Само да вметна, че колкото и да е "здрав" един акумулатор, с времето той се амортизира и накрая сдава багажа.
Действително при "здравите" акумулатори този процес е постепенен и по принцип проявата му започва при ниски температури на околната среда, точно както в случая.
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Този инжектор го имаше при по-старите мотори и обикновено беше хванат към всмукателния колектор. При по-новите не знам как е, но не ти пречи да огледаш. А най-добре е да си намериш схемите на твоя мотор... 

-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Привет,
На схеми не съм виждал , а и визуално такъв елемент не съм видял на 1,8 VVTI (1ZZFE).
Акумулатора го третирам всеки ден със зареждане от 200 км каране. 1 палене по 100 км. 1 по 80 и 1х10км.
Проверил съм го с мултицет какво е напрежението при неработещ двигател ; при работещ двигател , както и в момента на паленето.
Като я взех е проверен на товарна вилка. За това казвам , че не вярвам да е от него. Карал съм умиращ акумулатор при същият цикъл на зареждане и знам разликата .
Поздрави!
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Ако се върнем към акумулатора и след като твърдиш, че е ОК, аз бих проверил или сменил двата основни кабела - и минусовия, и плюсовия, който не е за подценяване. Акумулаторът може да се зарежда, но ако масата или кербовките не са наред, той не може да отдаде нужния ток, за да завърти добре стартера, който при студено време е, да кажем, "по-стегнат". Преди няколко години имах подобен проблем и след като пуснах 3 нови маси и нямаше резултат, си купих достатъчно дебел кабел за плюса и го дадох за кербоване във фабрика. Още при първия старт моторът литна, хем беше тогава един добър студ: около -10 градуса по морето...
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 30 Май 2019 14:01
- Местоположение: София
- Автомобил: Авенсис Т25 1,8 1zzfe
- Получена благодарност: 2 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Здравейте колеги.
Малко ъп на темата.
Покрай короната работя основно от вкъщи и дадох на баща ми да разтрива колата.
До миналият петък, когато колата ме изненада с работа на три цилиндъра.
В първият момент набедих свещите. Смених ги и ми излезна грешка p0302.
Установих , че бобината на втори цилиндър е сдала богу дух. Смених я и днес при -1 запали добре.
Надявам се , че съм решил проблема ми.
Поздрави!
Малко ъп на темата.
Покрай короната работя основно от вкъщи и дадох на баща ми да разтрива колата.
До миналият петък, когато колата ме изненада с работа на три цилиндъра.
В първият момент набедих свещите. Смених ги и ми излезна грешка p0302.
Установих , че бобината на втори цилиндър е сдала богу дух. Смених я и днес при -1 запали добре.
Надявам се , че съм решил проблема ми.
Поздрави!
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
не трябва ли да са с еднаква температура на контакт още?der_jordan написа: ↑18 Мар 2020 09:30 Датчика за входящ въздух показваше +23 , а този за околна температура +16. Като заработи след 1 мин се уеднаквиха.
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
Стартера може да има нужда от смазване тва стържене .И аз паля от втория път зимата ....и аз съм на газ ....ако я карам на бензин тази аномалия я няма .Прави го само зимата ....пали от раз но притриса гася и паля на ново и всичко е ок.
Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време
+1 за стартера, а не вреди и нов акумулатор, ако не се оправи имам още 1 жокер.
Toyota Avensis T 25, 1.8 VVTI, 129 к.с. 2004 г. - комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта