Здравейте! Понеже от скоро съм с Тойота имам един въпрос относно показанията на акумулатора на дисплея на фабричната навигация. При изгасен автомобил показва 12-12.2. При работещ 13-13.4 при включени консуматори. Изключвам само късите светлини показанието пада до 12.2-12.4V. Включвам ги пак отива на 13 и нещо.
Опит с мултицет- изгасен автомобил 12.9 като половин час преди това съм я карал. Паля и замервам 13.9V и започва малко по малко да стига 14-14.1. Включвам фаровете пада до 13.8–13.9
На навигацията да не разчитам ли като показания?
И втория въпрос показанията с мултицета ок ли са? За мен са почти ок, от скромните ми познания
Скрито меню фабрична навигация
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Скрито меню фабрична навигация
Напълно нормални показания за напрежението на заряд. Логиката на зареждането е малко странна, но всичко е ОК.Общо взето работи така: При даване на газ и включени къси е около 13.4-13.8V, когато се изключат късите и няма някаква по- голяма консумация напрежението пада до 12,2V и чак тогава започва да зарежда като вдига до 15,5V. При спускане по надолнище без газ зарежда с 15-15,5V в момента който се подаде газ заряда спира или е силно ограничен.Това е с цел да се пести гориво.В друга тема сме го разисквали поради некоректна работа на DRL модул, който изключваше поради ниско напрежение.
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта