MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11 Юли 2022 09:28
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Корола Версо 1.8vvti
- Благодарил/а: 1 път
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте и аз имам проблем с моята ММТ кутия, бихте ли ме насочили какъв акумулатор да ползвам. Моделът е Корола Версо 1.8 95коня 2004г
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Може ли да изпратите VIN
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
OEM: 28800-0D140
напрежение: 12волт
капацитет на батерия: 60Ач
ток за студен тест EN: 540А
напрежение: 12волт
капацитет на батерия: 60Ач
ток за студен тест EN: 540А
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 06 Авг 2023 21:28
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: Toyota Auris 1.4D
- Благодарил/а: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, колеги! Опитах се да се запозная максимално много с проблемите,описани във форума преди да пиша. 1.4D Аурис 2008 г. с грешка P0810. Миналото лято, след карани 110 хил. км./за 5 год./ без никакви проблеми се наложи смяна на съединител. След това останах един два пъти по кръстовища с мигаща N таблото, но не обърнах сериозно внимание. През по-хладните месеци след това нямах никакви проблеми, но това лято отново стана същото. В момента продължавам да карам, засега няма закъсвания, но само на къси разстояния в града. Ако направя едно излизане 50-100 км. веднага след това започвам да оставам по кръстовищата. Две диагностики на различни места направих, резултата е една и съща грешка, но не се наемат да рециклират нито актуатор, нито пък ми дават решение. Виждам, че повечето проблеми са решени, благодарение на колегите тук, но не съм сигурен в каква последователност трябва да започна. Благодаря предварително на всеки за решение или мнения!
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте колега,
Последователността е следната:
Какъв съединител е монтиран в момента?
На какви километри е той?
След смяната ли започна да мига N?
Когато сменихте съединителя закарахте ли актуатора в положение за демонтаж?
След смяната обучихте ли го?
Колата тръгва ли сама при включване на 1-ва и задна след отпускането на спирачката?
Имате ли скрийншот от диагностиката?
Поздрави
Последователността е следната:
Какъв съединител е монтиран в момента?
На какви километри е той?
След смяната ли започна да мига N?
Когато сменихте съединителя закарахте ли актуатора в положение за демонтаж?
След смяната обучихте ли го?
Колата тръгва ли сама при включване на 1-ва и задна след отпускането на спирачката?
Имате ли скрийншот от диагностиката?
Поздрави
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 06 Авг 2023 21:28
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: Toyota Auris 1.4D
- Благодарил/а: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Не знам точно какъв е съединителя, само марката знам, че е AISIN.
Около 10 хил. км. минах с него, без проблем през зимата, с проблеми през лятото, не знам защо.
След смяната не знам какво са направили с актуатора в сервиза, ще се опитам да разбера, разбирам че е важно. След като закъсах един път, с платформа закарах колата в същия сервиз, казаха ми че са направили обучение отново... но проблема не се реши. Обадих се отново, казаха че са много заети и не могат да ми обърнат внимание в близките 15-20 дни / с две думи гледай си работата/.
Колата не тръгва на първа или задна в момента. Правил съм обучения около 3-4 пъти за 110 хил. км. в оторизиран сервиз, заради това, че не превключваше плавно след определини километри и след тях тръгваше сама.
Преди 3-4 г. си бях купил диагностика techstream, не знам коя версия беше, но не мога дя я намеря, ще си поръчам нова, за да направя скрийншот на резултатите. Коя версия е добра?
---
Да, след смяната на съединителя започна да мига N, преди това нямах проблеми, но просто беше вече наложително заради пробоксуванията при потегляне и приплъзванията при ускорение
Около 10 хил. км. минах с него, без проблем през зимата, с проблеми през лятото, не знам защо.
След смяната не знам какво са направили с актуатора в сервиза, ще се опитам да разбера, разбирам че е важно. След като закъсах един път, с платформа закарах колата в същия сервиз, казаха ми че са направили обучение отново... но проблема не се реши. Обадих се отново, казаха че са много заети и не могат да ми обърнат внимание в близките 15-20 дни / с две думи гледай си работата/.

Колата не тръгва на първа или задна в момента. Правил съм обучения около 3-4 пъти за 110 хил. км. в оторизиран сервиз, заради това, че не превключваше плавно след определини километри и след тях тръгваше сама.
Преди 3-4 г. си бях купил диагностика techstream, не знам коя версия беше, но не мога дя я намеря, ще си поръчам нова, за да направя скрийншот на резултатите. Коя версия е добра?
---
Да, след смяната на съединителя започна да мига N, преди това нямах проблеми, но просто беше вече наложително заради пробоксуванията при потегляне и приплъзванията при ускорение
Последно промяна от Akima на 10 Авг 2023 09:29, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Версията няма значение.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, колеги,
Имам проблеми с ММТ скоростна кутия на Тойота Корола, 1.6 бензин, 2008.
Майсторът установи, че има счупени зъбни колела и трябва да ги сменим.
Моля ви за съвет и насоки, защото от два дни звъним в морги, но без никакъв успех.
Търсим скоростна кутия от Тойота Версо 2006-2010.
Благодаря ви предварително!
Имам проблеми с ММТ скоростна кутия на Тойота Корола, 1.6 бензин, 2008.
Майсторът установи, че има счупени зъбни колела и трябва да ги сменим.
Моля ви за съвет и насоки, защото от два дни звъним в морги, но без никакъв успех.
Търсим скоростна кутия от Тойота Версо 2006-2010.
Благодаря ви предварително!
- Прикачени файлове
-
- IMG_20230811_142030.jpg (272.49 KiB) Преглеждано 4884 пъти
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Малкото....трябва да проверя може и да имам.
Полумесецът съм го наварявал и един цар ми ги фрезоваше,нооо отиде да работи в Швейцария.
Щом един е могъл да го изработи значи може и друг ,търси по работилниците .
И проблема не е че са счупени,а защо са...
Полумесецът съм го наварявал и един цар ми ги фрезоваше,нооо отиде да работи в Швейцария.
Щом един е могъл да го изработи значи може и друг ,търси по работилниците .
И проблема не е че са счупени,а защо са...
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Имаш предвид, че и да я сменя, би се счупила отново ли?
Дори и да я заменя с оригинална част?
Можеш ли да дадеш идеи какво да търся - какъв би бил проблема? Не ми се иска да се отказвам от колата.
Мерси
Дори и да я заменя с оригинална част?
Можеш ли да дадеш идеи какво да търся - какъв би бил проблема? Не ми се иска да се отказвам от колата.
Мерси
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Какво и е на колата трябва да каже майстора,ние само можем да гадаем тук.
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 13 Авг 2010 12:36
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Към колегата billyto. Провери и версията на MMT ECU (компютъра на MMT) гледай последните 3 цифрички. Намира се под жабката където е филтъра за купето. Последната версия е за 5 speed MMT e 312. Ако е по стара тогава има проблеми с потеглянето с отпусната спирачка т.к. няма алгоритъм в по-старите версии на ECU то за самонастройка на clearance на съединителя от там идва и честата грешка P810 (Clutch Position Control Error). По възможност е добра идея да се upgrade не, след upgrade трябва да се обучи ММТ отново
Toyota RAV 4 Hybrid 2024 (A25A-FXS), Yaris Cross 2024 (M15A-FXE), Toyota Corolla 2008 1.4 D4D Luna (1ND-TV)
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 06 Авг 2023 21:28
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: Toyota Auris 1.4D
- Благодарил/а: 4 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
stoma333, Благодаря, колега. Ще проверя версията и ще пиша. Не мога да разбера защо проблема се получава след дълго каране и при топло време. Цяла зима нямаше проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта