Много различна, явно е ситуацията в БГ и Европа и в това отношение...
За добре запазена Тойота в Германия например забравете за нещо, което си заслужава под тази цена.
За кола до 10 г. под 100.000 км това е дори твърде "оптимистичния" минимум. Говоря дори за малкия клас - Ярис например. За Корола и нагоре... нещата/цените стават още "по-интересни"...
Да, от 2-3 години цените на колите 2-ра употреба, особено със сервизна изтория, 1-ви собственик, добре поддържана, на малко км. и т.н. са 20-30 % нагоре... Свиквайте!
За таралясници и "шрот" - т.е. коли за рециклиране, не говоря и не ме интересуват!
Не си заслужават нито усилията, нито цените са възстановяване, а едва ли и коментарите...
Примерите, които давате - да, разбирам, че в БГ икономическата ситуация си е... знаем каква и т.н., НО...
Та, съвета ми е насочете се към кола от чужбина, да, от частна обява.
(за италиянки - моля, не искам и да чувам,




В автокъщите (Германия, Австрия - официални дилъри на Тойота) цените са 20-30 % нагоре.
Но имат и са длъжни да показват/казват/отразяват всичко по колата!!!
Да, и друг е въпроса, че много малко вече ги интересуват коли над 10 г. и на много километри - те остават за 2-3-та цедка за реекспорт. И на доста обяви си го пишат направо "За реекспорт" - т.е. не дават, не само някаква гаранция, но и не желаят да се обвързват по каквото и да е начин с отговорност за минимум 1 година - щом сте взели колата от регистрирана автокъща в бяла страна.