Новата Фабия или Тойота Ярис ?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 08 Ное 2007 10:13

Kakvoto i da e Fabia e dobra kola sravnenie drugite evropeiski koli no vse pak triabva da se znae 4e toyota e made in japan a iaponcite mislat s 4-5 godini napred taka 4e iarisa si e po-dobyr

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 08 Ное 2007 23:56

hyankov написа:LEXUS, 2-3 пъти подчертаваш че по-базова кола от VW няма. За кой модел точно на VW говориш или като цяло? Да не е за някоя Голф 2ка? Щото аз с други впечетления съм останал... ама както кажеш де, нема да спорим сега happy.gif
hyankov,не искам да го подчертавам,а само да изкажа факти и то не за друго,а защото някои колеги тврдят,че точно Шкода е по-добре оборудвана и с повече екстри от една Тойота.При Фолксваген положението е аналогично-Поло се предлага с ужасно постно оборудване,Голф 5 !!! също е много малко оборудван за цените,които са обявили.Погледни Голф 4-без никакво оборудване,погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Ное 2007 15:46

LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:
Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния данък, който се определя от количеството CO2 на Шаръна беше 22%, а на Превиата 25%. Да не се впускам и в подробности като брой въздушни възглавници - 2 за Превиа, 4 за Шарън, разход на гориво 7.2л/100км комбиниран за Превиа, 6.5 за Шарън и т.н. На всичкото отгоре се предлагаше и Сеат Алхамбра, което е същата кола като Шаръна за GBP 20600.
Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Ное 2007 17:36

Scott написа:
LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:
Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния данък, който се определя от количеството CO2 на Шаръна беше 22%, а на Превиата 25%. Да не се впускам и в подробности като брой въздушни възглавници - 2 за Превиа, 4 за Шарън, разход на гориво 7.2л/100км комбиниран за Превиа, 6.5 за Шарън и т.н. На всичкото отгоре се предлагаше и Сеат Алхамбра, което е същата кола като Шаръна за GBP 20600.
Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
Мдам...супер сравнение. Кефи ме. ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила.....

справки http://www.anusedcar.com/index.php/tuv- ... gen-sharan

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Ное 2007 17:52

diver написа:... ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила...
За Шаръна не мога да коментирам, но имам Алхамбра от 4 години. Досега освен консумативи съм сменил една кормилна щанга и презареден климатика, това докато беше още в гаранция, и миналата година смених МАФ сензор - 52 паунда.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Ное 2007 18:07

Scott написа:
diver написа:... ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила...
За Шаръна не мога да коментирам, но имам Алхамбра от 4 години. Досега освен консумативи съм сменил една кормилна щанга и презареден климатика, това докато беше още в гаранция, и миналата година смених МАФ сензор - 52 паунда.
Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Ное 2007 18:19

diver написа:Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...
Ами 'другарите от ТУВ' и те трябва да живеят от нещо. Като си закараш колата при тях и една лампичка да е изгоряла, пак слагат кръстче.
Няма за какво да спорим, аз говоря от личен опит, ти цитираш статистически данни, аз съм търсил такава кола на времето, избрал съм нещо произведено от VAG и съм много доволен. Най-важното, че пак бих си купил нещо произведено от тях.

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Ное 2007 18:25

Scott написа:
diver написа:Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...
Ами 'другарите от ТУВ' и те трябва да живеят от нещо. Като си закараш колата при тях и една лампичка да е изгоряла, пак слагат кръстче.
Няма за какво да спорим, аз говоря от личен опит, ти цитираш статистически данни, аз съм търсил такава кола на времето, избрал съм нещо произведено от VAG и съм много доволен. Най-важното, че пак бих си купил нещо произведено от тях.
Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 09 Ное 2007 19:11

diver написа:Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!
Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.
Твоята е, че Голфаджиите са доволни от колите си, може пък и двамата да сме прави. tongue.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 09 Ное 2007 19:45

Scott написа:
diver написа:Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!
Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.
Твоята е, че Голфаджиите са доволни от колите си, може пък и двамата да сме прави. tongue.gif
Пак не позна. Мойта теория е че ГОЛФаджийството е диагноза, а за ШАРАНА приятел си купи чистак бърсак нов и почти 9 месеца не е излизал от сервиза и вярвай ми, крушките не са били проблем...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Ное 2007 23:52

Шаран и Алхамбра са най-големите боклуци,които могат да се произведат!Тюв го показва очевадно,и Скот Тюв не слага кръстче за 1 изгорряла крушка,Тюв отчита сериозността на повредата,според която се получават точки.Тия изтъркани коментари как за една крушка изгоряла немските коли били назад в Тюв съм ги чувал и са абсолютно неверни.Всяка повреда се таксува според сериозността й.Едно е да има колата износен шарнир или щанга ,друго е изгоряла крушка и т.н.,всичко това се отчита от Тюв според сложността на повредата.В един Шаран или Алхамбра няма здраво място и не трябва да се пита какво им се чупи,а какво не им се чупи и такова май няма.И да подсетя Скот,че дори някой частен случай да е различен от правилото,то той само потвърждава правилото,здравина на модел се мери със следене на здравината на стотици и хиляди бройки.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 09 Ное 2007 23:59

Scott написа:
LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:
Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния данък, който се определя от количеството CO2 на Шаръна беше 22%, а на Превиата 25%. Да не се впускам и в подробности като брой въздушни възглавници - 2 за Превиа, 4 за Шарън, разход на гориво 7.2л/100км комбиниран за Превиа, 6.5 за Шарън и т.н. На всичкото отгоре се предлагаше и Сеат Алхамбра, което е същата кола като Шаръна за GBP 20600.
Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
Добра разгледай и сравни Туран с Корола Версо и пак ела тука да говориш. tongue.gif Не съм облекъ ничия жълта фланелка,защото вероятно сам ще се сетиш,че Превия е разработена не за европейския пазар,а за американския,който ийма различни изисквания,от това,че Превия не се произвежда в Европа идва и по-високата цена,но като се знае колко е здрава мисля 1000 Евро ще се прежалят,защото ще се изплати в пъти повече.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Ное 2007 00:19

Scott написа: Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
Охаа ,как ги правиш лесно сметките само. wacko.gif Вадиме от 20729 лева цената на Шкода Фабия Амбиенте 1.2 HTP 70 к.с. 19981 лева ,защото базовият Ярис е 1.0 с 68 к.с., и получаваме 748 лева,от тях извади600 лева за да й сложиш радио-cd на иначе "много добре оборудваната Фабия" и оставаш с 148 лева,при разлика от 148 лева в цената между Шкода Фабия и Тойота Ярис,малко ще са хората ,които ще предпочетат Шкода,при положение ,че Тойота е с 3 години гаранция,а Шкода с 2 и при положение,че Тойота е с 12 години гаранция против корозия,Шкода с 10 години.Оттам ,като всички знаят,че Тойота прави най-здравите коли,защо да си купиш Шкода? sleep.gifИ не разпространявам лозунги,а факти.Отделно че за да е Тойота най-големият производител на коли в света,определено знаят по-добре от Шкода да правят коли и да намират по-добро съотношение цена-качество. cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Ное 2007 00:33

Scott написа:Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.
Опа,чакай малко сега,ами дали Mitsubishi Space Wagon ili Toyota Picnic да не са миниванове??? Или на тях не им горят крушките laugh.gif или пък не се карат от жени... biggrin.gif Твоята теория няма нищо общо с практиката.Другарите от Тюв всяка година преглеждат колите и германските технически прегледи са най-строгите в Европа,така че с общите приказки"защото колата е занемарена се налагат някои ремонти" не на нас тия. :thumbsup: Колата или се чупи или не се чупи.Когато нещо се счупи ,то се регистрира от Тюв според сериозността на повредата.Как Mutsubishi Space Wagon не ги занемаряват ,че са от най-здравите ванове. :whistle:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 10 Ное 2007 00:36

Scott написа: Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния
Не,не ,принципно казвам,че в базови версии на различните си модели Тойота предлага повече екстри от базовите модели на Фолксваген,при това на по-ниска цена.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта