Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Юни 2023 13:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Корола
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Здравейте. Закупих Корола 1.5 11/21 г преди 2 месеца на 35 хиляди км. Първите ми впечатления за колата ми са ,че е много добра. Направих тест и по магистралата и по планински път и на двете места се държи страхотно. Тествах няколко автомобили и нови и втора ръка и мисля,че това беше най добрият избор който направих. Та сега за двигателя-върви прекрасно ускорява си добре за това купе ( мислих си че ще върви по-малко). Единствената забележка за този автомобил са светлините само дневните са лед но другите неща компенсират това. Има много асистенти и системи за сигурност. Наложи ми се да спра рязко на магистралата и искам да кажа ,че колата има много добри спирачки. Ами това са първите ми впечатления пожелавам на всички безаварийно каране.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Юни 2023 13:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Корола
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Здравейте. Пиша отново по темата този път аз бих искал да попитам колегите с по дълъг стаж и километри.
Днес на магистралата при не много силен вятър едвам удържах колата в лентата вятъра ни мятъше като лист хартия. Исках да попитам това нормално ли е за този автомобил или аз имам проблем с окачването?
Поздрави и приятна вечер.
Днес на магистралата при не много силен вятър едвам удържах колата в лентата вятъра ни мятъше като лист хартия. Исках да попитам това нормално ли е за този автомобил или аз имам проблем с окачването?
Поздрави и приятна вечер.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Нормално е за всеки автомобил... Колкото по-тежък и с по-ниска скорост - толкова по-малък е този ефект.. Вятърът бе силен вчера и днес..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
По-тежък + по-ниска скорост + по-"аеродинамичен" (ще рече - нормално SUV да го усеща повече от седан).
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Нормално е, за съжаление доста се усеща на нашите автомобили. Въпреки аеродинамичната и ниска форма окачването е доста меко (за моите представи).
При вятър и подминавайки някой тир например доста нестабилно се усеща. Същото забелязвам и при завои с висока скорост по магистралата.
При вятър и подминавайки някой тир например доста нестабилно се усеща. Същото забелязвам и при завои с висока скорост по магистралата.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
На ауриса (стария) страничния вятър се усеща повече. Той е по-висок, оформен по-като "градска" кола - по удобен за често слизане/качване. Королата е по-стабилна, по-твърда, по-ниска, а и страничния и профил е по "обтекаем" (това по сравнение със стария аурис
). Но силния страничен вятър си се усеща при всеки автомобил - явно в различна степен. Според мен - играе голяма роля и профила на гумите. При тесни гуми с висок борд - се усеща по-значимо - деформират се повече (в резултат на страничния "натиск"), в резултат на това - се "носи" странично.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Юни 2023 13:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Корола
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Може би вятъра наистина е бил доста силен коментирах и с други хора които са пътува до Бургас в този ден. Просто съм свикнал на комби на 15 години което не мърдаше от пътя и с 140 км. Иначе колата е страхотна . Съпругата ми ходи в Тм ауто за някакъв ъпдейт но не можа да ми обясни за какво някой може ли да ми каже за какво става въпрос?
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Сравнете теглото на старите и новите автомобили .
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Може да не сте попадали на силен страничен вятър със старата кола.
Ако не е страничен - не се усеща така силно. Достатъчно е да е под ъгъл спрямо "курса" на автомобила за да се усеща много по-слабо. Съвременните автомобили не са особено леки. Особено, ако се сравнява комби със седан. Сравнете теглото на първата корола със сегашната 


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23 Май 2023 13:21
- Местоположение: Kyustendil
- Автомобил: Toyota Corolla MC'23
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Здравейте, преди седмица и аз се сдобих с Корола 1.5 бензин, механична трансмисия - ниво Екзекютив. Първи впечатления - автомобила е доста смарт, много системи за безопастност, с приложението МоятаТойота имаш връзка с автомобила и доста функционалности. За двигателя не съм много ентусиазиран, може би защото досега съм карал турбо-дизел 150 к.с., така че 123 к.с. са ми малко изглежда. При изпреварване по леко нанагорно усещам липсата на турбо и мощ. Но всичко останало е ок. Изминал съм 600 км, разход среден 5.8, предполагам около 30 процента градско каране.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Конете тук ще идват по-нагоре в оборотите и затова така я чувстваш, а и като цяло са по-малко
Честита и дълго време да те радва!




-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23 Юни 2023 13:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота Корола
- Благодарил/а: 10 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Здравейте колеги. Искам да попитам с приложението MY TOYOTA мога ли да следя движението на автомобила или само когато е в спряло положение на едно място?
- stereo_man
- Мнения: 221
- Регистриран на: 22 Юни 2010 18:54
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Май е само, когато е спряла да се движи. Поне на тези преди 2023 е така
Corolla E12;
Corolla E210
Corolla E210
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16 Сеп 2023 09:31
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla MY22
- Получена благодарност: 5 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Здравейте,
дойде време и аз да споделя малко мнение за колата Corrola от My22 с ниво Executive, 1.5 ръчни скорости. С нея сме заедно от около 13000км и над 6месеца. Достатъчно време за обективно мнение.
Нещата, които ми харесват:
-Отличен дизайн, много красива кола.
-Обем на багажника е изключително голям и достатъчен за иначе леко тясно изглеждащата задница.
-Резервна гума в комплекта, което е супер плюс на Тойота, за разлика от измислените китове за възстановяване в други автомобили.
-Комфорт при возене и при управление на дълъг път. Без умора , защото седалките са достатъчно удобни.
-Местоположение на въздуховодите, без да се налага да трябва да правих куп настройки за да ти е нормално охлаждането или отоплението в купето.
-Разход на гориво в града и извън него - до сега успях да си докарам общ смесен разход около 6.5л/100 при положение, че не пестя гориво нито в градски, нито в извънградски условия. При скорост от 140км/ч се движим в почти 4000об и това изглежда, като да си в сериозен разход, но пък всъщност е доста икономична въпреки това.
-Достатъчно добра аудио уредба и като качеството на звука и като сила
-Адаптивния темпомат в комбинация със следене на лентите е супер удобна функция, когато си уморен или когато си леко разсеян. Предотвратяване на потенциално опасно приближаване до колата отпред също е страхотно, но има и минус, който ще опиша в нещата, които не ми харесват.
-Спокойно ускоряване, без да се създава впечатление за спортен автомобил, което и търся. Подходяща за по-млади шофьори, за да не им създава чуство за турбо рали състезатели.
Неща, които не ми харесват:
-Ниска шумоизолация в купето над 130км/ч , особено в задната част на колата.
-Прескърцвания от пластмаси в предната част на таблото от решетките на предните говорители при павиран път - за нов автомобил доста ме изненада.
-Леко неприятен резонанс на грапав асвалт при пониски обороти и подаване на газ , който предполагам се появява от това, че мотора е трицилиндров.
-Писукане, свирене в лявата част на колата от страничен вятър или сблъскване с насрещен такъв под определен ъгъл, което намирам за супер изнервящо при дълъг път.
-Постоянно прекъсване на Андроид Ауто , смених два смартфона и поне четири различни кабела, но въпреки това след зареждане на АндроидАуто и пуск на навигацията , след някакво време за секунда се самоизключва и отново включва, което е голям проблем, ако очакваш команда от навигацията , а тя се е разкачила.
-При активен темпомат, приближаване на колата отпред ,но в активно разминаване с вече изпреварваща кола отляво и въпреки активиран мигач за маневра то колата пак намалява и набива спирачки и това генерира допълнителен разход на гориво, сваляне на скорост и нужда от повторно наваксване. Разбира се това не е точно проблем на Тойота, а на манталитета на шофиране в България, но е натоварващо в един момент, когато колата си самонатиска спирачката, а ти си в режим на изпреварване.
-Леко усещане за не толкова добра устойчивост в задния мост при преминаване през трамвайни релси или малко по къси, но релефни неравности в завой.
-При дълъг път се събират супер много насекоми по предницата.
-Не е подходяща за дори и леко по неравен терен, защото рискуваш да повредиш иначе толкова красивата предна броня. Доста внимавам къде паркирам, как паркирам, дали мястото, на което отивам е с добър път. Отчитам го като минус, защото при едни 2-3 см височина повече нямаше да има тези притеснения.
Това, което съм планирал да сигнализирам в Тойота е за вибрациите от таблото, свиренето при движение по магистрала в лява лента с по-висока мантинела,системното спиране на АНДРОИД АУТО мултимедията и някой възможности за активиране на изпращащи фарове, които навярно не са активирани предварително. Като цяло съм доста доволен от автомобила и бих препоръчал на свои приятели и познати.
Моля колегите с такива да споделят дали при тях са забелязали неща, които описах, интересно е дали това са нормални минуси за модела или се касае за частен случай...
дойде време и аз да споделя малко мнение за колата Corrola от My22 с ниво Executive, 1.5 ръчни скорости. С нея сме заедно от около 13000км и над 6месеца. Достатъчно време за обективно мнение.
Нещата, които ми харесват:
-Отличен дизайн, много красива кола.
-Обем на багажника е изключително голям и достатъчен за иначе леко тясно изглеждащата задница.
-Резервна гума в комплекта, което е супер плюс на Тойота, за разлика от измислените китове за възстановяване в други автомобили.
-Комфорт при возене и при управление на дълъг път. Без умора , защото седалките са достатъчно удобни.
-Местоположение на въздуховодите, без да се налага да трябва да правих куп настройки за да ти е нормално охлаждането или отоплението в купето.
-Разход на гориво в града и извън него - до сега успях да си докарам общ смесен разход около 6.5л/100 при положение, че не пестя гориво нито в градски, нито в извънградски условия. При скорост от 140км/ч се движим в почти 4000об и това изглежда, като да си в сериозен разход, но пък всъщност е доста икономична въпреки това.
-Достатъчно добра аудио уредба и като качеството на звука и като сила
-Адаптивния темпомат в комбинация със следене на лентите е супер удобна функция, когато си уморен или когато си леко разсеян. Предотвратяване на потенциално опасно приближаване до колата отпред също е страхотно, но има и минус, който ще опиша в нещата, които не ми харесват.
-Спокойно ускоряване, без да се създава впечатление за спортен автомобил, което и търся. Подходяща за по-млади шофьори, за да не им създава чуство за турбо рали състезатели.
Неща, които не ми харесват:
-Ниска шумоизолация в купето над 130км/ч , особено в задната част на колата.
-Прескърцвания от пластмаси в предната част на таблото от решетките на предните говорители при павиран път - за нов автомобил доста ме изненада.
-Леко неприятен резонанс на грапав асвалт при пониски обороти и подаване на газ , който предполагам се появява от това, че мотора е трицилиндров.
-Писукане, свирене в лявата част на колата от страничен вятър или сблъскване с насрещен такъв под определен ъгъл, което намирам за супер изнервящо при дълъг път.
-Постоянно прекъсване на Андроид Ауто , смених два смартфона и поне четири различни кабела, но въпреки това след зареждане на АндроидАуто и пуск на навигацията , след някакво време за секунда се самоизключва и отново включва, което е голям проблем, ако очакваш команда от навигацията , а тя се е разкачила.
-При активен темпомат, приближаване на колата отпред ,но в активно разминаване с вече изпреварваща кола отляво и въпреки активиран мигач за маневра то колата пак намалява и набива спирачки и това генерира допълнителен разход на гориво, сваляне на скорост и нужда от повторно наваксване. Разбира се това не е точно проблем на Тойота, а на манталитета на шофиране в България, но е натоварващо в един момент, когато колата си самонатиска спирачката, а ти си в режим на изпреварване.
-Леко усещане за не толкова добра устойчивост в задния мост при преминаване през трамвайни релси или малко по къси, но релефни неравности в завой.
-При дълъг път се събират супер много насекоми по предницата.
-Не е подходяща за дори и леко по неравен терен, защото рискуваш да повредиш иначе толкова красивата предна броня. Доста внимавам къде паркирам, как паркирам, дали мястото, на което отивам е с добър път. Отчитам го като минус, защото при едни 2-3 см височина повече нямаше да има тези притеснения.
Това, което съм планирал да сигнализирам в Тойота е за вибрациите от таблото, свиренето при движение по магистрала в лява лента с по-висока мантинела,системното спиране на АНДРОИД АУТО мултимедията и някой възможности за активиране на изпращащи фарове, които навярно не са активирани предварително. Като цяло съм доста доволен от автомобила и бих препоръчал на свои приятели и познати.
Моля колегите с такива да споделят дали при тях са забелязали неща, които описах, интересно е дали това са нормални минуси за модела или се касае за частен случай...
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Впечатления Тойота Корола 2021 седан 1.5 бензин ръчни скорости
Не съм много съгласен с плюсовете, които сте описали, както и с мекия изказ по отношение на минусите
Но пък не съм имал подобни проблеми с андроид ауто.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта