MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 09 Фев 2023 09:52
- Местоположение: София
- Автомобил: Yaris 1.4 D4D
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте, Petar555
Имам Yaris 2007 1.4 D4D. И при мен изключва от скорост, светва зъбното колело и не реагира. След като я изгася, оставя за 2-3 минути и запаля отново се оправя. Как бип могъл да се свържа с Вас за консултация и ремонт?
Поздрави
Имам Yaris 2007 1.4 D4D. И при мен изключва от скорост, светва зъбното колело и не реагира. След като я изгася, оставя за 2-3 минути и запаля отново се оправя. Как бип могъл да се свържа с Вас за консултация и ремонт?
Поздрави
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте bigsilverman,
Ще Ви пиша лично съобщение.
Ще Ви пиша лично съобщение.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
mfandakov, собствениците знаят ли с какво масло са карали?
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Едната която в момента е при мен е нов внос от Италия и е на търговец едва ли има представа за маслото.Другата която мина януари проблема бе хората решили че съединителят не работи добре развили малката гайка на упората и подложили две шайби и колата тръгнала
.,маслото което изхвърлихме не съм питал какво е.Хората не се сещат да търсят в нета решения за колите и действат с проби /грешки.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Със сигурност шайбите не са счупили зъба. Знаеш защо.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Зъбът е счупен преди това,нали за това казват че колата е " заработила".Това е може би петият актуатор със счупен зъб който минава,идват все в студено време ,слабият акумулатор с хъркащи скорости и не добре работещ позициониран актуатор на съединителя води до това.Хъркащи скорости чупят зъби.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Според мен, "хъркащите" скорости в студено време се дължат на слаб акумулатор най-вече и на неподходящо или недостатъчно количество масло. Не случайно оригиналното на тойота за ммт е по-различно дори от това, пак на тойота за ръчни скорости. Обяснявал съм в предишни мнения каква е разликата.
А по отношение на подложките, смятам че не са причина за счупване на зъб. Компютърът чака сигнал че съединителя е отцепен за да даде команда за превключване. Така или иначе и с подложка и без хода си остава един и същ.
А по отношение на подложките, смятам че не са причина за счупване на зъб. Компютърът чака сигнал че съединителя е отцепен за да даде команда за превключване. Така или иначе и с подложка и без хода си остава един и същ.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Съединителят е прещракал всички зъби,актуаторът е ръба ,слагаш две шайби и натягаш с щангата за да монтираш актуатора.Колата има записани данни в блока за управление,палиш колата и хоп изненада блока вкарва колата в авариен режим газта изчезва.Защо трябва всеки път да обяснявам като на четвъртокласник какво имах предвид че колата заработи в кавички.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това как обяснява счупения зъб?
Ето това имах предвид.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Съжалявам явно не съм бил разбран,това е сарказъм може би е трябвало да го напиша така. " тръгнала" 

- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Това НЕ обяснява счупеният зъб,това обяснява как колата се озова на репатрак от Благоевдрад до мен.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Така е. Тези неща се учат в четвърти клас...
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 13 Фев 2023 11:57
- Местоположение: Ruse
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4 D4D
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Здравейте!
Собственик съм на Toyota Corolla 1.4 D-4D 2006 г. с роботизирана 5-степенна скоростна кутия (MMT). Закупих автомобила през март 2020 г. при 136 000 км. В момента е на 156 000 км. За тези 20 000 км. лампата за скоростнат кутия на таблото светна 3 пъти, като и при трите случая автомобила беше заведен за диагностика в НИКОМ - Русе (официален представител на Тойота). Ето и описание на 3-те случая със съответстващите грешки при диагностика:
1) Грешка P0900 Clutch Actuator Circuit - Беше подменен електромотор актуатор с втора употреба - 150 лв. Тези диганостика и ремонт бяха извършени през лятото на 2020 г.
2) Грешка P0820 Gear Lever X-Y Position Sensor Circuit - Механикът каза, че е изчистена грешката и не е задължително да се подменя. Ако продължи да свети лампата за скоростния лост да дойда отново. Това бяха думите му. Иначе подмяната на този сензор е около 480 лв. с монтажа. Тази диагностика бе извършена през Януари 2021 г.
Автомобила беше шофиран без проблем точно 1 година след последната диагностика и в началото на Февруари 2023 започна лампата за скоростната кутия да свети при намаляване на скоростта и спиране на червен светофора. След като лампата на таблото светва автомобила излиза от скорост и вместo да е на първа ("1 E" както е на таблото) свети само "N". Единственият начин да се задвижи автомобила и да не блокира движението е да се изгаси, да се изчака 1-2 минути да е се запали отново, но още на следващия светофар същото се повтаря. Следователно заведох колата на още една диагностика и в точка 3 ще опиша грешката.
3) Грешка P0810 Clutch Position Control Error. От Тойота ми съобщиха, че "Актуатор съединител е за смянта" и цената е 3 000 лв. Прилагам снимки от диагностиката на Тойота:
Снимка на Vehicle Diagnostic Report
Снимка на конкретнита част
Снимка на Съобшения и Изисквания от Тойота
Моля за помощ или съвет какво да предприема. Готов съм да предоставя цялата нужна информация.
Собственик съм на Toyota Corolla 1.4 D-4D 2006 г. с роботизирана 5-степенна скоростна кутия (MMT). Закупих автомобила през март 2020 г. при 136 000 км. В момента е на 156 000 км. За тези 20 000 км. лампата за скоростнат кутия на таблото светна 3 пъти, като и при трите случая автомобила беше заведен за диагностика в НИКОМ - Русе (официален представител на Тойота). Ето и описание на 3-те случая със съответстващите грешки при диагностика:
1) Грешка P0900 Clutch Actuator Circuit - Беше подменен електромотор актуатор с втора употреба - 150 лв. Тези диганостика и ремонт бяха извършени през лятото на 2020 г.
2) Грешка P0820 Gear Lever X-Y Position Sensor Circuit - Механикът каза, че е изчистена грешката и не е задължително да се подменя. Ако продължи да свети лампата за скоростния лост да дойда отново. Това бяха думите му. Иначе подмяната на този сензор е около 480 лв. с монтажа. Тази диагностика бе извършена през Януари 2021 г.
Автомобила беше шофиран без проблем точно 1 година след последната диагностика и в началото на Февруари 2023 започна лампата за скоростната кутия да свети при намаляване на скоростта и спиране на червен светофора. След като лампата на таблото светва автомобила излиза от скорост и вместo да е на първа ("1 E" както е на таблото) свети само "N". Единственият начин да се задвижи автомобила и да не блокира движението е да се изгаси, да се изчака 1-2 минути да е се запали отново, но още на следващия светофар същото се повтаря. Следователно заведох колата на още една диагностика и в точка 3 ще опиша грешката.
3) Грешка P0810 Clutch Position Control Error. От Тойота ми съобщиха, че "Актуатор съединител е за смянта" и цената е 3 000 лв. Прилагам снимки от диагностиката на Тойота:
Снимка на Vehicle Diagnostic Report
Снимка на конкретнита част
Снимка на Съобшения и Изисквания от Тойота
Моля за помощ или съвет какво да предприема. Готов съм да предоставя цялата нужна информация.
- Прикачени файлове
-
- Vehicle Diagnostic Report.JPG (128.03 KiB) Преглеждано 3377 пъти
-
- Actuator part.JPG (55.39 KiB) Преглеждано 3377 пъти
-
- Toyota message report.JPG (85.78 KiB) Преглеждано 3377 пъти
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 12 Юли 2009 22:04
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1.4D4D
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 34 пъти
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Най-напред ми пратете снимка на акумулатора и на колко години е.
Хората с малко акъл и с малки пи...ки си приличат по това, че не смеят да си ги показват.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта