Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Прави ми впечетление че държат цена около 25-30000 лв за моделите около 2014-2015 при които батерията е в края на своя ресурс,ако не е сменена досега....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Там е работата, че точно в този клас Ауриса, който си е ЦТ на Лексъс е съизмерим като цена. Няма кой знае каква разлика, а дори по едно време Лексъсите бяха и по-евтини от Тойотите.slowtraveler написа: ↑28 Фев 2023 15:01 Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
slowtraveler написа: ↑28 Фев 2023 15:01 Лично за мен не е обоснована разликата в цената в сравнение с аналогична като клас Тойота. За луксозните модели на Лексъс - да, там се усеща разликата, ама за СТ - вероятно ако ми предстоеше такъв избор, бих се насочил към по-нова хибридна Тойота. Или ако средствата позволяват - към по-високият клас на Лексъс.
Казваш колега че този модел не си заслужава парите,демек да се орентирам към друг модел,например IS300H 181 кс от тези години.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Дали си заслужава парите или не - не мога да кажа - това си е лично решение на 'личния кантар'....
Личното ми предпочитание наистина би било към IS, ако изборът бе между двата. Но това си е съвсем лично предпочитание...
Личното ми предпочитание наистина би било към IS, ако изборът бе между двата. Но това си е съвсем лично предпочитание...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Мда всичко е до лично предпочитание и финансови възможности съответно,досега само аудита съм карал,дизели,икономични но пък си изискват съответния ресурс,като обслужване,поддръжка и всичко което излезе като плащания през годината,затова гледах модела на Лексус CT200H като алтернатива за по икономичен автомобил но по малък клас сравнение с ауди А4Б8 2.0 дизел,аналога на аудито е Лексус IS300H, но хибрид бензинов автомобил не съм карал досега,не знам как е разхода,обслужването и другите по специфични неща за модела.
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Конкретно по въпроса с СТ и IS. СТ е по-безшумно от аналогичния Аурис и с по-качествен интериор. Винаги бих го предпочел спрямо аналогичния Аурис. Но....спряха модела и просто СТ остана на нивото на развитието си тогава, съответно Королата го изпревари. По отношение на IS- колегата пита за обслужване и разход. Ами лично при мен (но това е за ГЕРМАНИЯ, как е в България- проверете си!)- 1 към 1 е с това на Тойотата ми (само гълта малко повече масло на ТО). Разходът- за 78 700км съм с разход ок. 6,5 на 100. Това е микс от градско (там го свалям и на около 5,2-5,3), извънградско (там може и на 5 да падне) и доста Аутобан- при 130кмч прави около 6,3-6,6....при 150 е около 7,4- 7,5. Максимален разход след истинско изнасилване на колата на Аутобана към 9,5-10 (520км със 160-200, под 150 само в ремонтите по отсечката). Колата е истински комфортна и приятна за каране и си заслужава определено за мен. Има страхотно пътно поведение, особено F-Sport, но моята е Luxury и стабилност не ѝ липсва в никакъв случай. НО....да, и този модел го спряха, съответно на това има вече точки, в които куца спрямо новата Корола, например. Една такава е мултимедията- за когото това е от значение. Иначе между СТ и IS- и аз бих избрал IS-a, ако го позволва бюджетът. Ако колегата се интересува от по-задълбоченото ми описание на този модел- да погледне моята тема по въпроса: viewtopic.php?f=1&t=36111
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Чел съм темата ти колега,даже беше една от първите теми още преди да се регистрирам,в интерес на истината гледах хечбек модела LEXUS CT200H,има нещо което ме кефи в него и други неща които не ми допадат,айде навигацията слага се един carplay и всичко си ти е заводско,четох че ЕГР се зацапва,има ли проблем с гарнитурата на главата при този модел-2zr-fxe hybrid,гори ли масло на дълъг път,има ли проблем с трансмисията E-CVT, батерията в какво състояние ще бъде с оглед колите които гледам ще е на 9-10 години .
Последно промяна от Akima на 02 Мар 2023 12:51, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Масло може и да гори. ЕГР-а прави проблеми. Както и всмукателния колектор на главата. А и гарнитура на главата прави мизерии. Батерията е към края на живота си. Ако искаш да избегнеш някои неща, купи си екземпляр произведен в/след 2015-та година.
Ако не искаш хибрид, не си купувай хибрид. Мани колегата какво ти разправя. Той кара нова кола. Май те отказах вече.
Ако не искаш хибрид, не си купувай хибрид. Мани колегата какво ти разправя. Той кара нова кола. Май те отказах вече.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Здравей. С модела СТ не съм много запознат, но до колкото знам с горене на масло са имали проблем моторите от първата генерация, и то в отделни случаи. Не е бил масов дефект. По отношение на еCVTто- това е една от най-здравите кутии правени някога изобщо. Батерията- разбира се е консуматив след определен брой цикли на зареждане. Но не би трябвало да е кой знае колко скъпа..От интерес попитах колко би струвала баретията за моя Лексус- дадоха ми цена 3000 Евро със смяната- това е нова, оригинална от дилъра. Предполагам на СТто ще е по-малко. От друга страна има много Приуси таксита на по 15г с първата батерия още. Та и това не е сигурно кога ще се случи. Но и да се случи- батерия се прави/заменя, а и според мен цената е оправдана с оглед на значително по-ниския разход при адекватната употреба на хибрида..Да, тъпо е, че купувайки стар хибрид може би с голяма сигурност ще се случи скоро да трябва да се сменя батерията. Т.е. ще даваш допълнителни пари преди да си успял да "спестиш" от по-ниския разход.
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Lexus CT200H-2014 е първия фейслифт,2017 е втория фейслифт,какво е подобрено в двигателя през 2014 за да не гори масло или пък с въпросната гарнитура на главата в сравнение с префейса.
-
- Мнения: 536
- Регистриран на: 09 Юли 2018 04:07
- Местоположение: София
- Автомобил: gws191l 08, zze121 03, aw11 86
- Получена благодарност: 5 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Последното тук:
https://toyota-club.net/files/faq/19-09 ... ne_eng.htm
...но не съм особено убеден. Както е отбелязано във link-ът, същата гарнитура се ползва от другите ZR-и, а не съм чул примерно elise/exige със компресор да мятат гарнитури.
Лично мнение - чистене на EGR най-редовно и каквото сабя покаже. IS300h е ама съвсеееееееееееееееем друга бира.
Батерията да се смята за консуматив. Правят се със модули ("клетки" ама по 6 на модул) от катастрофирали донори. Залагам на до 4k за ct200h (28 модула). Без екстраполации за други модели - примерно за ls600h ще се реве, ама много (но и колата предполага доста по-сериозен бюджет).
https://toyota-club.net/files/faq/19-09 ... ne_eng.htm
...но не съм особено убеден. Както е отбелязано във link-ът, същата гарнитура се ползва от другите ZR-и, а не съм чул примерно elise/exige със компресор да мятат гарнитури.
Лично мнение - чистене на EGR най-редовно и каквото сабя покаже. IS300h е ама съвсеееееееееееееееем друга бира.
Батерията да се смята за консуматив. Правят се със модули ("клетки" ама по 6 на модул) от катастрофирали донори. Залагам на до 4k за ct200h (28 модула). Без екстраполации за други модели - примерно за ls600h ще се реве, ама много (но и колата предполага доста по-сериозен бюджет).
gs450h 07/2008 ML/radar cruise w/o APSSS, corolla e12 11/2003 3dr sol 3zz-fe
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Всъщност по отношение на батерията и разходите по нея при дефект- най-точно е да се пита в представителството за цена. Така ще се има представа за точна цена и то максималната (за оригинална от дилъра с монтаж) и всеки ще може да си направи сметката дали го устройва този най-лош сценарий. Но и по отношение на батерията предполагам, поне аз, че има значение как е карана колата, т.е. колко цикли е минала батерията. Поне твърдя, без да съм специалист разбира се, че например моята (дневно 120км магистрала и само 20 в града) би изкарала повече отколкото на някого, който кара само в града и батерията се зарежда и разрежда постоянно. Или?
Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
Най-лошия сценарий за оригинална батерия със замяната ѝ в представителство, най-вероятно ще удари едно 8 хиляди след отстъпките.
Това кога ще умре е малко шаманска работа, но най-често умират по възраст, не толкова по километри и/или вид каране. Просто си старее и затова колегата сега като вземе един ЦТ200Х, е точно в момент към края на живота ѝ. И затова ако не иска да кара хибрид, по-добре да не кара хибрид.
Това кога ще умре е малко шаманска работа, но най-често умират по възраст, не толкова по километри и/или вид каране. Просто си старее и затова колегата сега като вземе един ЦТ200Х, е точно в момент към края на живота ѝ. И затова ако не иска да кара хибрид, по-добре да не кара хибрид.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- silkosam
- Мнения: 14
- Регистриран на: 27 Фев 2023 17:35
- Местоположение: Враца
- Получена благодарност: 2 пъти
Lexus обезглави конкуренцията в луксозния клас
То е ясно че ако се вземе хибрид от 2014,2015 г батерията ще бъда в края на живота си,гледам че на някой от обявите за Is300h пише че са сменени батериите,дали е така е отделен въпрос.То цената на батерията си е като да смениш комплект съединител,турбо и дюзи накуп.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост