
П.п. няма нищо екстра инсталирано в колата, наясно съм с това, какво не следва да се прави при изключена хибридна система..
И да я държите в багажника, който не може да отворите
Авенсиса няма задна ключалка. Бравата е електрическа, и при липса на акумулатор, авариийното отваряне става, като:
Тя батерията си е в калъф, а и май е защитена за мокро - все пак се очаква, че може и да вали като даваш ток ;) Пък не пречи да си я вадиш с багажа отвън, не заема чак толкова място в една раница.
Изобщо не хвана сатирата в цялата работа - най-лесно, може би удачно и донякъде логично, за да не пречи и да е защитена що-годе от температури и влага, е тази батерия да стои в багажника. В багажника, който поне аз на моята не мога да отворя ако ми е умрял акумулатора, или си иска много физическо усилие (особено "на дълга разходка извън града"). Другия вариант е да я държа в купето и все на нещо да пречи евентуално.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта