Има доста проблеми и мисля че всичко е свързано.
P0171 се оправи след чистене на MAF. И тримовете се нормализираха.
За p0420 - има катализатор. Няма миризма на бензин от аспуха. Втора сонда следва първа през повечето време. Мога да кача клип.
Като загрее катализатора сондите показват почти еднаква температура.
Пушека от аспуха е влажен и топъл. При каране на по високи обороти и като загрее повече се появява бял дим който е лепкав и топъл.
Няма антифриз в разширителния съд също. Досипал съм пречистена вода. 200-300 мл. И следя нивото.
След смяна на маслото спря да тече от капака на клапанте. Но пропуска отстрани в областа на веригата.
Откъде да започвам и какво да правя?
Колата е отскоро при мен и знам само ,че само масло е сменяно 100 000 км.
Проблеми на ярис 2006 1.3 Vvt - бял лепкав дим, p0420, p0171, теч от капак на клапани и гарнитура.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 05 Апр 2023 15:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Yaris II 1.3 i VVT-i
- Благодарил/а: 2 пъти
Проблеми на ярис 2006 1.3 Vvt - бял лепкав дим, p0420, p0171, теч от капак на клапани и гарнитура.
- Прикачени файлове
-
- Преди чистен на MAF
- Screenshot_20230323-215118.png (373.93 KiB) Преглеждано 1942 пъти
-
- След чистене на MAF
- Screenshot_20230430-205603.png (369.99 KiB) Преглеждано 1942 пъти
-
- Screenshot_20230430-205921 (1).png (194.14 KiB) Преглеждано 1942 пъти
-
- Screenshot_20230430-204254 (1).png (191.79 KiB) Преглеждано 1942 пъти
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблеми на ярис 2006 1.3 Vvt - бял лепкав дим, p0420, p0171, теч от капак на клапани и гарнитура.
Тия тримове на втората снимка ми се виждат големи, ако не са били с пуснати консуматори. Изглеждат на паразитен въздух.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 05 Апр 2023 15:33
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Yaris II 1.3 i VVT-i
- Благодарил/а: 2 пъти
Проблеми на ярис 2006 1.3 Vvt - бял лепкав дим, p0420, p0171, теч от капак на клапани и гарнитура.
Качих клипове с тримовете. Няма включени консуматори. Като цяло като натисна повече газ и тримовете се повишават.
1. - В движение
2. - тримове на празен ход
3- -
Забелязах че като като се пусне перката оборотите падат. Също и с пуснат вентилатор на макс. Незнам дали трябва да е така.
1. - В движение
2. - тримове на празен ход
3- -
Забелязах че като като се пусне перката оборотите падат. Също и с пуснат вентилатор на макс. Незнам дали трябва да е така.
- mapamop
- Мнения: 5192
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Проблеми на ярис 2006 1.3 Vvt - бял лепкав дим, p0420, p0171, теч от капак на клапани и гарнитура.
По принцип не. Трябва да скочат някъде до не повече от 1000. Обикновено в границите на 750-800 без никакви консуматори. Функцията се нарича idle-up. На тоя мотор не знам дали работи по същия принцип като при моя мотор.
Нормално е като се пусне консуматор или да натиснеш педала на газта, да скачат тримовете. Все пак тая допълнителната енергия трябва да дойде от някъде. И това някъде се нарича "бензин".
Гледан ли е мотора за паразитен въздух през гумените изделия, след дебитомера?
Дросел и дебитомер чистени ли са?
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта