P0301 грешка
P0301 грешка
Появи се тази грешка P0301- в жълт цвят, а иначе са общо 2 другата е 0420- в червен цвят, а до скоро беше 0420 не съм сигурен точно в какъв цвят май във жълт ? - някой ако знае - Благодаря предварително ! - ще се проверява скоро време но все пак свещи нови са сложени преди 12000-13000 км, ламбда сондата е сложена нова преди около 15000 км ? - бобина кабели инжектори бензинова помпа дебитомер или катализатор или скъсано уплътнение за въздух не знам. - колата е Toyota Celica 2000-2001 - година - 143 коня
----
от това което виждам в интернет без да съм проверявал, като симптоми май на 90 % бобина, ама ще видим прекъсва тресе целия двигател и най-вече ауспуха !
----
от това което виждам в интернет без да съм проверявал, като симптоми май на 90 % бобина, ама ще видим прекъсва тресе целия двигател и най-вече ауспуха !
Последно промяна от VeniR91 на 02 Апр 2020 16:20, променено общо 4 пъти.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
P0301 грешка
Напишете рамата на автомобила - също така и пробег, а подозирам, че има и алтернативно гориво.
Ползвайте търсачката:
P0301 - първи цилиндър - проблем в запалителна система
P0420 - ламбда контрол.
Ползвайте търсачката:
P0301 - първи цилиндър - проблем в запалителна система
P0420 - ламбда контрол.
P0301 грешка
Проблема е оправен, и проблема беше в бобината на 1-ви цилиндър всъщност тя единствена от 4-те си беше напукана от преди няколко години, пък и явно чак сега и е дошло редът, сменихме оригиналната Denso oem 90919-02239 със пак такава само че намерих хубава от автоморга там цените варират 20-30 лева моята я взех за 30 лева искаше ми се да е OE а на новите ми се видя малко повече, предвид цените на нова 50-60 лева Mobiletron и 140-150 лева Denso, ето 2 клипа с подобен проблем
- Revenger
- Мнения: 829
- Регистриран на: 27 Яну 2020 21:25
- Местоположение: In the middle of nowhere
- Автомобил: Toyota Aygo, 2017
P0301 грешка
Отстранил си проблема по грешка Р0301, но не и този по грешка Р0420, който по мое мнение е дошъл като следствие от първия.
Според мен имаш проблем с катализатора, но може и друго да е - ламбда сонда (въпреки че е сравнително нова) и т.н., виж дадения по-горе линк.
Според мен имаш проблем с катализатора, но може и друго да е - ламбда сонда (въпреки че е сравнително нова) и т.н., виж дадения по-горе линк.
P0301 грешка
преди да се появи тази грешка P0301 - беше само 0420 тя е отдавна така, че не виждам логика ?! - обратното по скоро е логично когато се наруши неравномерна работа и такта в цилиндрите от там и в изгорелите газове през катализатора...
P0301 грешка
След като изминах там около 200 км без светещи лампи, тази грешка P0420 светна - във червен цвят какво да означава това има ли шанс да е ламбда сондата след катализатора която не съм сменял или неефкитивният катализатор, аз си мисля да го оставя така ама все пак да питам може ли да има странични ефекти от това ?
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 16 Апр 2023 20:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 1 път
P0301 грешка
Здравейте колеги имам аурис 2008 бензин 1.6 ,124 коня ..играят и оборотите и мошноста се губи понякога ,но винаги .Закачих я на диагностика за Тойота и Лексус и показа грешки :B1424,B1421, U0100 и P0301 която е най лоша проблем 1 цилиндър...Диагностика директно ми каза продавай, а аз се замислех не може ли да е от свещи или бобина ? Моля помагайте
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
P0301 грешка
Действай едно по едно!
Faulty or worn spark plugs and/or spark plug wires
Ignition issues, including failing or damaged ignition coils
Distributor failure
Faulty fuel injector
Vacuum leak
Low fuel pressure
Camshaft and/or crankshaft sensor defective
Engine timing off
Leaking head gasket
Low engine compression
Poor quality fuel that is old or contaminated
Faulty or worn spark plugs and/or spark plug wires
Ignition issues, including failing or damaged ignition coils
Distributor failure
Faulty fuel injector
Vacuum leak
Low fuel pressure
Camshaft and/or crankshaft sensor defective
Engine timing off
Leaking head gasket
Low engine compression
Poor quality fuel that is old or contaminated
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
P0301 грешка
B1421 B1421 са от климатика. Игнорираш ги. Изчезва като изкараш колата на силно осветено място.
U0100 не съм сигурен накъде води, но е проблем с комуникацията между модулите (CAN шината). Може и да е подвеждаща, може и да е зацапана букса, премазан кабел и т.н.
P0301: Най тривиалното е да изпуснала гарнитурата на капака на клапаните и да е пълна бобината и свещта на първи цилиндър с масло. Следваща причина е несменяни свещи навреме и да е заминала свещта. Следва бобина - разменяш бобините на първи и втори цилиндър и оглеждаш проблемната за пукнатини по корпуса и масло по нея. Чистиш завърташ с друга и гледаш дали ще се премести грешката на друг цилиндър. Ако се премести - сменяш бобина. Ако не ... отива на клапани евентуално.
U0100 не съм сигурен накъде води, но е проблем с комуникацията между модулите (CAN шината). Може и да е подвеждаща, може и да е зацапана букса, премазан кабел и т.н.
P0301: Най тривиалното е да изпуснала гарнитурата на капака на клапаните и да е пълна бобината и свещта на първи цилиндър с масло. Следваща причина е несменяни свещи навреме и да е заминала свещта. Следва бобина - разменяш бобините на първи и втори цилиндър и оглеждаш проблемната за пукнатини по корпуса и масло по нея. Чистиш завърташ с друга и гледаш дали ще се премести грешката на друг цилиндър. Ако се премести - сменяш бобина. Ако не ... отива на клапани евентуално.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
P0301 грешка
Уж бензин, пък сега и газ се включи.
Да, може да е от газта, може да е от хиляди други неща.
Ако не предприемеш някакви действия и да елиминираш лесните неща, никой тук няма да ти оправи колата!
Колегата ти каза какво да направиш като начало
Да, може да е от газта, може да е от хиляди други неща.
Ако не предприемеш някакви действия и да елиминираш лесните неща, никой тук няма да ти оправи колата!
Колегата ти каза какво да направиш като начало
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 16 Апр 2023 20:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 1 път
P0301 грешка
Е то не е ужас защото си е икономично все пак е за жената ...пък и я имаме от няколко месеца не може да сме сменили всичко от 1 път ...но ще го послушам
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 16 Апр 2023 20:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 1 път
P0301 грешка
Здравейте група ,днес замерихме компресията в пит стоп ауто.... първи цилиндър 4.5 ....втори 4.5...3 цилиндър 5, четвърти 9.5 ....казаха ремонт глава ...дано се окаже само това
без да слизаме в блока че там вече е сложно и скъпо ....само ми е чудно как с тази компресия колата пали както се казва на 1 зъб и върви с по 170 по магистралата,но не винаги де...



-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
P0301 грешка
Да, прекалено ниски показатели. Ново мерене с нов уред и нов майстор... Иначе е възможно да се получат резки спадове при пробиви в гарнитурата между цилиндрите: буталата работят две по две към ГМТ и ако има пробив, компресията от единия цилиндър отива към засмукването в съседния - шах! А няма пробив към маслената или охладителната система - никъде не пуши или тече! Но ако се сваля главата за ревизия, задължително се мерят цилиндрите за износване, а още по-добре е да се свали и картерът, за да се видят и лагерите. Не е задължително да се сваля целият двигател, респ. блокът. Ако има някакво минимално износване на цилиндрите или буталата, може да се мине без шлайф само с подмяна на сегменти при добър късмет. Но се иска добър, търпелив и човечен майстор (вече не знам дали има такива), който да не те тласка към пълен основен ремонт и дране на кожи... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта