В момента двигателя не работи равномерно и започна с нещо като engine misfire по веднъж на 1-2 минути, а понякога при даване на газ се случва да има леко придръпване. Мислех, че пак някоя бобина е тръгнала да отказва, но не светна лампичката Check Engine и няма и DTC. Майсторът който я обслужва редовно каза, че е проверявал свещите (сменени са преди по-малко 20 000км) и беше чистил дросел (обясни повече неща около това, но не ги разбирам и не ги запомних). Според него трябваше да се оправи, но на връщане пък светна лампата и ми даде пак Р0302 Engine misfire на втори цилиндър. Майсторът предложи да се пробвам да разменя мястото на втората бобина с друга, да видя дали ще се премести грешката, но тя не се появявала. Почнах да търся малко инфо в нета и един предлагаше като се тества така бобината да не се разменя с първата, а с някоя друга. Тъй като бях сложил потенциално неработещата бобина на първи цилиндър, реших да я сменя с друга да видя дали така ще има някаква промяна. Поработи колата на място, след това я покарах 4-5км, но нямаше никаква промяна в работата на двигателя. Покрай тази смяна, забелязах че бобината като я извадя е омаслена и сега доколкото чета по разни сайтове (и тук https://www.youtube.com/watch?v=lYc38e101Mw) това не е ок, защото и запалителната свещ вероятно е в масло (не съм я поглеждал все още).
Освен това забелязах и масло по двигателя, което не знам до колко има общо с проблема (според майстора няма)


Имам план след седмица да пътувам с колата извън страната, затова приемам всякакви идеи какво може да се погледне/смени (майстора май си има други проблеми и не ми изглежда, че би могъл в момента да обърне внимание).
П.С. След почистването на дросела оборотите на празен ход са по-скоро 1000, но ми се струва, че много бавно се смъкват - не съм я карал много дълго да видя до колко може да паднат.