Некоректно Отношение Тойота Пловдив
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Здравейте,
С огромно разочарование искам да споделя опита ми с Тойота Пловдив. През Април поръчах Тойота Ярис 1.5 Хибрид. Миналата седмица ми се обадиха, че колата е пристигнала, но имат "лоша новина". Поръчали са погрешка чист бензин вместо хибрид!!! Категорично не искам чист бензин, тъй като градско гори двойно (по книжка, а реално може би повече), а колата ще се кара поне 20000 км градско на година.
В момента цената е с 3000 лв повече и Тойота не искат да поемат разликата и да предложат наличен автомобил или да чакаме ново произодство и доставка - но на цената, на която сме поръчали. С две думи те принуждават да си платиш за тяхната грешка.
Не мога да опиша разочарованието си от непрофесионализма им - още повече, че колата беше за подарък.
Грешки стават, но и аз самият съм собственик на фирма и когато поради подобна грешка на фирмата клиентът трябва да плаща - плаща фирмата - за да е доволен клиентът. Явно Тойота искат недоволни клиенти и не ги интересува клиентската удовлетвореност.
С огромно разочарование искам да споделя опита ми с Тойота Пловдив. През Април поръчах Тойота Ярис 1.5 Хибрид. Миналата седмица ми се обадиха, че колата е пристигнала, но имат "лоша новина". Поръчали са погрешка чист бензин вместо хибрид!!! Категорично не искам чист бензин, тъй като градско гори двойно (по книжка, а реално може би повече), а колата ще се кара поне 20000 км градско на година.
В момента цената е с 3000 лв повече и Тойота не искат да поемат разликата и да предложат наличен автомобил или да чакаме ново произодство и доставка - но на цената, на която сме поръчали. С две думи те принуждават да си платиш за тяхната грешка.
Не мога да опиша разочарованието си от непрофесионализма им - още повече, че колата беше за подарък.
Грешки стават, но и аз самият съм собственик на фирма и когато поради подобна грешка на фирмата клиентът трябва да плаща - плаща фирмата - за да е доволен клиентът. Явно Тойота искат недоволни клиенти и не ги интересува клиентската удовлетвореност.
-
- Мнения: 532
- Регистриран на: 19 Сеп 2019 17:24
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота,Митсубиши,Нисан,Лексус
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 102 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Доста дразнещо , но в тази криза за нови коли нищо не бива да ви учудва. Брат ми 2019 края като си купи алфата му дадоха 9 години гаранцияtrib написа: ↑05 Сеп 2022 13:26 С огромно разочарование искам да споделя опита ми с Тойота Пловдив. През Април поръчах Тойота Ярис 1.5 Хибрид. Миналата седмица ми се обадиха, че колата е пристигнала, но имат "лоша новина". Поръчали са погрешка чист бензин вместо хибрид!!! Категорично не искам чист бензин, тъй като градско гори двойно (по книжка, а реално може би повече), а колата ще се кара поне 20000 км градско на година.

-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21 Яну 2021 18:19
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Camry
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 23 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Намерете г-н Коев.Вероятно още е шефът им.Или е в Пловдив или по-вероятно в офис в Пазарджик(до безмитна зона).Вероятно не знае за случая.Изглежда сериозен човек.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Като поръча колата не ти ли дадоха поръчката на хартия? Ако имаш този документ там какво пише?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Когато поръчвах колата, се чудех между Корола и Ярис. Беше м. Март. Служителят ме посъветва да поръчаме Королата, за да "хванем" цена, тъй като щяла да се промени следващата седмица, като ми каза, че впоследствие може да се откажем от Корола, ако размислим и да поръчаме Ярис, като не губим капарото от 500 лв, което платих. Имаме познати с новия Ярис и трябваше да изчакаме удобен момент, за да покарам и да се повозя на техния по-обстойно. След като го направих, в началото на Април, реших, че предпочитам Ярис и се обадих в Тойота, за да сменя поръчката. Изрично попитах по телефона дали трябва да идваме за подпис на документи, но ми бе съобщено, че не е необходимо, тъй като вече сме оставили капаро. Изпратих по Viber на търговеца желания автомобил с цена, оборудване и снимка (скрийншот от конфигуратора в сайта), който разбира се бяхме коментирали и по телефона надълго и широко - 1.5 Ярис Хибрид - 43140 лв с Каско за сметка на Тойота за първата година, тъй като ще се плаща от нас, а не чрез лизинг.
След седмица поисках да ми изпратят номер на поръчка, за да се уверя, че е направена поръчка и ми изпратиха.
Тези дни ми звъняха търговецът и управителят на Тойота Пловдив, за да ми се извиняват, но без да предлагат реално решение на проблема. Аз направих това, което ми казват в Тойота - подпиши договор за Королата - ОК, няма нужда да идваш за Яриса - ОК. Направили сме десетки разговори и имаме писмена комуникация - да Viber вече е писмена кореспонденция, която се признава и в съда. Те самите ми се обадиха с думите "станала е грешка" - а откакто съм поръчал колата през Април не сме коментирали повече дали е хибрид или не...
Само за инфо преди няколко месеца закупих нов автомобил от VW Пловдив и не съм имал подобни проблеми.
Вероятно Тойота са нарушили вътрешните си процедури и са направили поръчка без подпис от клиента. Но аз какво да направя. Да си понесат отговорността, да компенсират клиента и да си коригират процедурите, за да не се случва повече. Това не е местната бакалия вместо кисело да ми доставят прясно мляко. Това е международна марка, която трябва да си тежи на мястото.
Писах днес до Тойота Балканс за становище и очаквам отговор, тъй като Тойота Тиксим (Пловдив) явно не ги интересува плюс минус един недоволен клиент. Само за инфо, 3-4000 лв мога да преглътна и да поръчам колата от друг вносител (ако имаше), но не мога да преглътна отношението.
Извинявам, се че съм толкова многословен, но просто трябваше да си излея гнева и разочарованието.
След седмица поисках да ми изпратят номер на поръчка, за да се уверя, че е направена поръчка и ми изпратиха.
Тези дни ми звъняха търговецът и управителят на Тойота Пловдив, за да ми се извиняват, но без да предлагат реално решение на проблема. Аз направих това, което ми казват в Тойота - подпиши договор за Королата - ОК, няма нужда да идваш за Яриса - ОК. Направили сме десетки разговори и имаме писмена комуникация - да Viber вече е писмена кореспонденция, която се признава и в съда. Те самите ми се обадиха с думите "станала е грешка" - а откакто съм поръчал колата през Април не сме коментирали повече дали е хибрид или не...
Само за инфо преди няколко месеца закупих нов автомобил от VW Пловдив и не съм имал подобни проблеми.
Вероятно Тойота са нарушили вътрешните си процедури и са направили поръчка без подпис от клиента. Но аз какво да направя. Да си понесат отговорността, да компенсират клиента и да си коригират процедурите, за да не се случва повече. Това не е местната бакалия вместо кисело да ми доставят прясно мляко. Това е международна марка, която трябва да си тежи на мястото.
Писах днес до Тойота Балканс за становище и очаквам отговор, тъй като Тойота Тиксим (Пловдив) явно не ги интересува плюс минус един недоволен клиент. Само за инфо, 3-4000 лв мога да преглътна и да поръчам колата от друг вносител (ако имаше), но не мога да преглътна отношението.
Извинявам, се че съм толкова многословен, но просто трябваше да си излея гнева и разочарованието.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
И още нещо - познайте грешната поръчка за колко ще бъде продадена - на новата или старата цена (на която биха продали на мен) и печалбата на чий гръб ще е 

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Аз не бих подписал поръчка за един продукт, а после да искам друг и да претендирам за коректност.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Аз не виждам голяма драма. Ще се пие една студена вода и толкова. Стщо така е голяма грешка да се подхожда към една фирма по същия начин, по който човек работи в собствената си. Аз това съм го разбирал много пъти по трудния начин и вече не се трогвам от нищо.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Грешка и вина на фирма се носят от самата фирма. Аз бих изчакал отговора на Тойота Балканс и ако е негативен, бих написал едно дебело писмо до Япония. Тези тарикати просто те пробват и клиентът не трябва да им отстъпва, а да изисква до дупка, че дори може да ги осъди за неизпълнение на договора. Единственото, което не знам, е дали това е възможно у нас...
Въпреки трудностите на световния пазар колите няма да свършат... 


- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Само че той няма договор и нищо не може да направи, освен да разчита на дорба воля
Платил е капаро за Корола, ама иска Ярис и някакви разговори по вайбър, което нищо не значи
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Прочетох внимателно текста, наистина е много заплетено, но такава практика е недопустима дори и у нас, а тъй като има плащане, няма много лесно да се измъкнат, ако човек играе твърдо, те си го търсят... 

- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Само от любопитство - какво е малкото име на търговеца, с когото имате комуникация? И аз имам поръчка, та ми стана интересно...
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Мисля, че не е коректно да пиша имена. Не търся възмездие или нещо подобно. Просто очаквам едно пазарно поведение от фирма, чиито служители са допуснали грешка. 

- FearSoft
- Мнения: 584
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 63 пъти
- Получена благодарност: 100 пъти
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
Нищо лично към въпросния търговец. Стана ми интересно, понеже моята поръчка беше оформена от един, който се оказа, че вече не работи там. Не съм питал за причини, но никой не ме информира, а случайно разбрах. Та може да е същият, кой знае...
Все пак, при тези цени и срокове за чакане, случай като този (Вашия) остава доста неприятен послевкус. Дано да е единичен случай!
Все пак, при тези цени и срокове за чакане, случай като този (Вашия) остава доста неприятен послевкус. Дано да е единичен случай!

Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 26 Фев 2021 22:24
- Местоположение: България
- Получена благодарност: 1 път
Некоректно Отношение Тойота Пловдив
За информация - случаят е решен благодарение на Тойота Балканс
.
След жалбата до тях ми предложиха да направя нова поръчка на цената от Април и да чакам доставка или да взема наличен.

След жалбата до тях ми предложиха да направя нова поръчка на цената от Април и да чакам доставка или да взема наличен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост