Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
От... OLX. 40 модула, бяха произведени ~година преди да ги сложа, съдейки по гравирането. От два CH-R-а най-вероятно. Пет години по-късно - max разлика в модулите при пуснати всички консуматори (на park, не drive на ръчна) точно преди да се включи двигателят - 0.26 или нещо подобно, та всякаш съм доволен.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Умря помпата на инвертора. За градско каране става и без нея. Ама предполагам ако се ръчне извънградско, ще се разреве, че ѝ е жега.
Ето температурите с умряла и с жива помпа:


Ето температурите с умряла и с жива помпа:
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
А тука един вентилатор стопен от батерията.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Тези стабилни стойности на батерията само ми напомнят да си намеря двуплатков ELM и да задам постоянно въртене на вентилатора...
Помпата как се усети, че си е отишла? От купето я чувам, но едва
Помпата как се усети, че си е отишла? От купето я чувам, но едва




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
По логове на температура и при последваща проверка.
На шума не му обърнах внимание, за да се досетя, че е умряла. По-скоро при мен от вън като я слушаш едвам се чува. Горе-долу с "цвистенето" на инвертора се конкурират и не ми беше направила впечатление, че била млъкнала.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Това нещо не прави ли диагностика на помпата? Или само вдига аларма за висока температура на инвертора?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Не, няма сензорика там, както и при водната помпа на двигателя при повечето коли
В случая има и две особености - хем се знае за проблем с тези помпи при модела, хем се диагностицира елементарно(самата помпа раздвижва видимо теността в разширителния съд и издава лессно доловим звук при работа).




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Захранва се директно от 12в от едно от главните релета (вериги). И често ако изгори дава на късо и гори по-главен предпазител, който може да те остави на път и да се чудиш какво става. И да влезнеш във филм, ако попаднеш на майстори, които не знаят въобще за какво става въпрос.slowtraveler написа: ↑19 Юли 2023 15:25 Това нещо не прави ли диагностика на помпата? Или само вдига аларма за висока температура на инвертора?
Съответно симптома е грешка от прегряване на инвертора. Няма проактивна грешка преди инвертора да се изпоти. Не знам на каква стойност точно светва, но видно от графиката при 93 градуса още мълчи. Преди тези жеги сега, си държеше в града между 60 и 70 градуса спокойно. Ама като стана сега топло, без циркулацията от помпата си ѝ стана жега и трябваше да намеря време и да я сменя.

п.п. На моя Приус по сервизна акция през 2010-та година на 82 хиляди е сменана помпата превантивно. Значи новата-стара помпа е издържала около 143 хиляди километра или още едни 12 години.

п.п.2 Колата стана на 17 години и е изпитала 3 повереди за това време. Една помпа на инвертора, един семеринг и каре на кормилния прът. Това е.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Температурата е на водният кръг, не на компонентите на инвертера. Там на моменти е доста по-жежко, особено при деградирал топлопроводим слой 

gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Двигателист и 7 госта