Т 25, дизел, D-4D, 126 к.с., седан, м.06.2008г., без ДПФ.
Още след закупуването на колата от „приятел“

Следва диагностика при майстор….ABS модула ти не работи? Купувам, пробват новия … “ не е от ABS“, твоят е здрав! (Забележка: сдобих се с годен комплект ABS, стои в гаража!)
Следват кадърни механици … дросела под EGR ти е с развит болт? Не знам, нищо не съм пипал? Разглабят дросела…? Някой, някога, нещо е пипал по този дросел… счупени вътрешностите му! Не се отремонтира! Може само да се премахне т.н.“паричка“. Премахната! Колата продължава да върви хем нормално... хем аварийно! Следва ходене при добър специалист в Северна България – софтуерно премахване на EGR модула ( не е правилно… НО…?!) …отново колата когато си иска върви като луда, минавам 10-20-50-80км. път – без проблем. Когато реши – влиза в авариен режим, тръгна ли по баирите… 50-40км/ч. , преча на движението…срам, срам ?! Спирам, гася, изчаквам малко… стартирам двигателя…. колата върви чудесно! До следващия път?!
Следва: механиците ми откриват, че не ми работи актуатор на турбото. Не го намирам да се продава отделно. Купувам от фирма комплект турбо+актуатор. Монтират само актуатора на колата. Тръгна нормално … И ПАК… когато и както си реши – влиза в авариен режим? (Забележка: вече имам и турбо без актуатор, с гаранция от фирмата, че е годно!)
Следва : запознах се с кадърен човек от форума, който направи диагностика „на живо“. Според него проблема най-вероятно е около: 1 бр. дюза(показание с минус -1.. -2 единици от нормалното)? клапан на горивната помпа – вместо 32000 единици…показания от около 28000 единици? EGR – дросел-датчик-кръгло филтърче? гориво-подаващата нафтена система?
(Моя забележка: възможни са и ел. проблеми някъде по кабелите около двигателя?)
-----------------------------------
Ако някой от колегите е имал подобен проблем – може да съдейства.
Благодаря.