Благодаря Ви за пожеланията - не е нужно дори да е премиум сегмент, повечето в този клас спокойно нямат поне 1/3 от изброените 14 точки от мен.

nov написа: ↑14 Ное 2023 05:12 Разбира се, че е нелогично сравнението ти, аз нямам против задните ми врати да се отварят странично, но 5-тата врата да е настрани айде нема нужда и пак ти казвам нелогично сравнение СУВ с баничарка, на коя баничарка задната врата се отваря настрани - Пежо/Рено/Форд/Опел/ФауВе ?
Повърхностната ръжда по носачите не е абсолютно никакъв експлоатационен проблем. Факт е,че там пестят от достатъчно анти-корозионно покритие, но не и по носещи елементи,нито по панели на каросерията. Тойоти много рядко може да се види ръждясали.nov написа: ↑14 Ное 2023 05:12 Когато нямаш факти ми говориш за емоции - когато шофирам този т.нар СУВ емоции нямам, от т.А до т.Б нищо повече, ти сериозен ли си с твърдението, че в РАВ4 не си виждал ръжда????????????Аз имах повърхностна ръжда по носачите, нещо, което при друг СУВ от тези години няма да видиш освен ако не е японски си ар ви или Мазда.
Убеден ли си в това или е някакъв кафеджийски фолклор. Проблемът е,че при много по-високи цени за Г клас той ръждясва, и то доста, само след 9 години употреба,да не говорим за повече.
Ти вероятно като четеш и пишеш не разсъждаваш достатъчно задълбочено щом вече две мнения не можеш да разбереш какво ти пиша в отговор на твоите глупости. А именно - какво е значението на дебелината на ламарината за ръждата? Ти непрекъснато говориш и в случая за антикорозионно покритие,а не за ламарината, разбираш ли го, противоречиш си. Първоначално започна с примера за меган ,че имал по-дебела ламарина, попитах те защо е необходимо това, ти започна да говориш колко лесно се търкало покритието? Има Рена с пластмасови калници,както и Мерцедеси с пластмасови калници. Това проблем ли е за теб, и са по-тънки от на Мегана, и какво от това?
Абсолютни глупости - как не видях ръжда по носачите на Тиган например от първите години на производство,не този от 2012, Тойота все още ръждясва , макар и по-малко от аналогичните японци, но в никой случай нивото на антикорозионно покритие не е на Европейските производители, дори на Аурис 2017 има наченки на ръжда вече по местата, където са за крика!!!!
По важното е АЗ как се чувствам ,като съм в тая кола и дали ме радва, а поддръжката е въпрос на $$$, щом можеш да си я позволиш няма значение дали е надеждна или не, иначе по тази логика всичките немски фирми отдавна да са приключили с дейността си.
Ти функционално неграмотен ли си,че трябва да ти обяснявам едно и също в поне 3 мнения? Тези наченки на ръжда са все по носачи и места,които не са експлоатационно проблемни. Нито прагове ръждясват,нито калници, нито капаци. Всичко е от повърхностна ръжда,която не е никакъв проблем. Казах,знам,че пестят от достатъчно анти-корозинонно покритие по носачи, но това е допустимо и не е проблем за колата, проблем е като се пести от окачване, двигател,ск.кутии и електроника,както правят германските марки и европейските другите производители.nov написа: ↑14 Ное 2023 15:03 Абсолютни глупости - как не видях ръжда по носачите на Тиган например от първите години на производство,не този от 2012, Тойота все още ръждясва , макар и по-малко от аналогичните японци, но в никой случай нивото на антикорозионно покритие не е на Европейските производители, дори на Аурис 2017 има наченки на ръжда вече по местата, където са за крика!!!!
Именно, щом всички производители правят така баничарките, които се отварят и затварят по 30 пъти на ден, значи не е конструктивно недомислие,а просто на теб не ти харесва и това е твое мнение, проблем или фиксация,а не конструктивна недомислица.nov написа: ↑14 Ное 2023 15:03 Незнам каква логика имаш ти, но ми сравняваш товарни баничарки с шперплата вътре със СУВ служещ за превоз на хора????????????????????????????????
В крайна сметка ти какво се опитваш да ме убедиш, че минусите, които аз виждам и забелязал всъщност не са минуси, а плюсове??????????
Ами не знам какво, според теб тънката ламарина е проблем, но още не можеш да обясниш защо. Не разбрах какво значение има,че на Меган ламарината е по-дебела за анти-корозионното покритие.
С този тон там на овцете, където работиш. За последен път ти пояснявам, пък както искаш така ме разбирай, или ако искаш ме разбирай:
Тук ми казваш, че носачите не са експлоатационно проблемни,пак да питам носачите??????????????????????? Тези наченки на 10 годишен автомобил с претенциите за СУВ и каран само по качествен асфалт не би трябвало въобще да бъдат повод за коментар (демек да ги няма).
Чудя се в Бг ли живееш или некъде в Шри Ланка или Индонезия или ЮАР?
На малоумен ли се правиш или си такъв????????????????? Баничарките, които си качил драги ми замъглен от Тойота фен-е , вратите им се отварят, на две половини, а не нацяло, като е в случая на РАВ-а цялата врата в една посока точно , като хладилник ЗИЛ - отвратително.
Ти в някоя партия ли работиш? Там така изопачават казаното. Г класата не ми харесва, пределно добре знам, че не е по-недеждна от конкретен лендкруизър или друга Тойота, но.........една ръждясала Г класа не съм видял качена на подемник, докато Ленд Круйзър един не съм видял, който отдолу да не е на решето.
Абсолютно нищо не си разбрал, не знам дали на немски или на английски да ти го напиша, но..........тънката ламарина НА МЕН ми създава усещане за паянтовост на този джип, за недоправеност и т.н. сравнявам я с тази на кошница за 5к. далеч от цената и претенциите на този СУВ но в пъти по-дебела, чукни с ръка на вратата на едното и на другото, дори и при затваряне шума в Тойотата е , като от консерва, докато в Мегана звучи по съвсем друг начин.
Нека потретя или почетвъртя ПА дано АБАРИСАШ: взех тази Тойота, защото карам доста в свободното си време и ми трябваше надежден автомобил и той тази задача ПОНЕ за момента си я изпълнява, движи ме от А до Б, но поради липсата или недостатъците, които съм видял ще си взема и друг СУВ, който ОПРЕДЕЛЕНО ГИ НЯМА въпросните.
Ти май дори не знаеш какво означава да си функционално неграмотен. Бързаш да обиждаш, култура. Както и да е.nov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 С този тон там на овцете, където работиш. За последен път ти пояснявам, пък както искаш така ме разбирай, или ако искаш ме разбирай:
- разбира се, че има разлика между дебелина на тенекия и качествено антикорозионно покритие, може да е най-тънката тенекия (визирам тази на РАв), но съчетана с качествено антикорозионно покритие (нещо , което не важи за Тойота) - то няма проблем, и обратното може да е най-дебелата тенекия, ако не е защитена, то все едно - ръждата ще избие дали е повърхностна или в дълбочина е все едно , защото процеса по ръждясване (окисление на метала) е започнал. няма значение и дали калниците са пластмасови - въпросния Меган е една от най-добре защитаващата пътниците си кола в своя клас
Разбира се, че повърхностна ръжда по носачите не е експлоатационен проблем. Носачите са много дебело желязо.
Аз пък се чудя ти къде живееш,че не виждаш масово ръждясали мерцедеси и аудита а4-ки ,а3-ки около 20 годишни. Кое им е по-доброто в анти-корозионната обработка като ги виждам ръждясали с очите си по улиците. Авенсис, Короли не виждам ръждясали.
А какво е значението дали се отваря на две страни или на една страна, дори като се отваря на една страна другата страна ти е свободна да минеш с багажа оттам. Отвратително е за теб и това е лично твой проблем ,а не конструктивен. Ти си си я избрал тая кола.
Аз цяла статия ти копирах , където германците казват,че Г класата ръждясва по всички панели, ти ми говориш пак за повърхностна ръжда на подемник. Това не е проблем. Проблем е ,че Г клас ръждясва навсякъде. И то под 10 годишни Г класи за 100 000 Евро нови. Които са със задни врати с външни панти като хладилник ЗИЛ.nov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 Ти в някоя партия ли работиш? Там така изопачават казаното. Г класата не ми харесва, пределно добре знам, че не е по-недеждна от конкретен лендкруизър или друга Тойота, но.........една ръждясала Г класа не съм видял качена на подемник, докато Ленд Круйзър един не съм видял, който отдолу да не е на решето.
Видя ли сега, прочети си какво сам си написал. НА теб ти създава впечатление. Ама това си е твое мнение. Това нито е свързано с корозионната устойчивост,както се опитваше да твърдиш, нито с друго. Това е твое субективно усещане, което си е твой проблем,а не на колата. Меган може да го сравниш с Корола, Корола вратите й се затварят толкова плътно и глухо,че ще паднеш под масата. Изглежда не си затварял врата на Корола от 2005-та. Рав4-ката действително не се затваря така масивно вратата, но Корола се затваря масивно.nov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 Абсолютно нищо не си разбрал, не знам дали на немски или на английски да ти го напиша, но..........тънката ламарина НА МЕН ми създава усещане за паянтовост на този джип, за недоправеност и т.н. сравнявам я с тази на кошница за 5к. далеч от цената и претенциите на този СУВ но в пъти по-дебела, чукни с ръка на вратата на едното и на другото, дори и при затваряне шума в Тойотата е , като от консерва, докато в Мегана звучи по съвсем друг начин.
РАзбирам това много добре, но ти в предишното мнение казваш точно обратното на това:nov написа: ↑14 Ное 2023 16:12 Нека потретя или почетвъртя ПА дано АБАРИСАШ: взех тази Тойота, защото карам доста в свободното си време и ми трябваше надежден автомобил и той тази задача ПОНЕ за момента си я изпълнява, движи ме от А до Б, но поради липсата или недостатъците, които съм видял ще си взема и друг СУВ, който ОПРЕДЕЛЕНО ГИ НЯМА въпросните
Въпросът е , казваш,че по-важно е ти как се чувстваш в колата и да те радва. А си вземаш Тойота,която не ти харесва, не те радва, но си я взел, защото е здрава.
Ти на мен нищо не ми обясняваш,защото за да обясняваш първо трябва да изградиш теза. А ти във всяко следващо мнение си противоречиш на предишното. РАзбирам амбицията ти, но само с амбиция не може. Трябва и мисъл, не само емоционални постове. С доста простотии,които са очевидни.
А кой конкурентен СУВ от тия години ги има тези опции?
Тук казах, какви са моите виждания, да ме убеждаваш в противното е излишно и можеш дори да го провериш на практика, написал съм как.LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 16:42 Ти май дори не знаеш какво означава да си функционално неграмотен. Бързаш да обиждаш, култура. Както и да е.
Изписал си сума ти изречения само да потвърдиш моите думи - че дебелината на ламарината сама по себе си,както ти пишеш в първото си мнение,което съм ти цитирал , не е от значение. Това,че Меган е с по-дебела ламарина от Рав 4 няма никакво значение. Но изглежда ще ти трябва 5-то обяснение.
Нямам коментар.................................сигурно и полуоските , които се късат в Е12 и е голям проблем да намериш втора употреба дясна и те не са функционални, защото на подобна корола се скъса пред очите ми, добре, че не караше с повече от 20 човека, а ако кара със 100 по двупосочен път и недай Боже ти си насреща пак ли ще пренебрегнеш проблем, виждал съм скъсан носач точно на РАВ, по точно изгнил и скъсан, вярно РАв от 98-ма, но......................
Добре ръждясват,чупят се - на мен не ми харесват, не съм им фен и т.н.Аз имам други впечатления от гега точно с 4 литров дизел и друга АМГ 55 - железни са, но да кажем тия двете са ОГРОМНО изключение.LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 16:42 Аз цяла статия ти копирах , където германците казват,че Г класата ръждясва по всички панели, ти ми говориш пак за повърхностна ръжда на подемник. Това не е проблем. Проблем е ,че Г клас ръждясва навсякъде. И то под 10 годишни Г класи за 100 000 Евро нови. Които са със задни врати с външни панти като хладилник ЗИЛ.
Много добре знам кое с какво да сравня и умишлено ти написах, какво с какво сравнявам, за затварянето на вратите на Корола от тия години, каквито е Мегана........как да кажа....................ти наред ли си? Въобще влизАл ли си в двете коли или само щото е Тойота и е най-доброто??????????????Дори и Аурис от тия години да вземеш е тотален смях, дори и Аурис от следващото поколение 2017 година (не случайно давам него за пример) е тотален смях при затваряне, рамката на вратата му само, като погледнеш е ПОНЕ 3-5 мм по-тясна, въпроса за дебелината на тенекията ОТНОВО не го засягам там, но този Аурис е рендо да се сравнява със съответния Меган от 2017, ти в такъв Меган влизал ли си,карал ли си?LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 16:42 Видя ли сега, прочети си какво сам си написал. НА теб ти създава впечатление. Ама това си е твое мнение. Това нито е свързано с корозионната устойчивост,както се опитваше да твърдиш, нито с друго. Това е твое субективно усещане, което си е твой проблем,а не на колата. Меган може да го сравниш с Корола, Корола вратите й се затварят толкова плътно и глухо,че ще паднеш под масата. Изглежда не си затварял врата на Корола от 2005-та. Рав4-ката действително не се затваря така масивно вратата, но Корола се затваря масивно.
В случая говоря само и единствено за РАВ, защото нея притежавам и то конкретния модел ХА30, но би ми било интересно да видя дали са се поправили в следващите си модели.
Разбира се, тази Тойота я взех за да я карам и да е здрава (друг е въпроса колко още ще е така), на дизайн САМО отвън отпред ми харесва, вътре таблото е ужас, отзад също не ми харесва, но пак да кажа - изпълнява си ЗАСЕГА основната цел , да не се чупи.
Това с тезите го запази за себе си, твоите мнения са базирани на база тези, аз говоря от ОПИТ и лично на МЕН какво не ми допада, амбиции в автофорум нямам, амбициите си ги реализирам на други места различни от това, на емоции също не се опирам защото професионално отдавна съм ги надмогнал.Казвай друго - с какво мога да ти бъда полезен..........................................КОЛЕГА.LEXUS написа: ↑14 Ное 2023 16:42 Ти на мен нищо не ми обясняваш,защото за да обясняваш първо трябва да изградиш теза. А ти във всяко следващо мнение си противоречиш на предишното. РАзбирам амбицията ти, но само с амбиция не може. Трябва и мисъл, не само емоционални постове. С доста простотии,които са очевидни.
Веднага пояснявам казвам от личен опит XC60, като са вградени, като екстри още с вкарването на пазара (забележи) 2009 година, когато излиза.Другото пък е системата сити сейфти.
Твоите виждания са,че искаш дебела ламарина, без да знаеш защо. И го обявяваш за проблем, понеже така си решил. Без обяснение защо трябва да де по-дебела ламарината.
Не говорим за ръждсал носач,а за повърхностна ръжда,иначе как ще минеш техн. преглед с пробивна корозия в носачи. Това е много рядко да стане и определено след редовна употреба извън пътя.nov написа: ↑14 Ное 2023 17:03 Нямам коментар.................................сигурно и полуоските , които се късат в Е12 и е голям проблем да намериш втора употреба дясна и те не са функционални, защото на подобна корола се скъса пред очите ми, добре, че не караше с повече от 20 човека, а ако кара със 100 по двупосочен път и недай Боже ти си насреща пак ли ще пренебрегнеш проблем, виждал съм скъсан носач точно на РАВ, по точно изгнил и скъсан, вярно РАв от 98-ма, но......................
Мнение от две коли, които си видял за 500 км. не са статистика,а лично мнение.И не е хубаво личното мнение да го пишеш като генерална истина.
Корола вратите се затварят много по-масивно и глухо от Аурис и Меганnov написа: ↑14 Ное 2023 17:03 Много добре знам кое с какво да сравня и умишлено ти написах, какво с какво сравнявам, за затварянето на вратите на Корола от тия години, каквито е Мегана........как да кажа....................ти наред ли си? Въобще влизАл ли си в двете коли или само щото е Тойота и е най-доброто??????????????Дори и Аурис от тия години да вземеш е тотален смях, дори и Аурис от следващото поколение 2017 година (не случайно давам него за пример) е тотален смях при затваряне, рамката на вратата му само, като погледнеш е ПОНЕ 3-5 мм по-тясна, въпроса за дебелината на тенекията ОТНОВО не го засягам там, но този Аурис е рендо да се сравнява със съответния Меган от 2017, ти в такъв Меган влизал ли си,карал ли си?
Само да ти обясня,че когато синтезираш опита си с единични бройки автомобили пак трябва да го изложиш в някаква теза, което ти не можеш да направиш, защото мислиш прекалено повърхностно и си противоречиш във всяко мнение,както с ламарината, така и че за теб е важно колата да те радва,а си си взел Тойота ,която не те радва,а е здрава, обаче по-важно ти е да те радва. Що за несвързани тези.
Аз много правилно зададох въпроса, но ти отново не си разбрал. Волво е премиум марка и се конкурира с Лексус, общо взето основен конкурент на Рав 4 е Тигуан, а той също няма тези опции от тези години.nov написа: ↑14 Ное 2023 17:06 Веднага пояснявам казвам от личен опит XC60, като са вградени, като екстри още с вкарването на пазара (забележи) 2009 година, когато излиза.Другото пък е системата сити сейфти.
Ама не е Тойота за съжаление и сега очаквам да ми кажеш как реално ги е нямало това Волво тия екстри
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта