Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 06 Юли 2023 08:54
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Аз да ви питам, на колко бара си държите налягането в гумите ? На вратата и в упътването, пише различно.
Също така от къде мога да си взема хубави и точни дамаски, за седалките ?
Също така от къде мога да си взема хубави и точни дамаски, за седалките ?
Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
Карай смело и се радвай на живота!
Карай смело и се радвай на живота!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Има три налягания на колонката - ежедневно с 1-2 възрастни и без багаж, до четирима възрастни с малко багаж и четирима възрастни с максимално допустимия товар/багаж като тегло.
На Авенсис Т25 са съответно по спомен 2.2/2.4/2.6 и на четирите колела. На този автомобил може да са другите, но вероятно и там има фигурките нарисувани на стикера.
Вероятно е да пише и предписаните налягания в TFM, който рядко някой го преравя целия.
На Авенсис Т25 са съответно по спомен 2.2/2.4/2.6 и на четирите колела. На този автомобил може да са другите, но вероятно и там има фигурките нарисувани на стикера.
Вероятно е да пише и предписаните налягания в TFM, който рядко някой го преравя целия.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 06 Юли 2023 08:54
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Точно затова питам, реално който я кара, с какво налагане на гумите я държи. На колонката пише до 160км/ч, 2.5.
Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
Карай смело и се радвай на живота!
Карай смело и се радвай на живота!
- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Според компютъра на колата, предните са 2.2, а задните - 2.1. Така е от завода и засега е ок.
И тъй като бях споменал в началото, че търся начин да си зануля Total Average разхода - е, открих го! Ако за някого е интересно, става от мултимедията - Vehicle -> Trip Information -> History -> Update. Старият разход остава в историята.
И нещо интересно (поне за мен) ми се случи вчера. Тръгнах да се престроявам, ама дали защото бях без мигач, колата си ме върна в платното сама
Сигурно за повечето тук това е нещо нормално и известно, но за мен, като все още обучаващ се, ми се стори, че съм завладян от изкуствения интелект 
И тъй като бях споменал в началото, че търся начин да си зануля Total Average разхода - е, открих го! Ако за някого е интересно, става от мултимедията - Vehicle -> Trip Information -> History -> Update. Старият разход остава в историята.
И нещо интересно (поне за мен) ми се случи вчера. Тръгнах да се престроявам, ама дали защото бях без мигач, колата си ме върна в платното сама


Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Трябва да е било много странно усещането колата да прави противно на исканото от теб 




- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Да, леко стресиращо беше
Най-вече, защото не знаеш и не го очакваш. Следващия път няма да е така, ама като за сефте...

Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Абе тя се връща, ама ако си тъп и упорит не се връща, а си завива в другата лента. 

Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
А ако се изключи и асистента за това ,можеш да си правиш каквото си искаш.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
- venciru
- Мнения: 223
- Регистриран на: 09 Юли 2020 15:21
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla 1.6 CVT 2020
- Благодарил/а: 45 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Сам си стигнал до правилния извод

Горното е изцяло мое лично мнение, с което не ангажирам никое друго лице. И казаното от мен в никакъв случай да не се счита за категорична препоръка и/или провокация към други лица.
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
Corolla 1.6 CVT 2020 132hp бивша; DS7Crossback 2.0 2020 180 hp
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
По-кофти е като тръгнеш да заобикаляш (без мигач) дупка/пешеходец по пътя/велосипедист и колата започне да те бута към тях. Почти винаги като тръгна го изключвам. Пускам го само на дълго каране / магистрала заедно с круиз-контрола.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Това не те освобождава от задължението да предупредиш съседа по лента, че поне ще му "свиеш" достъпа до неговата си лента. Не виждам проблем в поведението на системата, предвид че всяко престрояване, дори и малко трябва да е със "предизвестие".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- itzoa
- Мнения: 365
- Регистриран на: 24 Юни 2022 22:49
- Местоположение: Габрово
- Автомобил: Yaris Cross Hybrid 2023
- Благодарил/а: 68 пъти
- Получена благодарност: 54 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Тук в нашето село нямаме съседи по ленти почти никъде. За сметка на това постоянно има нещо за заобикаляне по тесните улички. Обикновено предупреждавам, но в повечето случаи означава постоянно да карам на мигач
А и не винаги е изпълнимо ако рязко забележиш дупка и докато подам мигач обикновено съм кривнал (ако няма някой насреща, ако има - псувам докато минавам през нея) ;)

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Аз често правя резки маневри не по свое желание... Интересно ми е колко пъти ще я псувам системата 




-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 06 Юли 2023 08:54
- Местоположение: Burgas
- Автомобил: Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Вкарай им малко въздух!FearSoft написа: ↑22 Ное 2023 14:03 Според компютъра на колата, предните са 2.2, а задните - 2.1. Така е от завода и засега е ок.
И тъй като бях споменал в началото, че търся начин да си зануля Total Average разхода - е, открих го! Ако за някого е интересно, става от мултимедията - Vehicle -> Trip Information -> History -> Update. Старият разход остава в историята.
И нещо интересно (поне за мен) ми се случи вчера. Тръгнах да се престроявам, ама дали защото бях без мигач, колата си ме върна в платното самаСигурно за повечето тук това е нещо нормално и известно, но за мен, като все още обучаващ се, ми се стори, че съм завладян от изкуствения интелект
![]()
Corolla Sedan Hybrid 1.8L MC23
Карай смело и се радвай на живота!
Карай смело и се радвай на живота!
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 14 Сеп 2017 22:42
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 12 пъти
Новите Corolla Hybrid MC23 - впечатления и особености
Здравейте, пиша първи впечетления от новия автомобил от 300 км за два дни.
Качих се директно от старата дизелова Корола 2017 година, новата е хибрид екзакютив плюс. Доста различна кола спрямо предишната……. Аз съм 1,85 и на тази имам чувството, че съм една идея по нависоко, но седалката не мога да я дам по надолу. Иначе нямам проблем с видимостта и комфорта, екрана на мултимедията е огромен, но не пречи да се вижда всичко, някак само през деня ми е доста ярък, ще видим как е в слънчевото време. Возия и пътно поведение - чувствително по-добре от предишната, въпреки 17-ките, естествено по дупките се усеща ниската гума, но пак казвам тук Тойота са се постарали. Управление - нямам забележки, салон и интериор - много добра, ужасно ми липсва кутията за очила в тавана. Амбиентното осветление е много приятно и дискретно, сравнявам служебния Меган - там нещата са абсолютна цигания!
Жената казва, че на задните седалки и се струва една идея по тясно, багажника вече е организиран по-добре имам на предвид отделението за задната гума. Бутона за отваряне е изместен доста надясно, преди много често по погрешка натисках плафоните за осветление на номера. Задната камера е с много ниска резолюция и на този дисплей изглежда зле, но върши работа. Вече имам парктроник, което е още по-хубаво, но някак ми се струва, че на служебния Меган е по-прецизен, тук при Тойота поне, ако се залисаш колата рязко спира. Подгряването на седалките работи супер, безжичното зарядно също е ок и е измислено кадърно, така че телефона да не изпадне в някой остър завой. e-CVT кутията на мене много ми хареса, изобщо не съм усетил да работи, като тролей. Спрямо EDC на Рено която е подобна на DSG тук при Тойота нещата са на светлинни години. Би било по-добре позицията на бутона D да беше най-долу, като дръпнеш до долу да знаеш, че си на драйв, В-то да бъде предпоследно, така или иначе, ще ползва много рядко. За климатика нямам забележки, някой беше писал, че е шумен и вие, при мен няма такова нещо, копчето за задното обдухване си бачка без проблем, вентилатора не е на еко, настроено е неутрално. От предните би-led фарове очаквах много повече! Даже халогенните фарове на старата Корола ми се струват една идея по-добри или може би не съм свикнал с cut-off ефекта на лупите, дългите също не бият така добре….. времето тия два дни беше мъгливо, може и това да е причина, но сравнявам ледовете на Мегана и на едно BMW и там нещата са безупречни. Мога вече да кажа, че системата за автоматични дълги вече работи добре, не е като на старата отсрещните да ти присветват, щото понякога не се изключва и ги заслепяваш.
Хлопане, тропане или други паразитни шумове в купето няма, единствено се чуват гумите, при премиум марките този дразнещ шум на гумите го няма, но да сме на ясно кой за какво е платил…… Стъргане при натискане на спирачките не съм чул никога!
Хибрида работи уникално, превключването между двата мотора е неусетно и плавно. Ускорението за такъв клас автомобил е прилично и абсолютно приемливо, като цяло цялата система е уникална, нямам нито една забележка в работата и! Карах във всички режими, пробвах и на дълъг път със сериозно настъпване и останах доволен.
Опознавам в момента различните круиз контроли и като цяло управлението и начина на работа ми харесват.
Мултимедията….. хммм тук има много какво да се желае! Първо няма български, второ менютата са някак сухи и недомислени. Примерно радиото е в едната страна и в левия край има някаква дупка….? Навигацията като всички фабрични е меко казано нелепа, още я разучавам все пак де! Видях нещо за интернет радио по менютата, но така и не разбрах как може да се добавят, има DAB, но такова животно в България няма. Има отделно меню за app-ове но май никой не е наясно как се слагат !?Bluetooth, като цяло в началото преди да си го линка с профила работеше ужасно! Докато зацепи, се побъркваше от разкачване и закачане! Андроит ауто е перфектен за съжаление работи само по кабел! Качеството на аудиото спрямо старата ТТ2 е малко по-зле, опитвам се да намеря loudness, но не намирам….? Приложението на Тойота за телефона е супер, пускаш климатика от разстояние, изпраща нотификации, ако си забравил врата и т.н…
Прави ми впечетления, че не всички пътувания ми излизат, защо не е ясно, от време на време на екрана в колата се появяват някакви съобщения за Privacy и трябва да ги махаш!? Има някаква свързаност на навигацията с някаква мрежа на Тойота, но за съжаление не всеки път е закачено и тогава примерно не виждаш трафика в града….?
Направих експеримент и ръчно е закачих към. Wi-Fi, но нищо не се промени. Ще търся менюал да почета повече, ъпдейти засега няма налични!
Digital cockpit-а много ми допада, тук от Тойта са се постарали, разучавам къстъмизациите и се опитвам да направя най-оптималния изглед за мен.
Засега стига толкова, по нататък ще пиша!
Поздрави на всички и да сте щастливи и без аварии с новите коли!
Качих се директно от старата дизелова Корола 2017 година, новата е хибрид екзакютив плюс. Доста различна кола спрямо предишната……. Аз съм 1,85 и на тази имам чувството, че съм една идея по нависоко, но седалката не мога да я дам по надолу. Иначе нямам проблем с видимостта и комфорта, екрана на мултимедията е огромен, но не пречи да се вижда всичко, някак само през деня ми е доста ярък, ще видим как е в слънчевото време. Возия и пътно поведение - чувствително по-добре от предишната, въпреки 17-ките, естествено по дупките се усеща ниската гума, но пак казвам тук Тойота са се постарали. Управление - нямам забележки, салон и интериор - много добра, ужасно ми липсва кутията за очила в тавана. Амбиентното осветление е много приятно и дискретно, сравнявам служебния Меган - там нещата са абсолютна цигания!
Жената казва, че на задните седалки и се струва една идея по тясно, багажника вече е организиран по-добре имам на предвид отделението за задната гума. Бутона за отваряне е изместен доста надясно, преди много често по погрешка натисках плафоните за осветление на номера. Задната камера е с много ниска резолюция и на този дисплей изглежда зле, но върши работа. Вече имам парктроник, което е още по-хубаво, но някак ми се струва, че на служебния Меган е по-прецизен, тук при Тойота поне, ако се залисаш колата рязко спира. Подгряването на седалките работи супер, безжичното зарядно също е ок и е измислено кадърно, така че телефона да не изпадне в някой остър завой. e-CVT кутията на мене много ми хареса, изобщо не съм усетил да работи, като тролей. Спрямо EDC на Рено която е подобна на DSG тук при Тойота нещата са на светлинни години. Би било по-добре позицията на бутона D да беше най-долу, като дръпнеш до долу да знаеш, че си на драйв, В-то да бъде предпоследно, така или иначе, ще ползва много рядко. За климатика нямам забележки, някой беше писал, че е шумен и вие, при мен няма такова нещо, копчето за задното обдухване си бачка без проблем, вентилатора не е на еко, настроено е неутрално. От предните би-led фарове очаквах много повече! Даже халогенните фарове на старата Корола ми се струват една идея по-добри или може би не съм свикнал с cut-off ефекта на лупите, дългите също не бият така добре….. времето тия два дни беше мъгливо, може и това да е причина, но сравнявам ледовете на Мегана и на едно BMW и там нещата са безупречни. Мога вече да кажа, че системата за автоматични дълги вече работи добре, не е като на старата отсрещните да ти присветват, щото понякога не се изключва и ги заслепяваш.
Хлопане, тропане или други паразитни шумове в купето няма, единствено се чуват гумите, при премиум марките този дразнещ шум на гумите го няма, но да сме на ясно кой за какво е платил…… Стъргане при натискане на спирачките не съм чул никога!
Хибрида работи уникално, превключването между двата мотора е неусетно и плавно. Ускорението за такъв клас автомобил е прилично и абсолютно приемливо, като цяло цялата система е уникална, нямам нито една забележка в работата и! Карах във всички режими, пробвах и на дълъг път със сериозно настъпване и останах доволен.
Опознавам в момента различните круиз контроли и като цяло управлението и начина на работа ми харесват.
Мултимедията….. хммм тук има много какво да се желае! Първо няма български, второ менютата са някак сухи и недомислени. Примерно радиото е в едната страна и в левия край има някаква дупка….? Навигацията като всички фабрични е меко казано нелепа, още я разучавам все пак де! Видях нещо за интернет радио по менютата, но така и не разбрах как може да се добавят, има DAB, но такова животно в България няма. Има отделно меню за app-ове но май никой не е наясно как се слагат !?Bluetooth, като цяло в началото преди да си го линка с профила работеше ужасно! Докато зацепи, се побъркваше от разкачване и закачане! Андроит ауто е перфектен за съжаление работи само по кабел! Качеството на аудиото спрямо старата ТТ2 е малко по-зле, опитвам се да намеря loudness, но не намирам….? Приложението на Тойота за телефона е супер, пускаш климатика от разстояние, изпраща нотификации, ако си забравил врата и т.н…
Прави ми впечетления, че не всички пътувания ми излизат, защо не е ясно, от време на време на екрана в колата се появяват някакви съобщения за Privacy и трябва да ги махаш!? Има някаква свързаност на навигацията с някаква мрежа на Тойота, но за съжаление не всеки път е закачено и тогава примерно не виждаш трафика в града….?
Направих експеримент и ръчно е закачих към. Wi-Fi, но нищо не се промени. Ще търся менюал да почета повече, ъпдейти засега няма налични!
Digital cockpit-а много ми допада, тук от Тойта са се постарали, разучавам къстъмизациите и се опитвам да направя най-оптималния изглед за мен.
Засега стига толкова, по нататък ще пиша!
Поздрави на всички и да сте щастливи и без аварии с новите коли!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта