Позволих си да направя нова тема, тъй като ми се струва, че нещата се различават от една друга, подобна тема - "Новите Корола..." https://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=33798
Та, да споделя малко впечатления за краткото време, за което притежавам колицата от подписа:
- След пълни настройки на мултимедията, свързване с MyT, акаунти и прочие, всичко работи добре. Нямам досадното съобщение, за което се оплакват в лицекнигата, че трябвало всеки път да се цъка на дисплея, за да се скрие. Да, показва се предупреждение, но то си изчезва автоматично след няколко секунди.
- Андроид Ауто работи, макар че сам си докарах ядове с промяната на една настройка за Bluetooth-а. Не помня точното меню, но трябваше да се избира между него, медия и Андроид Ауто. Бях избрал Bluetooth с опасението, че ако не избера него няма да ми се свързва телефона. И Ауто-то изчезна! Включваш телефона в кабела и само зареждане



- Все още не съм разбрал как се нулира средният разход на гориво, а май веднъж го направих без да знам как. Ще се търси из менютата, ако някой се сеща - да помага.
- Има слаб шум при спиране и тръгване от спирачките, ама го приемам за абсолютно нормален. Не е стържене на метал в метал, както някой скоро се оплака тук.
- Видимостта ми се струва леко ограничена отпред, предвид обемистото огледало и мястото за различните там датчици, ама се свиква, не е фатално. По неприятното е доста широката дясна странична колона между двете врати, което ограничава видимостта надясно при излизане от някои странични улички със сгради на ъглите, но и с това ще се свикне.
- Успях да я стартирам една сутрин на EV Mode!


- Аз съм 1.8 м висок и седалката ми стои доста назад. И въпреки това, братовчед ми, който е 1.85 някъде си се чувстваше достатъчно удобно отзад. Включително и на височина. Което доказва, че оплакванията в интернет за малко пространство отзад са си чисто и просто лиготии.

- За разхода: В момента нямам много километри, само 350, от които 250 градско, а 100 планинско. Исках да пробвам как се държи и има ли нужда от превключване на В. Ами - няма! И на D си има двигателна спирачка, явно В се ползва при по-големи наклони. А разходът не мога да го докарам като тези на постоянно качваните в гореспоменатия ФБ. Най-ниският среден разход (Trip Average), който видях е 1/100 при спускането.


- Гумите са летни, но нямам намерение да ги сменям тази зима. Като цяло нямам проблеми с дупките, дори и в подземния паркинг си влиза без да опира. Което определено ме радва. Иначе за какво да плащам наем... А и не са особено шумни, поне по моите критерии.
- Поведение на пътя: Ами - доста добре, бих казал. Особено в планината. Стабилна в завоите и на излизане от тях. Системите допълнително подпомагат с превантивно убиване на скоростта, а на едно място, точно на излизане от 180 градусов (почти) завой в едно село, се появи някакъв почерпен човечец



- Нещо, което ме дразни и още не съм разбрал как се оправя - духалките към задните седалки. Не знам защо, но всяка сутрин и вечер, когато паля колата към работа или обратно, винаги ми светва индикаторът за задните духалки! Което е индикация, че работят само отпред, а към батерията не отива хладен въздух. И трябва ръчно да го изключвам. Освен, ако не бъркам, но в инструкцията видях, че ако свети диода на тази функция, значи е ограничено подаването на въздух (топъл или студен) към втория ред седалки. Защо упорито отказва да запомни решението ми - не знам.


Засега - толкова. Може след време да добавя още впечатления, но се надявам да нямам поводи да пиша за проблеми в близкото бъдеще. Поне 5 години.
