
Нима не плащате 5 години лихвите на тия "10-30% пари"?

Нима не плащате 5 години лихвите на тия "10-30% пари"?
Аз ясно казах с какво имам опит и всички стъпки по трасето, както и дългогодишни наблюдения от 1ва ръка а не "един приятел", "жената от входа" и тн.
Нима съм казал нещо друго?!
С тази разлика, че има възможност да не ги дължи на куп.
точния израз е, Щом желае човек да върне над 30-40% - взема потребителски кредит.
За застрахователя, дали си ти през лизинг или ти със собствена кола, все там. Има МПС на определена стойност и толкова. Риск е ако колата е такси или нещо, за което е нетипично за личен автомобил.
По високата, както писах идва от това че посредничите през брокер. Можете сами да го правите.
Тук може и да сте прав. Нямам идея колко е разликата ако отида и им тупна парите кеш или е след лизинга.Hursa написа: ↑03 Май 2023 16:26 а прехвърлянето му и пререгистрацията, получавайки го като "втора употреба"?
100%
Дори и да не е бизнес.
100 лева днес, струват повече от 100 лева след една година.
В този ред на мисли, предпочитам да изплащам колата с обезценени пари, отколкото наличните такива да ги загробя в 1 тон железО. Особено пък при висока инфлация е чудесно. СЕГА разбира се и другата страна не са балами и не ядат колците с доматитеи вдигат лихвите. Но това не променя първото.
Какъв по - голям рисков фактор?!
Прецъках 2-3 калкулатора... както писах за 50 000 го дава 2000 такса за 30000 го дава 1200. Без значение пазара, колата застрахователя си я смята колко се е обезценила и почти със 100% мога да твърдя че ще е доста под 30 000 на края на 5тата или ХАЛЕ пък след 8мата година, в случай че разсрочиш остатъчната.
Да речеш че имам някакъв пряк интерес от застрахователите и/или лизинг... не. Въпреки че прекарах десетилетие в такава компания от близо още едно не съм там. Но въпреки това не мога да остана безпристрастен, когато се говорят ако не глупости, то поне неверни неща в голямата си част.
Вярвам на сметките ти
Какво се получава? За това 2000, за друго 1200, както и още няколко таксички - и лизинга излиза по-скъп от потребителския 1000 2000 лева дори за такъв евтин по днешните цени автомобил
Е как така – нали
„Плюса на лизинга е че не си дал всичките накуп“
Не съм се прострелвал и в главата. Трябва ли да го направя - за да разбера, че е лошо
За нотариалната така го писах, ако съм в заблуда може да ме коригирате. Но мисля че когато придобиващ вещта тя ще е доста по - евтина от момента на излизане от шоурума. Респективно нот.такса ще е по малка, защото тя се базира на застрахователна сума.
Оп, това ми беше достатъчно. Значи си правим вятър на устата(пръстите) и демагогстваме, без реална практика. Хубава вечер.
Това може да важи за БГ - но не и за Европа... Единственото условие е Пълно Каско - но така или иначе, за нов автомобил е необходимо. Та такивамитиработи... Застраховаш там където ти е най-изгодно, (обикновенно и където си вече стар клиент) всяка година получаваш по-висок клас при липса на произшествия и т.н.nino_mihov@abv.bg написа: ↑27 Апр 2023 08:34 Когато си на лизинг - лизингодателя определя къде да се застраховаш, аз като фирма имам дилър на всичките ми застраховки и ползвам отстъпки, а това не може да се случи при лизинг ;) повярвай ми има съществена разлика. Отделно от това, ако се случи произшествие - трябва да поразпитам как са точно условията, но когато е лизинг нямаш право на глас.
Хаха - това не го разбрах
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Jorjeta Bogoeva и 7 госта