Преди това си "презаредил"? (предполагам, че не си - принципно не се зареждат освен ако не са във "сандвич", че иначе става беля- освен ако не си ги разхерметизирал със идеята да рехидратираш, ама едва ли щеше да пишеш тук

Като няма, не можеш да хванеш. Най грубата аномалия е грешка. Няма. Волтажът на батериите го наблюдаваш дали е еднакъв-Натоаварване и след покой от 2 седмици например. Не трябва да има разлики повече от 1.2V. между батериите. Ако е имало ситуация над 1.2 разлика някога, когато си карал и не си милил изобщо какво се случва под седалката и под капака, тя щеше да ти каже. Не е казала. Гледай си Техстрийма . Тя го е гледала докато си карал и мълчи. Имаше опция да ти ги подрежда по волтаж възходящо и низходящо. Така виждаш, че първенството в класацията се мени, но си го оспорват 2 до 3 батерии. Все пак някой трябва да е пръв, но разликите във волтажа са нищожни. Щом са такива на 16 годишен Лексус, значи на Ярис, който е зтачително по късно с хибрид, ще е същото, че и по добре. Като имаш време за губене, търсиш аномалия.
Да ..
Закачаме различна химия без да кажем на BMS-ът. What could possibly go wrong. Дай тая химия да е LFP, за по-интересно (факт, до някаква степен се припокриват със NiMH).mfandakov написа: ↑24 Яну 2023 13:24 Вместо китайските NI-MH, бих купил тези китайски.....
https://projectlithium.com/products/pri ... ement-pack
Ем то , ако го направиш това вече си друга категория . Плъгин хибрид, трябва да ти сменят номерата със зелени
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта