Студен старт - притрисане на мотора
Студен старт - притрисане на мотора
със спряна газ пали по същия начин, както и без да е спряна. На газ директно си пали добре, с повече въртене докато газовия клапан отвори. Моята логика е че не теч на газ или вакум е проблема, а самите газови настройки изместват бензиновите. Но ще си поиграя да обедня малко празния ход и ниските обороти и да обогатя високите, особено където турбото работи. Над 4500 оборота трябва да минава на бензин, макар че само за проба съм вдигал толкова.
Ако това не подейства има вариант да се направи и ремап на картата на бензиновото еку, която се ползва за палене. Но ще проуча, защото искам да имам вариант да си върна текущото състояние на бензиновия компютър.
Също преди няколко седмици чистих дросел и смених старата напукана мембрана на картерната вентилация. Дросела си беше чист, отворих да видя и зъбните колела, но и те бяха чисти
Ако това не подейства има вариант да се направи и ремап на картата на бензиновото еку, която се ползва за палене. Но ще проуча, защото искам да имам вариант да си върна текущото състояние на бензиновия компютър.
Също преди няколко седмици чистих дросел и смених старата напукана мембрана на картерната вентилация. Дросела си беше чист, отворих да видя и зъбните колела, но и те бяха чисти
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Огледай внимателно всичко което влиза в дросел, входящ колектор, маркучи които се разклоняват и дърпат въздух/вакуум след дебитомера. Не е само дросел. При мен дърпаше въздух и от вдървеното уплътнение на капачката за маслото. Симптома беше че изчистих около гърловината, и 2 седмици по-късно си беше пак омазнено около нея.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Студен старт - притрисане на мотора
На студен двигател пръсках със спрей навсякъде, където може да смуче въздух - където дросела ляга на колектора, в двата края на маркуча на дросела, в уплътненията на всмукателния колектор, където бензиновите дюзи влизат в колектора, където газовите маркучета влизат в колектора, маркуча, който влиза в турбото,където колектора е пробит за да се вземе вакум, където останалите вакум маркучи влизат в колектора, клапана за картерна вентилация - и оборотите не помръднаха.
Някой беше писал, че се случва от ниска температура на превключване на газ и при 60 градуса лятото, проблема се оправял. При мен е 40 и ще пробвам със 60 как е.
Някой беше писал, че се случва от ниска температура на превключване на газ и при 60 градуса лятото, проблема се оправял. При мен е 40 и ще пробвам със 60 как е.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
как се откопчава буксата на горивопровода 23841в
- Прикачени файлове
-
- Screenshot 2021-12-27 183148.png (23.96 KiB) Преглеждано 2913 пъти
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
23842А ако го раглобиш това съединение ще трябва да си купиш ново съединение, или маркуч 23901. Имаше процедура в сервизното, че се надигаше вътре ръба на съединението да освободи тръбата. Трябва да погледна в сервизното, как точно се прави, но бързата връзка е за еднократна употреба и след сваляне се компрометира. Ще тече бензин от там.
23841B се стискат 2 "квадратчета" отстрани и се издърпва нагоре. Не съм сигурен дали и тя не беше за еднократна употреба.
Маркуча не съм го свалял на моята (логично защо).
Може би малко повече подробности трябва да споделиш...
23841B се стискат 2 "квадратчета" отстрани и се издърпва нагоре. Не съм сигурен дали и тя не беше за еднократна употреба.
Маркуча не съм го свалял на моята (логично защо).
Може би малко повече подробности трябва да споделиш...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Студен старт - притрисане на мотора
за такива бързи връзки ли става въпрос?

И на моята кола са същите, но не мисля че са еднократни

И на моята кола са същите, но не мисля че са еднократни
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Едните са такива и при внимателен демонтаж, изглежда да не са еднократни. В зоната 23841B (23841Б) на схемата е такава. Другата обаче се натиска отвътре да освободи и там не знам дали ще остане цяла херметизиращата повърхност.
Където има о-пръстени се сменят задължително, без значение как изглеждат.
Парчето от сервизното за Авенсис:
- Прикачени файлове
-
m_11_0001.pdf
- (85.74 KiB) Свалено 87 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Студен старт - притрисане на мотора
ясно, при мен съм ги свалял многократно и не изпуска бензин от там. Може би на фордовете имаше едни по различни, който вероятно са били херметични
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Искам да премеря налягането на б.помпа ,защото ми прекъсва на бензинmapamop написа: ↑05 Окт 2023 07:58 23842А ако го раглобиш това съединение ще трябва да си купиш ново съединение, или маркуч 23901. Имаше процедура в сервизното, че се надигаше вътре ръба на съединението да освободи тръбата. Трябва да погледна в сервизното, как точно се прави, но бързата връзка е за еднократна употреба и след сваляне се компрометира. Ще тече бензин от там.
23841B се стискат 2 "квадратчета" отстрани и се издърпва нагоре. Не съм сигурен дали и тя не беше за еднократна употреба.
Маркуча не съм го свалял на моята (логично защо).
Може би малко повече подробности трябва да споделиш...
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Разкачи 23481Б. Има тръбичка под него и може да набиеш маркуч 6мм вътрешен диаметър. Разглобяването ще е лесно и обратимо.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 25 Фев 2018 13:07
- Местоположение: Панагюрище
- Автомобил: Toyota corola verso1,6 2005g
- Благодарил/а: 3 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
днес мерих помпата има налягане ,но като подам рязко газ забива и глъхне,иначе плавно подаване на газ се форсира някакви идеи грешки непоказва
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Дросела откога не е чистен?
Дебитомера и той.
Това за Трабант, трактор "Владимировец", или ИЖ Планета 3 се отнася?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
Къде?
Не виждам. Трябва ли да изровя целия форум за да намеря модела и годината, и дали върви на бензин, газ, мас и оцет?
- Прикачени файлове
-
- Screenshot_2023-10-07-22-48-41-551_org.mozilla.firefox.jpg (530.82 KiB) Преглеждано 2674 пъти
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Студен старт - притрисане на мотора
ангелчо, за да не ти губя времето да ровиш във форума, предвид че дори не си намерил свободно време от 2018 година досега да си попълниш правилно и изцяло профила:
- измиваш дросела и дебитомера. Правиш първоначална адаптация на място.
- директно отиваш на страница 8 на тая тема, има схемичка какво се проверява за течове на вакуум. Гумените изделия се сменят. Евентуално нов силикон на тавата на картера.
- отиваш в тая тема и има писано за филтъра са активния въглен - изпира му се дунапрена: https://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=384 ... 930a4a5232
- изчистваш си клапана за картерните газове, за да не изгърми наново гарнитурата на капака на клапаните.
- изчистваш VVT-i масления клапан и цедката под него.
- проверяваш свещи и бобини - свещите дали са читави (все още) и бобини.
- приемам че няма газ. Ако има - мериш компресия за сговнени клапани, гледаш корпусите на дюзите дали са опечени и напукани.
- измиваш дросела и дебитомера. Правиш първоначална адаптация на място.
- директно отиваш на страница 8 на тая тема, има схемичка какво се проверява за течове на вакуум. Гумените изделия се сменят. Евентуално нов силикон на тавата на картера.
- отиваш в тая тема и има писано за филтъра са активния въглен - изпира му се дунапрена: https://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=384 ... 930a4a5232
- изчистваш си клапана за картерните газове, за да не изгърми наново гарнитурата на капака на клапаните.
- изчистваш VVT-i масления клапан и цедката под него.
- проверяваш свещи и бобини - свещите дали са читави (все още) и бобини.
- приемам че няма газ. Ако има - мериш компресия за сговнени клапани, гледаш корпусите на дюзите дали са опечени и напукани.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта