ПС: Спомената кола се планува за втора семейна.

Не 2.2, и не само на Тойота - всички дизелови двигатели, на всички марки, всички кубатури, след 2000 година. Просто са със изчерпан ресурс и се нуждаят от сериозна реставрация, за да си върнат същия ресурс който са имали. Удоволствието струва пари - или за бензин вповече и по-малко в сервиза, или повече в сервиза и по-малко на бензиностанцията.
Ако дюзите са пиезоелектрични не се рециклират сполучливо и новите може да струват повече от покупната цена на колата. Отделно D-CAT задължително е оборудван с DPF и не е подходящ за "градска кола" (както и всеки дизел от произволна марка със DPF).
4 броя по 400-450 лева на старо, за брой, в неизвестно състояние за Авенсис Т25 2.2 D-CAT 177 конски сили. Изкарват около 300 000 до 400 000 реален пробег и са "чаУ". Нови ги бях мернал последно на около 1200 лева за бройка по спомен.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта