Не съм купил от никой. OEM буталата като гледам в момента са $200 парчето по складовете, тук едва ли ще дойде на под 500лв и... няма много смисъл. Не съм купил нищо от никой още. Teikin още не съм ги гледал, "знайните" готини aftermarket-и са или 11.5:1 за уголемени клапани и отвратителна геометрия на горивната камера (нямам намерение да правя 10 000rpm NA screamer без празен ход, маааааакс. 8-8500 със poncams но по-скоро предпочитам компресия), или 9:1 ковани за турбо от камионче .
Блокът е:
цилиндри от 1 до 4:
thrust / axial
най-долу(непипан от буталата) най-долу среда най-горе / същото (по дължина)
инкременти от 0.01mm
4 5 5.5 6 / 3 4.5 4 5
3.5 5.5 6 6 / 1.5 4 3.5 3.5
3.5 5.5 6.5 9 / 2.5 4.5 3.5 2.5
5/5.5 6.5 6.5 6 / 2.5 4.5 4 4.5
Няма нещо фрапиращо освен трети, но определено износване има.
4AGE
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
4AGE
Аз леко съм писал във тема от преди 13 години, само да се има впредвид
p.s. от другата тема, понеже бях писал "Bore 81.53mm" - впоследствие на трезво премерих два пъти отново и излезнаха горните, това е от 81.00. Вероятно съм занулил след като съм сложил микрометърът на 81.5 за проверка на индикаторният часовник и съм се объркал по този начин - или нещо подобно. За момента няма много какво да се драска за там, ще обобщя по-късно.
p.s. от другата тема, понеже бях писал "Bore 81.53mm" - впоследствие на трезво премерих два пъти отново и излезнаха горните, това е от 81.00. Вероятно съм занулил след като съм сложил микрометърът на 81.5 за проверка на индикаторният часовник и съм се объркал по този начин - или нещо подобно. За момента няма много какво да се драска за там, ще обобщя по-късно.
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 72 пъти
4AGE
Много зависи от буталата , които ще слагаш . Важно е да прочетеш как се държат преди и след работна температура. Wiseco например са доста неприятни в това отношение. На студено се свиват много и примерно , ако ти правят шлайф по тях лятото на 30 градуса зимата на -5 стават още по-тесни и се почва едно шляпане докато се разширят , от опит го казвам . Ако са някакви OEM там обикновено този проблем го няма. Заводската хлабина по-голям голяма с цел , ако колата тръгне да прегрява и вдигне примерно 150 градуса да не задират буталата. А и също така си връзват гащите , ако случайно сменят производителя на бутала или пък той нещо оплеска сплавите да няма проблеми.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
4AGE
Отляти, по възможност максимално близо до OEM - ако ще има boost става доста сложно (като за начало - читав компресор от оригиналните). Ако не намеря - ще са OEM но не баш веднага (2к лв само за бутала леко не бяха предвидени, иначе има OEM-ски 10:1 за 18mm бутален болт). Ако дойде сериозна муза за boost - AE101 4A-GZE, но отново - няма такива планове за тази кола. Целта е да може да издържа множество обиколки на писта във жегите без да се притеснявам за каквото и да е - съответно най-желаният upgrade е маслена помпа TODA във silvertop корпус (9.5mm). Допълнително - JDM ECU (MAP + липса на EGR + closed loop (o2)), че не ми се занимава със цепещите се чугунени колектори (а други със EGR почти няма) и "old school" механични дебитомери. A slow car on track is better than a fast car on jacks ;)
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта