BOz написа: ↑18 Окт 2022 18:34
Защо не спазваш основно правило при смъкване на цолаж да качваш борд с една стъпка
Отговорът е много прост - защото съм noob и не знам основните правила!
Благодаря за добрата идея - размерът 235/60R18 е супер близък до оригиналния 235/55R19 като ще намали просвета само милиметър.

В същото време ще съм сигурен, че няма да опира никъде, понеже е надолу. Не знам защо от Тойота са избрали оригиналните им джанти за модела да са 7Jx18 и от там според
онази таблица максималната ширина на гумата е 225, колкото е и техния
каталожен размер 225/60R18. Ако успея да намеря джанти 7.5Jx18 ET40 PCD 5x114.3 CB 60.1, които да ми харесат, мисля да го играя с 235/60R18. Сега видях
тук, че човек от щатите е сложил дори 245/60R18, но аз лично бих предпочел 235, за да съм максимално близко до каталожните размери на 19-ките и да съм леко надолу от техния диаметър, бидейки сигурен, че няма да опира по завоите.
Иначе като допълнителен въпрос - за офсета според теб ET40 ли да търся, какъвто е на 19-ките със същата ширина, или да гледам примерно ET35, за да отдалеча страницата на джантата от спирачния апарат? Говорим за джанта 7.5Jx18 сравнявайки я с каталожните 7Jx18 ЕТ35 и 7.5Jx19 ЕТ40. Аз може би бих избрал ET40, защото ще запази оригиналната следа, докато ET35 ще я увеличи с 1 см (до колкото разбирам).