п.п. Точно заради това съветвам всички с хибриди да си обслужват колите в Тойота, защото след 5-тата година като си купиш програма "Хибридна лоялност 5+", плащаш едни 150 лв. отгоре за тази сигурност. Последния тест (обслужване) се минава на 9.9 година, за да имаш "гаранция" до 10.9 годишен автомобил и от там нататък колкото изкара, толкова.
Като конкретен пример към днешна дата - Програма "Хибридна лоялност 5+" за Аурис 2013-та струва 324 лв. Включва:
1. Оригинален маслен филтър
2. Дифтунг за пробка картер
3. Правилното и точно количество оригинално двигателно масло
4. Труд за подмяна на двигателно масло и маслен филтър
5. Проверка на цялостното състояние на автомобила по 45 точки
6. Отстъпка в размер на 20% от оригинални резервни части, оригинални масла, оригинални консумативи и труд, ако правиш нещо друго по желание/необходимост.
7. Дават и един талон за тези 20%, който важи 3 месеца. Ако при огледа открият нещо, което имаш намерение да правиш при тях.
8. Hybrid Health Check (HHC)
Нека направим и другото, ако не искаш да обслужваш колата, но искаш само хибрид чек. За хибрид чека ти таксуват 3.25 часа работа. Това е последната ценова листа за София (в други градове обикновено е по-ниска):
Гледаме, смятаме и излиза, че за София HHC-то към днешна дата би излязло 300 лв. (ако не са променили човекочасовете, в което се съмнявам). И значи по-добре да се дадат 24 лв. и да си смениш маслото на колата. Което за мен е оферта. Просто като информация го споделям, за да се знае.
п.п.2 Ако правят теста на Лексъс ЦТ200х, с какво е по-различен от този за Аурис, че искат повече пари, че ми е интересно? Очевидно цакане за различната емблема.
