Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 10 Сеп 2022 19:19
- Местоположение: Велинград
- Автомобил: Avensis T22 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Грешка P1215, светва чек и гасне в движение Avensis T22 D4D
Здравейте колеги,
От доста време чета форума и сега дойде ред да се регистрирам, за да споделя моите премеждия с един авенсис т22 2000 година д4д 110 или 116кс (на различните места ги водят различно с еднакъв код на мотора - не знам).
Та проблема е следния:
Както си карам колата забива светва чека и угасва на скорост. След това както съм си на скорост връщам ключа и пак давам контакт и тръгва.
Понякога гасне и по кръстовища докато чакам на червено, но с ръщане на ключа и запалване отново тръгва и до следващия път, в който реши да ми го направи.
Има и един мистериозен момент, за който поне аз нямам никакво логично обяснение - на скорост съм и колата е със светнал чек, угаснала. Натискам съединителя, оборотите падат до 0, връщам ключа, давам контакт отново и колата запалва, но не чувам стартера да върти преди да вдигне от 0 до 800 оборота, но това не се случва винаги. Рядко го прави.
Това ме навежда на мисълта, че може клемореда да ми прави мизерии, но не мога да съм сигурен и няма други симптоми, които да ме бутат да мисля в тази посока.
Закачал съм я няколко стотин пъти на диагностика и първоначално показваше грешки P1215 и P0100.
Грешка P1215, която доколкото се образовах се отнася за разпределението на горивото (дюзи, еду, svc клапани), а 0100 е дебитомер.
На своя глава се навих да сменя svc клапаните и дебитомера с нови (реално започнах от почти най - скъпите части), но колата не се оправи.
Сега в момента записва два пъти грешката P1215 - на едното място пише EDU връзка напрежение, а на другото EDU връзка исторически.
Това трябва да е някаква система, която контролира дюзите и явно идва момент, в който отказва и всичко гасне.
Пропуснах да кажа че това го прави независимо дали колата е натоварена с климатик или не.
Някъде бях прочел, че може това цялото нещо да го прави от слаба връзка на масата на двигателя и един ден си играх да ги оправям, но намерих маси на 3 места под капака (на скоростната кутия под акумулатора, на блока отпред и над левия фар) и почистих само двете без тази под акумулатора, понеже е недосегаема, не може да се стигне до нея от никъде.
Сега въпросът ми е къде да продължавам да търся проблема и дали някой се е сблъсквал с подобни мизерии. Също ако някой кара този мотор, може ли да ме напъти къде да търся още кабели за маса по мотора или пък как да стигна този кабел под акумулатора.
Всяко мнение е от полза!
ПС: колата е обслужена с масла и филтри.
Забравих да спомена за дюзите, на диагностика с живи данни дюзите показват стойности +/- 0.2, за което майстора казва, че е супер.
До сега не се е случвало да я гледаме на живи данни и да направи проблема.
Съжалявам, че стана дълъг и труден за четене пост, но най - вероятно пропускам да спомена нещо.
Поздрави!
От доста време чета форума и сега дойде ред да се регистрирам, за да споделя моите премеждия с един авенсис т22 2000 година д4д 110 или 116кс (на различните места ги водят различно с еднакъв код на мотора - не знам).
Та проблема е следния:
Както си карам колата забива светва чека и угасва на скорост. След това както съм си на скорост връщам ключа и пак давам контакт и тръгва.
Понякога гасне и по кръстовища докато чакам на червено, но с ръщане на ключа и запалване отново тръгва и до следващия път, в който реши да ми го направи.
Има и един мистериозен момент, за който поне аз нямам никакво логично обяснение - на скорост съм и колата е със светнал чек, угаснала. Натискам съединителя, оборотите падат до 0, връщам ключа, давам контакт отново и колата запалва, но не чувам стартера да върти преди да вдигне от 0 до 800 оборота, но това не се случва винаги. Рядко го прави.
Това ме навежда на мисълта, че може клемореда да ми прави мизерии, но не мога да съм сигурен и няма други симптоми, които да ме бутат да мисля в тази посока.
Закачал съм я няколко стотин пъти на диагностика и първоначално показваше грешки P1215 и P0100.
Грешка P1215, която доколкото се образовах се отнася за разпределението на горивото (дюзи, еду, svc клапани), а 0100 е дебитомер.
На своя глава се навих да сменя svc клапаните и дебитомера с нови (реално започнах от почти най - скъпите части), но колата не се оправи.
Сега в момента записва два пъти грешката P1215 - на едното място пише EDU връзка напрежение, а на другото EDU връзка исторически.
Това трябва да е някаква система, която контролира дюзите и явно идва момент, в който отказва и всичко гасне.
Пропуснах да кажа че това го прави независимо дали колата е натоварена с климатик или не.
Някъде бях прочел, че може това цялото нещо да го прави от слаба връзка на масата на двигателя и един ден си играх да ги оправям, но намерих маси на 3 места под капака (на скоростната кутия под акумулатора, на блока отпред и над левия фар) и почистих само двете без тази под акумулатора, понеже е недосегаема, не може да се стигне до нея от никъде.
Сега въпросът ми е къде да продължавам да търся проблема и дали някой се е сблъсквал с подобни мизерии. Също ако някой кара този мотор, може ли да ме напъти къде да търся още кабели за маса по мотора или пък как да стигна този кабел под акумулатора.
Всяко мнение е от полза!
ПС: колата е обслужена с масла и филтри.
Забравих да спомена за дюзите, на диагностика с живи данни дюзите показват стойности +/- 0.2, за което майстора казва, че е супер.
До сега не се е случвало да я гледаме на живи данни и да направи проблема.
Съжалявам, че стана дълъг и труден за четене пост, но най - вероятно пропускам да спомена нещо.
Поздрави!
Всичко за обзавеждането на едно място -> https://krachov.com/
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 3 госта