комфортно и не изморява на дълъг път, но ОСНОВНИЯ МИ МОТИВ ЗА ПОУПКАТА БЕШЕ НАДЕЖДНОСТТА - засега си покрива основния мотив.
Ама........................добро утро, субективно е , мое мнение аз това го повтарям на всяка страница по няколко пъти, ти го преразказа, но с други думи..........
Я хвани една капачка за буркан тип омния и я продупчи с перфоратор, после същата операция, но с 3мм ламарина, при кой случай ще ти е по-трудно, а това не важи ли и за случая, който тараторя обясни з аперфорацията и ръждата или пак не ти е ясно?
Лексусе, сериозно се чудя с бавноразвиващ ли говоря - ти сега какво по дяволите казваш, че веднъж тръгнала ръжда ламарина 1мм ще я пробие (перфорира) по-бавно от същата 3мм или се правиш на калинка, приемаме, че и двете са БЕЗ корозионна защита, пък и със защита да са - пример тънките тенекии на Тойота, не визирам Мазда, че там е леш.
Човек........................................ти сериозен ли си, да ги изброявам ли без премиумите? Че дори въпросното Санта Фе имаше, Хонда Сивик 2001-ва има DRL,А4 2005-та има DRL ама айде те не са в класа на РАВЧИКА, Си ер ви има след 2010,Опел Мока има,Тиган има и т.н.
И в този ред на мисли да добавя поредната 16-та точка, която з амен е от решаващо значение и когато си купувам кола последните години ме интересува има ли ESP, при Тойота TRC или нещо такова - тотално разочарование, ама тотално.Никаква намеса, задницата ходи,където си иска в снега, не мога да разчитам на сигурност при завоите, като забуксува присветва, но вземе ли да поднася няма никой - нямам грешки на диагностика, исках да видя да няма нещо прекъснато, като я изкл. от бутона се форсира, но няма никакво значение в пътното поведение при поднасяна на вкл. и изкл. бутон, онзи Хюндай караше пред мен с очите си видях как на няколко пъти се коригира, аз с върха на инженерната мисъл на тръни, бях в Балкана яко сняг, тествах,въртях - аз подобно поведение с кола с ESP не съм имал.Тая точка дори може да е номер 1, защото касае сигурността, нямам грешки по таблото - но то вероятно дано има лампа за ниско ниво на маслото поне, за антифриза не видях да има датчик на казанчето, нямам и датчици по накладките (за сравнение А4 от 2005-та имаше, е за 7 години не са ли могли да сложат един?)
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Демек да разбирам, че Тойота е пионер с DRL-те и да не си тормози дизайнерите на фара ги въвежда в следващото поколение от 2013, аз и за него не съм сигурен дали има DRL, но д акажем, че има.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Колата конструктивно е предвидена да е с анти-корозионна защита. Ако е така , тогава дебелината на ламарината е без значение. Но дори да свалиш анти-корозионната защита и на едната и на по-дебелата ламарина, по-дебелата ще пробие ръжда до няколко месеца по-късно, което е практически без значение, защото детайлът така или иначе ще е компрометиран от ръжда.nov написа: ↑28 Ное 2023 23:36 Лексусе, сериозно се чудя с бавноразвиващ ли говоря - ти сега какво по дяволите казваш, че веднъж тръгнала ръжда ламарина 1мм ще я пробие (перфорира) по-бавно от същата 3мм или се правиш на калинка, приемаме, че и двете са БЕЗ корозионна защита, пък и със защита да са - пример тънките тенекии на Тойота, не визирам Мазда, че там е леш.
Обясних,че разликата от няколко месеца за ръждясване на едната и другата ламарина, без корозионна защита, въпреки че никой производител не е конструирал автомобила да се полазва без корозионна защита. Това са излишни локуми.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Те могат да сложат датчици навсякъде, но умишлено опростяват, защото всяко по-усложнено решение може да породи повече проблеми, второ, опростяват, заради цена. Това че продават скъпо въпреки това е заради реноме и име. Да, несправедливо, но бизнес.
Общо взето това,което проверих, е че от 2011-та , когато е ЕС се приема, че всички нови модели след 2011-та трябва да са с DRL, Тойота предлага като опция за RAV4 LED DRL срещу 330 Евро. Преди 2011-та в Европа не е било изискуемо колите да се продават с DRL.nov написа: ↑28 Ное 2023 23:36 Човек........................................ти сериозен ли си, да ги изброявам ли без премиумите? Че дори въпросното Санта Фе имаше, Хонда Сивик 2001-ва има DRL,А4 2005-та има DRL ама айде те не са в класа на РАВЧИКА, Си ер ви има след 2010,Опел Мока има,Тиган има и т.н.
https://www.toyota-media.de/blog/techni ... -rav4/text
Не можеш да отречеш,че РАВ4 след фейслифта е много красив.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Тойота не са пионери с DRL, пионери са Волво още от 70-те или 80-те години. Тойота и Лексус са пионери с LED фаоровете.
Между другото баща ми имаше един прекрасен Hiace проозводство 1987 г., уникално удобен бус за управление,с много мека возия, подгряване на шофъорската седалка 1987г.!!!! с DRL При всяко палене автоматично включваше къси светлини. Това беше така, защото беше за норвежкия пазар, отделно имаше букса отпред под бронята за електрическо отопление на маслото. Много хубава машина, 500 000км. без да е сменен един болт по него. Нито ходова част е пипана,нито амортисъори, единствено каре на волана. Няма толкова здрав бус Имаше на таблото чекове за нивото на антифриза, дизела мъркаше.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Това няма как да го кажеш, дали ще са месеци или години, нито аз - факт неоспорим при по-дебелата тенекия ръжда ще пробие по-бавно, сам го казваш.
ама стига с тия "няколко"месеца, ти още малко ще кажеш няколко дена.
Айде стига с тия глупости - опростявали, като опростяват вместо седалки да сложат щайги вътре в купето за сядане, а отзад пейки, датчици за износването на накладките се слагат от ПОНЕ 30 години, и не е никаква филосови - вграден проводник в накладката, която, като се износи дава конткат затворен и светва една лампа на таблото, вече може да има и доста по-сложни системи за това, ниво на антифриза - нанай, айде, че няма ниво за миеща течност майната му не е фатално. Опростяват за цена казваш - а сигурността?
Абсолютно няма значение - мога да ти изброя редица автомобили с фабричен DRL, доста преди тази дата, които АЗ лично съм виждал на приятели и мои разбира се.
Кой фейслифт, от коя година? Ако случайно става въпрос за моя модел - да харесва ми отпред дизайна, отзад обаче е тотален кашмер с тази гадна чупка на страничния профил.
Бус 87-ма има датчик за антифриза има и т.нар.DRL, СУВ 2012-та на същата марка няма нищо от изброените с цел пестене, а да и тенекията му по-изтънена от тенекията на въпросния бус.......................WTF
Имам наблюдения над подобен Хаяс от тия години с 1,3 бензин, ако не се лъжа на задно (не съм сигурен) - толкова кораво животно лично аз не съм виждал, беше внос от Германия, брояча на километрите беше спрял на 520к., а сигурно в Бг му се навъртяха поне още 200, изгни жестоко - но двигател,ходова част, скорости - всичко беше бетон.Собственика му се плачеше, като го остави на вторични суровини, запази си волана.Возията действително беше много комфортна въпреки, че беше по-малък от конкурента на Транспортер Т3, който между другото беше също много комфортен.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Една година с РАВ4 ХА30 3ZR-FAE
Ти вероятно говориш за LitAce,който е по-малък и е с 1.3 бензин. Hiace е сравним точно с Транспортер, Транспортера с кръглите фарове от тези години с двигателя отзад.
А Hiace е със задно предаване, така е, на баща ми беше 2.4 дизел, изнесоха го за Африка, човека го спря на улицата и му предложи да го купи, защото ги изнасяли за Африка, там много карат Тойоти, от бусовете почти всички са Hiace и мисля Mitsubishi карат също. Мен също ме спряха както карах и ми даде един арабин визитка, ако си продавам старата Корола 1987г., но си я запазих, просто много ми харесва.
Да, точно за твоя става въпрос. Отпред е много красив, отзад и отстрани също, има спортен дизайн, за разлика от сухарския Тигуан, дето е равен като кола за счетоводител. Не знам какво не ти харесва на задницата, но точно чупката на прозореца страничния е супер дизайнерско решение, което придава спортен дизайн на СУВ-а. Въпреки че Тигуан де факто са прекопирали предния и страничен профил на РАВ4, като единствено където са пипнали задницата и задния страничен профил са направили СУВ-а скучен. Но фолксваген, нормално.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 9 госта