
Corolla E21 / Auris E21 - Поколение XII - /2019-2024/ - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 1435
- Регистриран на: 06 Мар 2011 23:14
- Местоположение: Deutschland (Rosenheim am Inn)
- Благодарил/а: 177 пъти
- Получена благодарност: 116 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Slowtraveler - мисля, че си излъчва постоянно. Факт е, че светват лампите в купето, когато се доближа към колата с ключа (поне при Авенсиса ми и Лексуса, но не мисля, че при Королата е друго
). Т.е. колата си намира ключа и без да пипам дръжките

Toyota Corolla 1,6 Valvematic 2012 Luna Navi-> ех
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
Toyota Avensis 1,8 Valvematic 2017 Elegance MT
Lexus IS300h 2020 Luxury Line -> https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 07509.html
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ами поне Тойотите винаги "шумят" в ефира. Затова като минеш покрай дръжките и ако ключа е в теб, плафоните вътре светват, щом колата си разпознае ключа. Тогава се активират и сензорите на дръжките. По този начин се избягва и какъвто и да е лаг от докосването на дръжката, до отключването на колата. Ако активния сензор е на дръжката, то ще трябва първо да усети ръка, след това да се активира обмяна на информацията и през цялото това време потребителя ще е дръпнал дръжката, а колата още няма да бъде отключена => лошо потребителско усещане.slowtraveler написа: ↑04 Окт 2022 10:43 Новите нямат ли сензор за допир на дръжката? Би трябвало колата да излъчва сигнал за 'питане за ключ' чак когато има такова събитие (допир до дръжката, натиснат бутон на дръжката и т.н.), а не постоянно да 'шуми' в ефира...
Дори и да ме усети с ключа и да започне да ме "дебне" да докосна дръжката, случвало ми се е да съм много агресивен (бързащ), като дърпам дръжката с удар - или не си "плъзгам" пръстите по дръжката докато я захвана, а си ги пъхам явно по ламарината и с движение от ламарината към дръжката, за да я отворя бързо и явно се оказвам по-бърз от машината и я изненадвам, като съм дръпнал дръжката преди централното да ми е отключило. Смятай ако тепърва в този случай започне системата да се събужда, да обменя информация, за да реши дали ключа ѝ е неин и т.н...

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И ако те гони куче... 

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес имах демонтажно-монтажни дейности по този възел и съм сигурен, че модулът с камерата е фиксиран с няколко капки силикон или подобно лепило към стълкото. И ако има нещо херметично затворено, това е самия модул, но не и връзката със стъклото.
Yaris Hybrid XP210
- slowtraveler
- Мнения: 6176
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Че колко време му трябва да се 'разбере'...
Не споря, че е възможно Тойота да са решили системата 'да шуми' постоянно (факта, че светва лампите при доближаване на автомобила също води до този извод)... Просто ми се струва странно и сравнявам с Нисана и Джипа.
При джипа сензорът бе от вътрешната страна на дръжката - усеща още като вкарваш ръката зад дръжката (май същото бе и на Ярис 2008г). Не ми се е случвало да не успее да отключи преди да дръпна дръжката.
На Кашкая е с бутон на дръжката - там със сигурност 'си трае' докато не натиснеш бутона.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
На Яриса не светва нищо, при доближаване с ключ до колата. В момента в който си вкараш ръката и докоснеш сензора, пали габаритите и амбиентното осветление.
Yaris Hybrid XP210
-
- Мнения: 5665
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
И при стария модел аурис и при королата светва с приближаване на около метър, но тъй като съм изключил другите функции - светват стартбутоните.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да споделя още впечатления от моята Корола 1.5 Executive Plus...
Днес си направих една разходка София - Сандански и обратно. Общо 320км без никакви негативни впечатления (понеже ми е първото извънградско пътуване). Шофьорската седалка ми бе достатъчно удобна и почти не разбрах кога пристигнах. Адаптивният круиз ми хареса изключително много особено в района на дефилето с колчетата. Просто настроен на 70км/ч и стриктно следящ автомобила отпред не ми се наложи въобще да пипна педалите (само веднъж да върна предавка, понеже съм "ръчка"), та тази екстра си е направо благодат. Като динамика не усетих липса на мощност. Е... като се има предвид, че това е ежедневна кола, а не такава със спортни заложби. Направих само 2-3 изпреварвания, понеже се стремя все още да не я вкарвам над 4000 оборота, проблеми никакви. На магистралата 140км/ч си поддържаше също прилично. Опроверга негатвните ми предубеждения за 3-цилиндров атмосферен двигател.
Поздрави и безаварийно на всички.
Днес си направих една разходка София - Сандански и обратно. Общо 320км без никакви негативни впечатления (понеже ми е първото извънградско пътуване). Шофьорската седалка ми бе достатъчно удобна и почти не разбрах кога пристигнах. Адаптивният круиз ми хареса изключително много особено в района на дефилето с колчетата. Просто настроен на 70км/ч и стриктно следящ автомобила отпред не ми се наложи въобще да пипна педалите (само веднъж да върна предавка, понеже съм "ръчка"), та тази екстра си е направо благодат. Като динамика не усетих липса на мощност. Е... като се има предвид, че това е ежедневна кола, а не такава със спортни заложби. Направих само 2-3 изпреварвания, понеже се стремя все още да не я вкарвам над 4000 оборота, проблеми никакви. На магистралата 140км/ч си поддържаше също прилично. Опроверга негатвните ми предубеждения за 3-цилиндров атмосферен двигател.
Поздрави и безаварийно на всички.

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 03 Сеп 2022 07:11
- Местоположение: Враца
- Автомобил: Corolla Executive 1.5 6МТ MY22
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Да споделя и аз 110 километровия си опит с новата продобивка. Колата се усеща доста стегната и отзивчива. Окачването абсорбира доста добре нервности и дупки. Приятно съм изненадан от поведението на задния мост. Волана е ОК. Като цяло е доста лесна за каране и не изисква някакво особено привикване. Седалките са комфортни, лесно се настройва подходяща позиция на седене и не ме измориха за 2 часа шофиране. Според мен купето е добре обезшумено, въпреки критиките на много автожурналисти. Качеството на материалите в салона, както и самата сглобка са ОК. Двигателя се усеща относително пъргав (малко ми липсва турбо дупката на предишните ми коли ;) ). Може би е една идея по- шумен от колкото очаквах. Има си го характерния звук на трите цилиндъра. Усеща се и една вибрация във волана при малко повече подаване на гас, но не е болка за умиране. Разходът ми при много леко извънградско каране за 110 км. падна до 5.0. Менютата на инфо дисплея и мултимедията на мен лично са ми малко хаотични, но аз идвам от ВАГ групата и предполагам е въпрос на привикване. Музиката е добра, но не е нещо кой знае какво. Скоростите се превключват много чисто и хода на лоста е относително къс. Останах изненадан, като видях, че колата ми е произведена в Белгия...? Става въпрос за Корола 1.5 6МТ Екзекютив.
- BladeBG
- Мнения: 68
- Регистриран на: 17 Ное 2021 01:03
- Местоположение: Sofia
- Автомобил: Toyota Corolla 2019 Luxury
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Няма как да е произведена в Белгия - нямат завод там. В Турция си е произведена. Може някъде по колата да пише Toyota Motor Europe Belgium, но просто седалището на Toyota Motor Europe е в Belgium - https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Motor_Europe. Под която шапка влиза и завода в Турция.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Абсолютно същото мога да кажа и аз именно като човек, който също идва от VAG групата.

Днес допълних резервоара по класическият метод на засичане пълен-пътуване-пълен. За 320км пробег заредих точно 18.2л, което си е чисто 6л./100км при положение, че на магистралата рядко падах под 140км/ч., който бях задал на круиз контрола. Та с две думи абсолютно прилично представяне на Тойота. С всеки изминал ден колата ми допада все повече.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Абсолютно точна критика. Корола модел 2022г. има разновидности от три вида бензинов и два вида дизелов двигател, както и два електрически - един с постоянен и един с променлив ток. Много се извинявам, че не съм уточнил какъв точно агрегат е моята кола и какъв точно съм засякъл за разхода, който съм посочил.
За съжаление не съм забелязал полетата за попълване в профила добавящи стойност... Извинявам се още веднъж.
П.П Прекалено малко са допустимите символи за да опиша конкретната модификация. И най-лошото е че няма стойност.
За съжаление не съм забелязал полетата за попълване в профила добавящи стойност... Извинявам се още веднъж.
П.П Прекалено малко са допустимите символи за да опиша конкретната модификация. И най-лошото е че няма стойност.

-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 25 Май 2020 16:16
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla E210 1.6
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 7 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Здравейте, прояви се нещо странно в спирачките, което не ми се беше случвало досега.
На края на новата отсечка на Хемус при намаляне от 140 до 70 спирачките започнаха да вибрират и да се чува един много нисък, басов и силен шум, както и да се усеща вибрация през педала и купето.
При намаляне 140-100 по-рано например такъв нямаше.
Само при по-голям диапазон и по-силно натиснати спирачки.
Колата е на 30 хил. км и видимо няма нужда от нови накладки.
Някой имал ли е подобен проблем?
На края на новата отсечка на Хемус при намаляне от 140 до 70 спирачките започнаха да вибрират и да се чува един много нисък, басов и силен шум, както и да се усеща вибрация през педала и купето.
При намаляне 140-100 по-рано например такъв нямаше.
Само при по-голям диапазон и по-силно натиснати спирачки.
Колата е на 30 хил. км и видимо няма нужда от нови накладки.
Някой имал ли е подобен проблем?
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Ако скоро си скачал в локва с прегрели спирачни дискове, може да са отметнали... Ако е правен монтаж-демонтаж около тях - също може да е причина...
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
ABS има подобно действие и е нормално.
Също може да е от пътната настилка ,но едва ли
Също може да е от пътната настилка ,но едва ли
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: stst68 и 10 госта