Диагностика на Хибриден автомобил.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Купих преди време това.
Обаче искам да купя и едни щипки за модулите да се зареждат.
Някой знае ли от къде,и какъв е този конектор който искам да удължа с едни щипки. Иначе казано да удължа това.
Обаче искам да купя и едни щипки за модулите да се зареждат.
Някой знае ли от къде,и какъв е този конектор който искам да удължа с едни щипки. Иначе казано да удължа това.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Кой от двата вида конектрори влиза в уреда?
Ако е първия - ок. Мисля че едни аудио чинчове, женски ще станат, но не съм сигурен дали ще понесат толкова сила на тока. Ако е втория мисля че трябва да си намериш обувки по размер. Първия не съм сигурен доколко е стандартен - никога не съм виждал такъв.
Вторият се води "Банан":
https://e-z-hook.com/blog-guide-to-banana-plugs/
Ако е първия - ок. Мисля че едни аудио чинчове, женски ще станат, но не съм сигурен дали ще понесат толкова сила на тока. Ако е втория мисля че трябва да си намериш обувки по размер. Първия не съм сигурен доколко е стандартен - никога не съм виждал такъв.
Вторият се води "Банан":
https://e-z-hook.com/blog-guide-to-banana-plugs/
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Произволен магазин за електронни/елекрически части, бананови конектори по размера на оригиналните и кабели със "крокодили"?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Аз винаги съм бил консервативен и предпочитам да си направя/купя цял кабел, отколкото да кърпя или преправям съществуващ. За оригинални/фабрични кабели, изобщо не го мисля - не ги пипам и ги пазя.
В твоя случай ще е по-лесно нови банани по размера на оригиналните, нов кабел и крокодили. Или ако пасва размера си купи едни нови кабели със сонди за уред/мултицет/мултиметър/"маймунка"/както_го_наричаш, режеш сондите и запояваш нужните крокодили, клеми или каквото ти трябва. Не режи фабричните кабели и ги запази - в случай на аномалия, ще имаш здрава основа за проверки.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Има крокодилчета за мултицети,обаче нещо много тънки ми се струват и ме е страх да не нагорят леглата в зарядното.Ще пробвам 

- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Неее не такива боклуци чак. Не се стискай - вземи си от малко по-големите крокодили, които са със форма на щипките за акумулатора, но по-малък размер, срежи дългите сонди, сложи крокодилите и им пусни по една спойка с поялника.
Нещо такова имам предвид: https://elimex.bg/product/8046-f280-bat ... 10a-l=50mm
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Добре де, бананите влизат в зарядното, а от другата страна би трябвало да влиза пак оригинален кабел на зарядното завършващ с крокодили... Поне при повечето зарядни е така - един кабел за вход в зарядното и множество накрайници в него според предназначението. Та идеята ми е оригиналните крокодили захапват кабели с дълцжина и накрайници по избор 




- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
WoLF,
Получаваш връзка със слаб контакт, и компрометирана изолация заради крокодилите, по мое мнение.
mfandakov не е снимал как изглежда свързването от зарядното, до акумулатора, и предполагам че и само крокодили ще му вършат работа.
Разбира се че след бананите може да се разклонят кабелите, но в моите представи трябва да са на твърда връзка - шина, спойка примерно, и да е изолирано всичко.
Има и други букси които са изолирани и държат на голям ток. Просто липсват детайли от картинката, и изпадаме в абстракции.
Получаваш връзка със слаб контакт, и компрометирана изолация заради крокодилите, по мое мнение.
mfandakov не е снимал как изглежда свързването от зарядното, до акумулатора, и предполагам че и само крокодили ще му вършат работа.
Разбира се че след бананите може да се разклонят кабелите, но в моите представи трябва да са на твърда връзка - шина, спойка примерно, и да е изолирано всичко.
Има и други букси които са изолирани и държат на голям ток. Просто липсват детайли от картинката, и изпадаме в абстракции.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
След Т-образната екзотична букса влиза друг кабел със щипки, клеми или каквото има набодено на края му.
Задачата изглежда лесна - нови банани по размера и формата на оригиналните, малко по-дълги и по-дебели като сечение кабели, но да влязат в бананите и да се запоят, и накрая крокодили от линка който ти пратих. Идеята е че отгоре на зарядното пише 10 Ампера изход. Ако е по 10 Ампера на канал, мисля че малките крокодили няма да остискат и ще стопят кабелите, или ще светят и отопляват около себе си. Тези които ти пратих са до 10Ампера и имат сериозна контактна повърхност. Разбира се предполагам че ще запоиш кабелите и към тях, и след това ще ги кербоваш.
Задачата изглежда лесна - нови банани по размера и формата на оригиналните, малко по-дълги и по-дебели като сечение кабели, но да влязат в бананите и да се запоят, и накрая крокодили от линка който ти пратих. Идеята е че отгоре на зарядното пише 10 Ампера изход. Ако е по 10 Ампера на канал, мисля че малките крокодили няма да остискат и ще стопят кабелите, или ще светят и отопляват около себе си. Тези които ти пратих са до 10Ампера и имат сериозна контактна повърхност. Разбира се предполагам че ще запоиш кабелите и към тях, и след това ще ги кербоваш.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Буксата се казва - Deans T-Plug.
Това е обикновено продължението, което ще ти свърши работа.
https://www.ebay.com/itm/275252147866?s ... GTR=1#shId
Иначе ако ти е за хибридните батерии, аз съм го направил директно с такива клеми:

И с едни бързи гайки директно за резбата:

Това е обикновено продължението, което ще ти свърши работа.
https://www.ebay.com/itm/275252147866?s ... GTR=1#shId
Иначе ако ти е за хибридните батерии, аз съм го направил директно с такива клеми:

И с едни бързи гайки директно за резбата:
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Диагностика на Хибриден автомобил.
Според мен в този комплект липсват връзки за последна стъпка, може би искат да ги продават допълнително според употребата... В този случай прави си цял кабел, както се предложи многократно, и бабани има на пазара, и кабели, и избор на връзки към модулите. Аз лично с малки крокодили си ги зареждах и са достатъчни за моето зареждане - 2А на макс 8.2V. Принципно ако някой модул качи повече от това напрежение е показателно за проблем в същия. Така съм циклирал над 40 модула до сега...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта