
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Честна японска. Hursa, ти там тези 180 коне не са на вода, ще гориш малко повече ми.

► Виж съдържание
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Е по скоро закръглено на 180
Но имам и стария аурис. Ще видим тези новите.

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз съм с конвенционален и за последните 3000 километра, на колкото е и колата в момента, средния разход е 5.1. Говорим за около 20 % градско, 20% магистрала и останалото извънградско. И се чудя ако си бях взел хибрид кога щях да си избия разликата в цената от 8000 лева при аналогично оборудване от по- ниския разход на гориво.GringoBG написа: ↑05 Дек 2022 13:45 Средно, при 98 процента градско в София по големите булеварди, за 10 000 км, за последните 12 месеца, 4.4 л / 100 км средно. Сега леко се качи на 4.5 л / 100 км покрай дъждовете мин. седмици, пусках яко климатик да дърпа влагата. Карам на А95.
Колеги с конвенционалните 1.6, 1.8, 2.0 бензин тихо плачат като ги питам, и те кажат неща от сорта на 14 л / 100 км в София. На фона на това 5.5 е муцка.
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 23 Ное 2020 19:21
- Местоположение: Кюстендил
- Автомобил: Corolla ts
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Малко ме съмнява ама щом казваш,че ти е толкова разхода.
Corolla ts 1.8 hybrid 2020
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 08 Авг 2021 21:25
- Местоположение: Sofia
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Като седнах да поръчвам колата, и казах думите "1.5 литровия, градско София, икономия" ме погледнаха сериозно и казаха, в София и жестокия час пик трафик, на 1.5 да му пиша още 2-3 литра отгоре за реални 8-9 л / 100 км. Което пак не е зле, ама е 1.5. Иначе нехибридния модел 1.5 е с директно впръскване и съм склонен да вярвам, че на извънградско с плавно каране на равен път, 90-100 км/ч макс, на темпомат може да смъкне под 6, между 5 и 6.
Сметнах тогава, за 3 години го избивам от икономията при 10 000 км хибрида и избрах него. Хибрид, даже и за плъгин това, има смисъл най-вече в града.
Сметнах тогава, за 3 години го избивам от икономията при 10 000 км хибрида и избрах него. Хибрид, даже и за плъгин това, има смисъл най-вече в града.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Най-голяма при сравнение хибрид с "конвенционален" е разликата при градско. Тогава разликата е особено голяма. Но не съм съгласен, че хибрида е за града. При мен към 99% от пътуванията са извънградско и не съжалявам, че избрах хибрид.
Хибрида на дълъг път може да е осезаемо по икономичен и от плъгин хибрида. Освен, ако специално не се спира през 50 150 км за електрозареждане.
Добре, че тойота вдига ел мощността на хибридите си, бяха станали смешни. Но дали не е вдигната при вграждане на същите батерии.
Например при подобни пътувания, особено всекидневни - хибрида ще е чувствително по-удобен по сравнение с конвенционален дори с автомат или вариатор.
Хибрида на дълъг път може да е осезаемо по икономичен и от плъгин хибрида. Освен, ако специално не се спира през 50 150 км за електрозареждане.
Добре, че тойота вдига ел мощността на хибридите си, бяха станали смешни. Но дали не е вдигната при вграждане на същите батерии.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Преди 3 години беше около 5к разликата и по поносимо..Но освен разход хибрида има и много други предимства. Като изключим чисто субективните, като за мен тишината много ми допада (да с изключение на магистрала).
Но след това идват и обективните, липса на:
1.Стартер
2. Алтернатор
3.Скоростна
4.Съединител
5.Турбо
6.Липса на всякакви ремъци
7.Верига ангрежан
айде последните две, го има и при конвенционалните
8. Дискове и накладки може значително повече да изкарат, което е още един разход по - малко.
Но иначе все неща, които рано или късно обслужваш.
9.Възможността за темпомат от и до 0 км (за това вече не съм сигурен - когато взимах аз, в брошурата им пишеше, точно това адаптивен темпомат до 0 км - само за хибрид.)
Да сме живи и здрави де се вика, но в допълнение и със сегашното положение, не виждам защо да не карам сегашната кола и след 5тата и година. Още повече 10 годишната гаранция. Така че тази горница до един момент (всеки си преценя) донякъде се припокрива.
и аз съм на мнение че хибрида в града е супер. Но в извънградско направо разцепва..НЕ магистрала. Междуградско. Рекорда ми за 360 км пълна кола 4 възрастни + дете багаж, климатик мисля че е излишно да се казва... не съм забелязал да прави разлика в разхода, но все пак беше 36 градуса навън - 3,6/100
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Като цяло съм съгласен с вас, но истината е че очаквах да е по- лакома колата. Даже веднъж ми даде разход 4.1 с много плавно каране за около 110 километра извън града ( не съм hypermiler или нещо подобно) . Прави приятно впечатление голямата инерция, заради обтекаемата форма най-вероятно, която според мен има голямо значение за икономията на гориво. Обаче такива изказвания от сорта на 14/100 са малко пресилени. Този разход е възможен само при -15 градуса в задръстване при маршрут от 2-3 километра. Взех конвенционален, защото преди 2 месеца от някъде се появиха налични коли, а моята поръчка беше с дата на доставка април догодина. Направих си сметка, че не карам много градско и се реших. А по отношение на консумативите, стартер и тем подобни, дилърите и мен ме сапунисваха със същите твърдения. Явно са заучени приоми. Но както каза колегата отгоре какъв е смисъла да го мислим, след като колите са в гаранция.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Всяко задвижване си има свои предимства, е има и свои недостатъци. На не хибридната - не ми харесва това, че използвания двигател е с малка кубатура. Аз не виждам недостатъци, от страна на хибридната система и при магистрално, "висока" скорост - 180 км/ч (189 по километраж) - поддържа при около 3500 об/мин (така, че двигателя съвсем не е особено натоварен, да поддържа "максималната" скорост). Верно, автомобила е шумен при тази скорост, но когато я поддържа - шума основно не е от двигателя (от системата), а от гумите (доста шумни са летни гуми при мен, със зимните е чувствително по-тиха), от обтичащия въздух - поради лошата обща шумоизолация.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
С кой двигател това?
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
С двулитровия. Ауриса е значително по-шумен, оборотите са му доста по-високи, но няма оборотомер и не съм гледал в какъв диапазон са при такава скорост.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 10 Фев 2022 17:22
- Местоположение: Стара Загора
- Автомобил: Corolla 1.8HSD Executive+ MY22
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Някой знае ли как да сменя в приложението MyT да ми показва средни разход, а не резултата на водача както е в момента?
► Виж съдържание
- miti83
- Мнения: 25
- Регистриран на: 25 Май 2021 23:29
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Corolla
- Благодарил/а: 2 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Един път след като са добавени 6-те любими радио станции как може да се промени този списък?
Toyota Corolla TS 2.0 HSD, Executive, Denim Blue, 2021
-
- Мнения: 1051
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 69 пъти
- Получена благодарност: 38 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Не е ли по същия начин по който си ги добавил?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта