Здрвейте,
смених пистов ремък, след което карах около 200 км. Палих, гасих и нямах проблеми. Сега, когато се пали, на студено без климатика да е включен, няма проблем, но ако климатика е включен в момента на запалване се чува присвирване. Когато, колата се пали на загрят двигател няма това присвирване не зависимо от това дали климатика е включен или не. Добавям видео, за да се чуе.
Някакви предположения от какво може да е?
Присвирване при запалаване след смяна на пистов ремък Corolla E15 1.6 1ZR
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Присвирване при запалаване след смяна на пистов ремък Corolla E15 1.6 1ZR
Ремък
Изморена пружина на обтегача на ремъка
Износена шайба на климатика или лагерите му. Не знам дали е постоянно зацепен, или е с магнитен съединител.
Виж да не е разместен ремъка по ролките, но по спомен бяха така направени че ако не е много разместен и няма крива си го центрираха.
Огледай и за крива ролка. Също малко вероятно.
Изморена пружина на обтегача на ремъка
Износена шайба на климатика или лагерите му. Не знам дали е постоянно зацепен, или е с магнитен съединител.
Виж да не е разместен ремъка по ролките, но по спомен бяха така направени че ако не е много разместен и няма крива си го центрираха.
Огледай и за крива ролка. Също малко вероятно.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта