Здравейте отново с ъпдейт по темата.
Вчера минах на 3д реглаж, от който ми дадоха разпечатка.

- 1.jpg (374.6 KiB) Преглеждано 9326 пъти
Регулирахме сходимостта на задния мост и я вкарахме в норми, волана си седи прав и колата не "дърпа" сама на никъде. Това, което прави впечатление са стойностите СНК на задно ляво колело. Това са страничните наклони на колелото и би трябвало да са отрицателни, допуските може да видите в таблицата. Извън допуск съм с 1/6-та от градус, което не е много, но все пак е извън допуск. Тук идва сложния момент - метод за регулиране на страничните наклони на задния мост на този автомобил не е предвиден. За предния мост има 3 размера болтове за промяна на страничните наклони (
спекулирам, че без проблем могат да се използват за същата цел при задния мост), но фабрично не е предвидено да бърникаме в наклоните на задния мост. Амортисьори, подложки, пружини смених преди 2 месеца, но смятам, че там няма какво да се обърка, защото:
- Монтажа към бомбето е невъзможен за объркване. Три шпилки подредени в окръжност през 120 градуса влизат в съответните отвори в купето.
- Щатните болтове са с точен размер и при стягането им няма как да поставим шенкела изнесен или прибран спрямо амортисьора
Моля, все още четящите да задават всякакви въпроси и идеи, защото съм на път да се изчерпам при решението на проблема със страничните наклони. Единствения вариант, които виждам е щангата посочена със червена стрелка да е крива и практически дължината и да е по-къса от предвиденото. Видимо не е, но друго не остава. Отворите за монтажа й в шенкела са точно под амортисьора и не виждам какво друго може да влияе на страничния наклон. Виждате, че при реглаж (сравнение на стойностите СНК заден мост преди и след) този наклон почти не помръдва. Снимката е заснета 2018-та и на нея се вижда и как надлъжната щанга, която свалих крива си е съвсем права...

- DSC_20180505_085013_973.JPG (696.44 KiB) Преглеждано 9326 пъти
С мехаННика прекарахме половин час в канал под Тоягата, опитвайки се да възпроизведем пукането на заден ход. Успяхме да постигнем успех като шума се появи не като в нормален режим на експлоатация, а една идея по-тих. Стигнахме до извода, че не е от окачването, а че по-вероятната причина е проблем в заден ляв барабан при движение на заден ход. За сега тази теория издържа с практически тест - спиране на наклон (с предницата нагоре) със спирачките и след това отпускането им ВИНАГИ води до въпросното "пукане". Спиране на наклон по инерция и оставяне на колата да продължи назад сама НЕ води до последващо пукане. Предстои ревизия на задните барабани, накладки, пружини, но няма да пиша за това в тази тема.
Специални благодарности на mapamop и boiski за помощта и идеите дадени зад екрана

и на Сашо за вечната отзивчивост
