Рав4 2.2 d4d 136 k.с.
Колата има следния проблем
Пали нормално сутрин но след това следващите две три паления с мн зор стават
Сменен SCV
Няма записани грешки
Дюзите са сменяни скоро с нови и стойностите са нормални
След като запали мотораработи идеално
Няма губене ан мощност или подобни
Просто втовторо и трето палене е все едно не и стига гориво
Сменен е горивния гигилтър и корпуса койного държи
Защото се беше спукал
RAV4 XA30 2.2 D4D 2AD-FTV 136HP - Проблем с палене ?
RAV4 XA30 2.2 D4D 2AD-FTV 136HP - Проблем с палене ?
Последно промяна от Akima на 05 Окт 2022 10:04, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с палене
може от стартера да е ... ако върти по-бавно като загрее, виж компресията(топъл) буталните пръстени може да са аут ...
2.2 136 е без дпф и се води много читав,
2.2 136 е без дпф и се води много читав,
Проблем с палене
Че тя не е згаряла аз я вадя от гаража гася е и тогава го прави върти си нормално и акумулатора си е наред
---
За каква компресия какви 5 лева
---
За каква компресия какви 5 лева
Последно промяна от Akima на 05 Окт 2022 10:06, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.
-
- Мнения: 192
- Регистриран на: 09 Авг 2016 18:05
- Местоположение: Wohnort
- Автомобил: RAV4 XA20 + echtes Auto
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 18 пъти
Проблем с палене
Живи данни с ТехСтрийм за обороти и налягане в рейката има ли?
Клапана е сменен ,но с чисто нов от проверен източник ,а не от Али Експрес(от там понякога пращат по-чистени/рециклирани).
Освен SCV клапана има още един на рейката ,за разтоварване на налягането,освен това и датчика за налягане от противоположната страна на рейката трябва да се провери,ако
с живите данни всичко е наред - проверката се прави в сервиз със съответните манометри и опит в диагностиката на комън рейл,а не с "дигностичната програма",тя се ползва само за сверка на показанията на датчика за налягане с реалното ,показано от манометъра.
Дюзите с какво са сменени с нови - гарантирано чисто нови новинички ? Че май не ви излязло евтино -4 Дюзи+ SCV Клапан ,половината от цената на колата
Клапана е сменен ,но с чисто нов от проверен източник ,а не от Али Експрес(от там понякога пращат по-чистени/рециклирани).
Освен SCV клапана има още един на рейката ,за разтоварване на налягането,освен това и датчика за налягане от противоположната страна на рейката трябва да се провери,ако
с живите данни всичко е наред - проверката се прави в сервиз със съответните манометри и опит в диагностиката на комън рейл,а не с "дигностичната програма",тя се ползва само за сверка на показанията на датчика за налягане с реалното ,показано от манометъра.
Дюзите с какво са сменени с нови - гарантирано чисто нови новинички ? Че май не ви излязло евтино -4 Дюзи+ SCV Клапан ,половината от цената на колата
Проблем с палене
Да ти я докарам виждам че си наясно теоритично?!!?
Колата е в сервиз не си я правя сам
---
А дюзите и клапана не са кой знае колко пари ако исмш добри отстъпки
Не са на цената на една кола така че не се притеснявай колко съм дал
Колата е в сервиз не си я правя сам
---
А дюзите и клапана не са кой знае колко пари ако исмш добри отстъпки
Не са на цената на една кола така че не се притеснявай колко съм дал
Последно промяна от Akima на 05 Окт 2022 10:08, променено общо 1 път.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.Първо предупреждение.
Причина: Слети мнения.Има бутон за редакция.Първо предупреждение.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта