Авенсис 2001, 1.8 , 129 к.с.

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Мнение от extel » 26 Окт 2007 18:26

ceko26 написа:Нашите са служебни знаеш как се карат.Едната е от 2003 и на 130 000 км. за 1000 км харчи над литър и 2004г на 113 000 може би на 2000 км по литър.....
ЕЕЕЕЕЕЕ над литър- това верно е много! wacko.gif
И на това, ако му викат здрава и хубава кола......... thumbdown.gif
Те тия мотори така си харчат или на определени км започват?
Между другото има ли някой който си е купил тойота с този мотор, между 2000 и 2002 г., и да няма такъв проблем?

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 29 Окт 2007 08:21

extel написа:ЕЕЕЕЕЕЕ над литър- това верно е много! wacko.gif
И на това, ако му викат здрава и хубава кола......... thumbdown.gif
Те тия мотори така си харчат или на определени км започват?
Между другото има ли някой който си е купил тойота с този мотор, между 2000 и 2002 г., и да няма такъв проблем?

Kolega, vmesto da pitash dali ima nqkoj bez problem (sigurno shte se nameri), po-dobre si potursi Avensis sus stariq bezproblemen dvigatel, no 2.0l ! Shte zabelezhish, che takiva se namirat mnogo trudno... Dokato obqvi za VVTi kolkoto iskash.... Zashto li? Sam si otgovori!
Uspeh! :thumbsup:

gogo
Мнения: 38
Регистриран на: 03 Фев 2007 23:18
Местоположение: София

Аз нямам проблем

Мнение от gogo » 29 Окт 2007 12:16

Мойта е точно такава 1.8I 04.2001, на 60000 е блокирала двигател най-вероятно поради проблема с маслото и задкормилното устройство (предишния собственик); ремонтирана е в TM AUTO (незнам защо не са сменили щеката и сега пълнят малко над чертата за MAX) в момента (окло 30000 след ремонта) колкото масло (пълна синтетика) сипа на смяна, толкова излиза и при следващата смяна, без да доливам грам. Ако продавача ти е познат би трябвало да ти каже дали му харчи масло или не. Според мене ака не харчи масло всичко е ОК. Двигатела е добър, въпреки че мойта е automatic.
TOYOTA AVENSIS 1.8 VVTI AUTOMATIC' 2001

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 29 Окт 2007 17:11

Такава партида е купил гръка нашите започнаха да харчат след около 90 000 км.Новите серии от 2005 и 2006 не харчат изобщо ,а пак са на по 90 000км.
Авенсис 3S-FE

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Мнение от extel » 29 Окт 2007 19:00

Благодаря на всички колеги за проявеното търпение и за изчерпателните отговори!
Аз окончателно се отказах от тази кола, вслушвайки се във вашите съвети.Ако някой проявява интерес, до края на седмицата колата ще бъде в София.

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 30 Окт 2007 13:37

Ти се изплаши от някакво масло.Всички нови коли са такива.По - добре да си доливаш сам масло от колкото друга марка в сервиза да ти ремонтират сериозни дефекти.
Авенсис 3S-FE

Аватар
extel
Мнения: 152
Регистриран на: 20 Окт 2007 10:44
Местоположение: София

Мнение от extel » 30 Окт 2007 21:45

ceko26 написа:Ти се изплаши от някакво масло.Всички нови коли са такива.По - добре да си доливаш сам масло от колкото друга марка в сервиза да ти ремонтират сериозни дефекти.
Аз карам само нови служебни автомобили - 6 бр. и масло до сега не съм доливал като 3 от тях са на по 200 000 за 6-7 години!
Личните са ми били само втора употреба - 3 бр. и само един харчеше 0,5 л на 2000 км, но след смяна на гумички на клапани в продължение на 30 000 км и грам не съм долял! Е, верно нито една не е била тойота! biggrin.gif

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 31 Окт 2007 07:52

ceko26 написа:Ти се изплаши от някакво масло.Всички нови коли са такива.По - добре да си доливаш сам масло от колкото друга марка в сервиза да ти ремонтират сериозни дефекти.
Neka si znae problemite choveka, zashto da se e izplashil, postupva razumno spored men!...
Ti shto ne si zamenish 3S-FE- to za 1.8 VVT-i ot perioda 2001-2004 ? napravi si edin UPGRADE, shte karash po-noviq dvigatel, shte imash i malko FACE LIFT, e i maslo shte dolivash, ama k'vo ti puka, tova bolka za umirane li e?!...
Az zaradi problemite s tozi Avensis izneverih na ljubimata marka i sega karam Mazda 626 ot poslednata generaciq predi Mazda 6... Izobshto ne mi harchi maslo!.... Puk nishto, che kazvash, che vsichki po-novi koli bili takiva...

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 31 Окт 2007 12:30

Бих си го сменил ако идва от Япония ВВТИ-то.Имаме си една Корола Версо 1.8 135 к.с (Японска) от 2002 год. в тогавашния сервиз на Булмотор са я мъчили с наливен ШЕЛ и пак не показва никакъв дефект за 95 000 км.
Относно Маздата според мен си направил добър избор ,а това и показват класациите по надеждност. Това, че имам Тойота не означава, че е най-дабрата марка.
Авенсис 3S-FE

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 31 Окт 2007 13:13

ceko26 написа:Бих си го сменил ако идва от Япония ВВТИ-то.Имаме си една Корола Версо 1.8 135 к.с (Японска) от 2002 год. в тогавашния сервиз на Булмотор са я мъчили с наливен ШЕЛ и пак не показва никакъв дефект за 95 000 км.
Относно Маздата според мен си направил добър избор ,а това и показват класациите по надеждност. Това, че имам Тойота не означава, че е най-дабрата марка.
E, kolegata vse pak iskashe mnenie za Avensis, a tam NQMA takokva chudo deto da e made in Japan!.... Za suzhalenie!

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 31 Окт 2007 13:39

E sve pak predpolagam 4e dvigatelite i 4astite za Avensis pristgat ot Japan

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 31 Окт 2007 14:27

Petar написа:E sve pak predpolagam 4e dvigatelite i 4astite za Avensis pristgat ot Japan

Ne e suvsem taka! Kolite, koito se sglobqvat v UK imat vuzli i detajli, koito sa si evropejsko proizvodstvo! Naprimer dvigatelite na vuprosnite problemni Avensisi sa s nemski segmenti....
Pri Karinite imashe problemi s kormilnite rejki, pri tova stava duma tochno za tezi, koito ne sa s qponski rejki....

Аватар
jury
Мнения: 130
Регистриран на: 11 Апр 2006 15:06

Мнение от jury » 02 Ное 2007 08:05

ceko26 написа:Чейнджара е отживелица.Търси си адаптор за USB ключваш го в запалката и го слушаш през радиото.Хем слушаш МР3 хем не прескача и не прекарваш 5 метра кабел.
Чети тука из форума за проблемите с маслото.
Я че интересно предложение. Колега би ли обяснил по-подробно как става този номер, пък ако може и с някоя снимка или линк. :thumbsup:

gunner
Мнения: 121
Регистриран на: 21 Май 2007 17:31
Местоположение: Sf
Обратна връзка:

Мнение от gunner » 02 Ное 2007 20:02

Това е МР3 FM трансмитер за кола и е страшно удобно.Ползвам го от 6 м.Разгледай го на линка.


http://www.reset.bg/catalog/product_inf ... 2ad2d83aa9
CARINA E 7A-FE

Аватар
jury
Мнения: 130
Регистриран на: 11 Апр 2006 15:06

Мнение от jury » 03 Ное 2007 09:28

gunner написа:Това е МР3 FM трансмитер за кола и е страшно удобно.Ползвам го от 6 м.Разгледай го на линка.


http://www.reset.bg/catalog/product_inf ... 2ad2d83aa9
Благодаря за информацията.
Какво е качеството на звука при положение, че липсва директна връзка?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта