- Screenshot_2022-11-25-11-34-00-45_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg (913.42 KiB) Преглеждано 3317 пъти
Неправилно отчитане на гориво
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Ако 'няма проблеми' - веднага я смени със здрава... Неслучайно тази цедка е там... Гледам 'опростяваш автомобила' (не ми се мисли как си го обезвъздушавал без ръчната помпа
) ...
Ама все пак е добре да започнеш от там, където е проблема - т.е. смукатели, маркучета, клапанчета, помпи и т.н. в резервоара...
Не сподели дали има добра проходимост на маркучето и цялатата система между двата дяла..

Ама все пак е добре да започнеш от там, където е проблема - т.е. смукатели, маркучета, клапанчета, помпи и т.н. в резервоара...
Не сподели дали има добра проходимост на маркучето и цялатата система между двата дяла..

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Неправилно отчитане на гориво
защо без ръчната помпа ??? джипа има работеща оригинална ръчна помпа ... спести си размислите
цедката е прекалено тънка ... абсурд е 20г. стар дизел да има такава преграда... японеца е сложил цедка за 100октана бензин - това си е тапа

не караш такъв автомобил, не си наясно, не подвеждай рав4 2 собствениците ... ще им изгасне на пътя тази кола ...заради хора с мнение , но без опит

-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Не че нещо , ама виждал ли си дизелов филтър от какво е направен ? Филтъра там е направен да кажем средно за частици с големина между 10 и 30 микрона зависи от качеството. По твоята логика там има не тапа ами незнам........ сигурно е заварено............. със сигурност проблема не е в цедката. Не съм сигурен на Рав , но на Ленд Крузърите има един отдушник, на който има еднопосочен клапан. Ако колата се кара офроуд този отдушник може да се позапуши с кал и да се получи проблема, който описваш.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Не знам за какъв джип говориш - моят нямаше никаква ръчна помпа - подкачването бе с електрическа


Но коментарът ми бе за РАВ-ката - защото даваш съвети, които биха създали доста проблеми на колегите ако ги последват...
Ако си мислиш, че РАВ4 е 'уникален автомобил' ще бъда принуден да те върна на Земята - нищо уникално няма в автомобилната техника... Обикновено всичко е 'вариации' на едно и също техническо решение...
Филтрите на дизеловия ми джип бе под 4микрона, а през тях минаваше доста повече гориво отколкото при РАВ-ката

Да дупчиш цедката си е направо глупост - вместо ЕДРИ боклуци от резервоар/гориво и т.н. да се спират от цедката ще ти задръстват филтър и цапат системата...
Самият факт, че се моташ с месец за такъв елементарен проблем, който просто иска внимателен оглед на резервоара - двата смукателя и маркучето между тях е показателен за опита ти...
Разбира се - няма лошо да се огледа и вентилацията, но поне личният ми опит с проблемна вентилация се проявява само на пълен резервоар - тогава спада на налягането е най-интензивен. Когато остане малко гориво и повече въздух/пари, налягането започва да се променя незначително и не гасне интензивно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Неправилно отчитане на гориво
няма 2 смукателя и маркучле между тях ОК ?slowtraveler написа: ↑25 Ное 2022 14:15 просто иска внимателен оглед на резервоара - двата смукателя и маркучето между тях
не си наясно просто .... не ми се занимава с мнения
при филтъра има налягане , не е гравитационно пълнене, филтрите не са на 20г .... абе ... но комент
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Нямало два смукателя?! Едната кошница със смукател си я показал на снимката... Смукател (втори, макар и доста по-прост) имаш и в другата част на резервоара... И са свързани помежду си с маркуче/тръба (както и да го наречеш)...
Какво маркуче влиза долу на последната ти снимка?
Какво маркуче влиза долу на последната ти снимка?

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Как тази помпа взема гориво от който леген има ? Това със светъл отвор не може да стане, най-вероятно има поне 1 клапан някъде във връзката /маркуча, за който пише Слоу/ или каквато и да е схема. Вижте кошницата и ако този маркуч тръгва от нея към другата част на резервоара се ориентирайте към нея.
Така един канистър, част от кошница наскоро ни прави луди заради върната кал и мръсотия от отдушника /който е над задния калник под гърловината/. Вероятно е нещо подобно.
Така един канистър, част от кошница наскоро ни прави луди заради върната кал и мръсотия от отдушника /който е над задния калник под гърловината/. Вероятно е нещо подобно.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Има тръба до дясната част в дъното, клапанът е в кошницата и да клапанът свързан с evap системата, може да липсва вакуум и оттам да идва проблемът, цедката прецежда само горивото от дясната част няма нужда от нея.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Неправилно отчитане на гориво
Пусни схема.
Едната част прелива в другата или чрез електрическа помпа, или чрез механична (най-често Бернули помпа). Един клапан няма как да прави налягане и да прехвърля гориво.
Едната част прелива в другата или чрез електрическа помпа, или чрез механична (най-често Бернули помпа). Един клапан няма как да прави налягане и да прехвърля гориво.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Неправилно отчитане на гориво
При камионите с клапан с налягане се прехвърля гориво от един в друг резервоар. Ако не е затворен единия добре никога няма да прехвърли в другия или към него. Поработете в тази насока.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Неправилно отчитане на гориво
оказа се , че не е вентил свързан с вакуум ... вентури-дюза е, но има пружина и прилича на клапан
има 2 маркуча за връщане на горивото,
един с висок дебит и ниско налягане(има жълта точка на него)
един с нисък дебит и високо налягане - там е свързана (няма маркировка)
маркуча за изходящо гориво има синя точка
има 2 маркуча за връщане на горивото,
един с висок дебит и ниско налягане(има жълта точка на него)
един с нисък дебит и високо налягане - там е свързана (няма маркировка)
маркуча за изходящо гориво има синя точка
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Неправилно отчитане на гориво
По този капак може би няма проблем. Ако има- проблема ще е друг или мотора изобщо няма да работи.
-Връзката между тръбата/маркуча/ и кошницата ако има неуплътнение в тази тръба постъпва въздух вместо гориво от другия леген и горивото си остава на дъното. Слоу писа затова, но не беше разбран. При помпата ходи въздух вместо гориво. Там, където на горната снимка е върха на макетния нож. От това място до дъното на другия леген ако има някакво неуплътнение, дори пробив на тръба също може да е причина за проблема. Най често гумените връзки или сглобки с уплътнения са обект на прицел. При различни температури пробива си променя отвора и ето го- ту се цака, ту няма проблем.
-Пътя на горивото от втория леген /в случай, че горното със сигурност е о.к./-минава през кошницата и какво става в нея не е съвсем ясно. Което ще рече, че няма друго освен горното и това в кошницата- сега дали е част от нея, или да го има като отделна част - нямам представа. Може да е и прост поплъвък, който като падне на дъното да отваря пътя от другия леген, може и да е неразглобяемо и да не се вижда какво е вътре. Малко мръсотия или повреда и не работи, това са предположения.
Толкоз се пръкна от моя боб.
-Връзката между тръбата/маркуча/ и кошницата ако има неуплътнение в тази тръба постъпва въздух вместо гориво от другия леген и горивото си остава на дъното. Слоу писа затова, но не беше разбран. При помпата ходи въздух вместо гориво. Там, където на горната снимка е върха на макетния нож. От това място до дъното на другия леген ако има някакво неуплътнение, дори пробив на тръба също може да е причина за проблема. Най често гумените връзки или сглобки с уплътнения са обект на прицел. При различни температури пробива си променя отвора и ето го- ту се цака, ту няма проблем.
-Пътя на горивото от втория леген /в случай, че горното със сигурност е о.к./-минава през кошницата и какво става в нея не е съвсем ясно. Което ще рече, че няма друго освен горното и това в кошницата- сега дали е част от нея, или да го има като отделна част - нямам представа. Може да е и прост поплъвък, който като падне на дъното да отваря пътя от другия леген, може и да е неразглобяемо и да не се вижда какво е вътре. Малко мръсотия или повреда и не работи, това са предположения.
Толкоз се пръкна от моя боб.

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 9 госта