Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Здравейте, от скоро съм собственик на RAV4 2.0 VVT-i с газова уредба купих я с проблем, който се опитвам да реша но за сега с никакъв ефект. Проблема е следния, при потегляне със студен двигател и натискане на съединителя за смяна на скорост оборотите падат под 500 и колата изгася. Това го прави постоянно преди да загрее и прехвърли на газ. След това когато обърне на газ и загрее нормално при освобождаване от скорост оборотите отново падат до 500 след това се качват до 1500 и така отново падат, постоянно се варират в тези граници. Почиствах дросел, стъпково моторче, МАФ сензор и никакви промени. Ако някой от вас се е сблъсквал с подобен проблем бих се радвал да сподели решението му.
- nov
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE,B6304T4
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 40 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Ако караш САМО на бензин има ли го този проблем, филтри някакви по газовата сменяни ли са, сменян ли е въздушен филтър, свещи сменяни ли са ? Не е лошо да я закачат газаджиите, които са я монтирали АКО на бензин НЯМАШ тези проблеми.
NO PAIN, NO GAIN!
Дизел САМО дънки!!!
Дизел САМО дънки!!!
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Проблема с изгасянето го прави като е студена и преди да прехвърли на газ, тоест го прави само на бензин. А играенето на оборотите го прави на газ и на бензин, постоянно. Сменял съм свещи, всички филтри, и филтрите на газовата уредба, чистени са бензиновите дюзи на ултра звук остана само регулиране на клапните.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Виж на диагностика за misfire броячите дали се увеличават над нулата. Виж да нямаш теч на вакуум - short fuel trim на банките няма да слиза никога на минусови стойности на празен ход на загрял двигател, на бензин и двата типа показатели.
Ламбда сонда също ще клати оборотите, особено първа. Мотора мисля да е двубанков така че гледаш стойностите и на двете банки.
Мисфайърите навяват идеята за клапани и/или глава, постоянно стоящите на плюс къси тримове набиват сигнали за обогатяване, поради бедна смес. Т.е. е открит несанкциониран от дебитомера въздух.
Ламбда сонда също ще клати оборотите, особено първа. Мотора мисля да е двубанков така че гледаш стойностите и на двете банки.
Мисфайърите навяват идеята за клапани и/или глава, постоянно стоящите на плюс къси тримове набиват сигнали за обогатяване, поради бедна смес. Т.е. е открит несанкциониран от дебитомера въздух.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Имам misfire на първи цилиндър само на бензин на газ всичко е норлано няма отклонения! Измерена е компресия на четирите цилиндъра е 8,5. Ламбда сондите са добре на диагностиика няма отклонения! Общо взето на диагностика излиза само misfire на първи цилиндър.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Виж късите тримове. Въздуха е общ и за газта и за бензина. При течове ще има нестабилност на оборотите и на двете горива. Предполагам че газта трие грешките в компа на бензина? Или не е вързана по OBD (едва ли)?
Ако само на бензин има мисфайъри и си махнал бобина и свещ от картинката вероятно нещата отиват на продухан клапан.
Виж късите тримове как вървят на двете банки. При нормално поведение трябва да скачат между -1% и +2-3%, като в повечето време клонят към малки минусови стойности. Примерно -0.5% до -0.8%.
Ако само на бензин има мисфайъри и си махнал бобина и свещ от картинката вероятно нещата отиват на продухан клапан.
Виж късите тримове как вървят на двете банки. При нормално поведение трябва да скачат между -1% и +2-3%, като в повечето време клонят към малки минусови стойности. Примерно -0.5% до -0.8%.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Добре, благодаря за съветите ще проверя в най-скоро време и ще пиша какви са резултатите.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Тази компресия е ниска (8,5). Мерил ли си я с малко масълце, налято отгоре? Ако се вдигне малко компресията, отиваш най-малко към смяна на сегменти, което ще се допълни и с ревизия на главата, след като е свалена... 

- ivan_pop
- Мнения: 144
- Регистриран на: 07 Авг 2016 17:40
- Местоположение: Pleven
- Автомобил: OVB X18XE1
- Получена благодарност: 17 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
При условие, че пропуска в запалването е само на бензин и само на първи цилиндър, едва ли е в компресията проблема.Газта е с малко по-високо октаново число от бензина и иска добра компресия.Може да се разменят бобините на 1 и 2 цилиндър и да се наблюдава какво се случва.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Хем е така, хем не е така. Карал съм и на бензин и на газ със 7 бара компресия и последващ основен ремонт. И колата не вървеше никак зле, но все пак тази ниска компресия влияе на термодинамичните характеристики. Нека колегата пробва разните евтини методи за откриване на проблема, който може да е паралелен на ниската компресия или пък да направи нов тест с добавка на масло при горещ двигател... 

Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
възможно ли е поради тази причина на бензин колата да има повече "ряз" във всички обороти, докато на газ да се усеща мудна

Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Ще се отваря главата на колата няма да се размина, предлагат ми също да сменим веригата защото не се знае в какво състояние е и дали е сменяна. Също така може да се наложи да сменя след време стария газов инжекцион Ловато с друг, защото проблема сигурно е породен от него.
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
Не мисля че с настройка ще се оправи проблема. Ако може да ми разясните малко повече.
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Проблем с оборотите на Toyota Rav4 2005 2.0VVT-i
По-горе са ви написали. Няма как колата да прекъсва само на бензин. По-вероятно е да прекъсва на газ и да работи на бензин. Ако прекъсва на бензин, а работи на газ обикновено значи , че смесите не са като хората, а за да не може компютъра да си оправи смесите проблема е в другото гориво.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта