Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Нямам допълнително впръскване на бензин и вярно нямам нужда, но имам омаслител - по-скоро негоряща смазка която по никакъв начин не пречи, дали помага след 200 000 - 300 000 ще пиша. Всичко е настройка и части и може на всяка кола да се докарат нещата да са си добре без бензин.
Не трябва да превключва на бензин при натоварване, това е предпоставка за падане на налягането на газта или sms за смяна на филтри в бъдеще след 10 000 - 15 000 км. Може да превключи и по други причини - фобоса пищи определен брой пъти, като зад всяка цифра е причината за превключването. При твоята не знам как е още не съм пипал.
Не трябва да превключва на бензин при натоварване, това е предпоставка за падане на налягането на газта или sms за смяна на филтри в бъдеще след 10 000 - 15 000 км. Може да превключи и по други причини - фобоса пищи определен брой пъти, като зад всяка цифра е причината за превключването. При твоята не знам как е още не съм пипал.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Утре съм си взел отпуска ище ходя до сервиза да я видят защо минава на бензинс. Разбирам, че някой от вас с това си вадят хляба и имат много време и възможности да тестват... В моя случай това е невъзможно, просто си затворих очите и се доверих на най-близкия сервиз уж с дъгогодишен опит, сертификати и прочие. Човека ми говори, обяснява, че омаслителите не вършели кой знае каква работа и кога работили, кога - не и ми предложи(тъй като така правели) да настроем системата да впръсква по малко бензин....
Иначе каза,че на всеки 10 000 км трябва да сменям филтър.
Иначе каза,че на всеки 10 000 км трябва да сменям филтър.
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Аз да ти кажа и омаслител не ми трябва при моя стил на шофиране с таван на обороти 3500 4000, но не пречи.
С по - високи гуми съм 195 60 15 и с 3200 оборота съм със с около 130 по gps Повече не ми и трябва.Ще я направят не се притеснявай, но да знаеш светне ли ти чека - при тях докато не я оправят. Дано да не като еврогаз софия, там и техните уредби не оправят, трябва да чакаш месец, два и се отказваш
С по - високи гуми съм 195 60 15 и с 3200 оборота съм със с около 130 по gps Повече не ми и трябва.Ще я направят не се притеснявай, но да знаеш светне ли ти чека - при тях докато не я оправят. Дано да не като еврогаз софия, там и техните уредби не оправят, трябва да чакаш месец, два и се отказваш
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Те руснаците хубаво ги обясняват нещата но ще трябва да се разберат с производителите на флуиди за смазване на клапаните. Едните пръскат бензин за да е по-студено на по-високи обороти, а другите смазват изпускателните клапани - то ако се комбинират двата метода направо ще стане супер яко!!!
Сега малко логика и практика:
- дизела гори много по-бавно от пропан-бутан и от бензина, а пък не съм чул при 3000 оборота да им се разпадат клапаните ако и да подпушва повечко
- какво правят аванс процесорите за пропан-бутан? Всъщност повдигат аванса на ниски обороти и не го коригират или го намаляват на високи. Е защо така нали уж пропана гори по-бавно?
- за метана историята е друга, там скоростта винаги е много по-бавна от тази на пропана и бензина за това си трябва корекция на аванса. Но ако следваме логиката на руснаците и масларите на клапани там направо клапаните трябва да се разпадат за ден два максимум.
Ако огън започне да излиза през всмукателния или изпускателния клапан независимо от модела на клапаните ( стебла, легла, поли и тн) в рамките на няколко хиляди км клапаните получават прорез! Което няма нищо общо с вкопаването на леглата или няакво друго износване след 100-тици хиляди км! За да не съм голословен : https://www.google.bg/search?q=burned+h ... head+valve
Подобна случка може да се получи ако леглото е толкова износено че клапана вече да не се затваря добре но това не става за 10-тки километри а за стотици хиляди.
Ако някой се заиграе малко да потърси в резултатите ще разбере че много трудно се намира снимка на кола с пропан или метан основно дизелчета. А защо така не ги снимат тези проблеми и тук таме в някое форумче по някоя велика теория се среща...............
Сори за рунсаците ама и това не мина! Ако искат може да си ги постват тези глупости по всички форуми но такситата в БГ опровергават всякакви такива твърдения. До колкото ми е известно всички масови корейски автомобили ползвани в БГ за таксита са с "кофти" клапаните! Отделно тези автомобили са и с едни от най-калпавите уредби, нарочно са скопени и са на метан! И никъде никога не е наблюдавано явление на 100 000км сваляне на глава за смяна на клапани и легла! На 1 000 000 може и да го правят ама такива апокалиптични картинки не се случват.
Отделно че газовите горива имат по-пълно и чисто изгаряне което говори не за доизгаряне в колектора, а за изгаряне на сместта когато и където трябва.
Има една друга теория за рецесия на материала която звучи по-правдоподобно но тя изтъква като аргумент че газовите горива били по-сухи. А на мен ми е чудно каква точно влага излиза през изпускателния клапан и как така са по-сухи като при тяхното горене се отделя повече вода и по-малко активни радикали?!?!?
Съвсем друг е въпроса обаче когато една урдеба е настроена зле, поддържана зле и се екплоатира години след като ресурсите на компонентите в нея отдавна са свършили. Като пример почти няма газови инжектори които да карат 300 000км. Повечето хубави се предават между 100 000 и 200 000км а евтинджосите след 50 000 вече нямат нищо общо със заводските параметри. Подобна е картинката и с изпарителите. При мен дойде една Дачия която от 150 000 до 300 000км не беше пипано по уредбата. И съответно са направили една бърза глава и сега продължават да си я карат с блокирал изпарител и инжектори на незнайно колко км че май били ревизирани по някое време.
И те такива мити работи
.
ПС:
ПС2: Всички производители на газови уредби твърдят че живота на двигателя и на маслото се увеличава и като цяло се увеличава ресурса на двигателя. Ама това няма как да стане ако главата се скапва по-бързо.
Сега малко логика и практика:
- дизела гори много по-бавно от пропан-бутан и от бензина, а пък не съм чул при 3000 оборота да им се разпадат клапаните ако и да подпушва повечко
- какво правят аванс процесорите за пропан-бутан? Всъщност повдигат аванса на ниски обороти и не го коригират или го намаляват на високи. Е защо така нали уж пропана гори по-бавно?
- за метана историята е друга, там скоростта винаги е много по-бавна от тази на пропана и бензина за това си трябва корекция на аванса. Но ако следваме логиката на руснаците и масларите на клапани там направо клапаните трябва да се разпадат за ден два максимум.
Ако огън започне да излиза през всмукателния или изпускателния клапан независимо от модела на клапаните ( стебла, легла, поли и тн) в рамките на няколко хиляди км клапаните получават прорез! Което няма нищо общо с вкопаването на леглата или няакво друго износване след 100-тици хиляди км! За да не съм голословен : https://www.google.bg/search?q=burned+h ... head+valve
Подобна случка може да се получи ако леглото е толкова износено че клапана вече да не се затваря добре но това не става за 10-тки километри а за стотици хиляди.
Ако някой се заиграе малко да потърси в резултатите ще разбере че много трудно се намира снимка на кола с пропан или метан основно дизелчета. А защо така не ги снимат тези проблеми и тук таме в някое форумче по някоя велика теория се среща...............
Сори за рунсаците ама и това не мина! Ако искат може да си ги постват тези глупости по всички форуми но такситата в БГ опровергават всякакви такива твърдения. До колкото ми е известно всички масови корейски автомобили ползвани в БГ за таксита са с "кофти" клапаните! Отделно тези автомобили са и с едни от най-калпавите уредби, нарочно са скопени и са на метан! И никъде никога не е наблюдавано явление на 100 000км сваляне на глава за смяна на клапани и легла! На 1 000 000 може и да го правят ама такива апокалиптични картинки не се случват.
Отделно че газовите горива имат по-пълно и чисто изгаряне което говори не за доизгаряне в колектора, а за изгаряне на сместта когато и където трябва.
Има една друга теория за рецесия на материала която звучи по-правдоподобно но тя изтъква като аргумент че газовите горива били по-сухи. А на мен ми е чудно каква точно влага излиза през изпускателния клапан и как така са по-сухи като при тяхното горене се отделя повече вода и по-малко активни радикали?!?!?
Съвсем друг е въпроса обаче когато една урдеба е настроена зле, поддържана зле и се екплоатира години след като ресурсите на компонентите в нея отдавна са свършили. Като пример почти няма газови инжектори които да карат 300 000км. Повечето хубави се предават между 100 000 и 200 000км а евтинджосите след 50 000 вече нямат нищо общо със заводските параметри. Подобна е картинката и с изпарителите. При мен дойде една Дачия която от 150 000 до 300 000км не беше пипано по уредбата. И съответно са направили една бърза глава и сега продължават да си я карат с блокирал изпарител и инжектори на незнайно колко км че май били ревизирани по някое време.
И те такива мити работи

ПС:
Кажи честно че това си разбралtneykov написа:................ Разбирам, че някой от вас с това си вадят хляба и имат много време и възможности да тестват... .............

ПС2: Всички производители на газови уредби твърдят че живота на двигателя и на маслото се увеличава и като цяло се увеличава ресурса на двигателя. Ама това няма как да стане ако главата се скапва по-бързо.
- gimara
- Мнения: 1718
- Регистриран на: 27 Фев 2014 18:56
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Verso 1.8/CVT, 2016
- Благодарил/а: 49 пъти
- Получена благодарност: 117 пъти
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Ами те такситата карат основно градско, т.е. на не чак толкова високи обороти. Така че не виждам противоречие с техните съждения. Относно дизела, двигателят е конструиран за такова гориво и смятам, че е нормално да не горят клапаните.Ако искат може да си ги постват тези глупости по всички форуми но такситата в БГ опровергават всякакви такива твърдения
Аз просто чета и се опитвам да претегля + и - за да реша дали да се газифицирам. Освен това смятам, че руснаците имат повече опит от нас. Чисто статистически, според размера на държавата(Руски и Украински форуми) и като се има предвид, че нови дизелови Тойоти там не се продават, предполагам, че броят на бензиновите коли при тях е много по-голям и съответно опитът им с тях.
П.С. Та от прочетеното до сега, при годишен пробег 10-12хил. на година, си оставам на бензин.
Може и да греша.
Toyota Manuals/Сервизни ръководства/Ръководство на потребителя
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016
Toyota Corolla Verso 1.8/2008 >> Toyota Verso 1.8,CVT/2016

- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Аз по цял ден съм пълен айляк, нали съм майничка и си джиткам с дизела с газово ...... Айляшко такова 

Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Според мен впръскването на бензин над определени обороти, е само за да се повиши мощността когато има нужда при икономично настроен ГИ.
Друг е въпросът,че това може да стане и с правилни настройки на газовия комп. Например- при високи обороти може газовите инжектори да остават постоянно отворени, да се пипнат времената, налягането на газта и колко да отварят магнитните вентили .
Друг е въпросът,че това може да стане и с правилни настройки на газовия комп. Например- при високи обороти може газовите инжектори да остават постоянно отворени, да се пипнат времената, налягането на газта и колко да отварят магнитните вентили .
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Ма то не са само такситата в БГ, а да те питам ти и руснаците дето са ги писали тези теми по цял ден между 4000 и 6000 оборота ли карате?gimara написа: Ами те такситата карат основно градско, т.е. на не чак толкова високи обороти. Така че не виждам противоречие с техните съждения. Относно дизела, двигателят е конструиран за такова гориво и смятам, че е нормално да не горят клапаните.
Аз просто чета и се опитвам да претегля + и - за да реша дали да се газифицирам. Освен това смятам, че руснаците имат повече опит от нас. Чисто статистически, според размера на държавата(Руски и Украински форуми) и като се има предвид, че нови дизелови Тойоти там не се продават, предполагам, че броят на бензиновите коли при тях е много по-голям и съответно опитът им с тях.
П.С. Та от прочетеното до сега, при годишен пробег 10-12хил. на година, си оставам на бензин.
Може и да греша.
Разбира се последната преценка си е твоя но тия теории са масови небивалици. Иначе новите инжекциони могат да работят с процент бензиново гориво през цялото време.
Nikdel - не е само до правилни настройки на компютъра защото ако дюзите и изпарителя са смотани не можеш да компенсираш и винаги имаш голям компромис с ниските или с високите обороти съответно натоварвания! За това е много важно какво се инсталира.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Акима - то като е вързана с ОБД да не се настройва сама?? Казваш го сякаш щом е ОБД всичко ще се напасне от само себе си... Нема такъв филм. Плюсовете ги има от по-лесната и бърза връзка, но пак си сака козата пръч - казано по български.



- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Тя като си има ОБД е ясно,че няма сама да отвори капа и да си пробие дупки за инжекторите...Me4oKyX написа:Акима - то като е вързана с ОБД да не се настройва сама?? Казваш го сякаш щом е ОБД всичко ще се напасне от само себе си... Нема такъв филм. Плюсовете ги има от по-лесната и бърза връзка, но пак си сака козата пръч - казано по български.![]()
Разбра ме какво имах предвид - просто хората като слагат не проучват и не четат.
Лошо е когато човек чува избирателно - вместо да направи монтаж и настройка му се налага да направи монтаж,настройка,подмяна,настройка и т.н./как ти се струва да си купиш ГИ в Бургас и да ти вземат парите,а де не ти направят колата и после да дойдеш 100 км на север до Варна,за да ти я настроят качествено/
МетанМерджана,с който беше дошъл последно в СФ как е btw?
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Re: Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Сменихме с Басчо дюзите, сега лети - няма празни обороти, няма хлъц млъц. Стабилен и вече тих като на бензин
А разхода си е все така добре - 4-5кг за 100км. С 11кг метан минавам 220-250км с 125км/ч - зависи от налягането 


-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22 Авг 2022 17:16
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Toyota Rav4 2003 d4d
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Здравейте, колеги !!! Моля за малко помощ...
Става въпрос за Ауриса на баща ми, 1,4 VVTI на 95000 км,кара я от година и се държеше перфектно до минала седмица.
Та миналата седмица сложи газов инжекцион (в момента нямам много информация за него, но ако се наложи мога да намеря), сложи я един майстор от Пазарджик, който ни го препоръча наш приятел.
Проблема е следният : След поставянето на газовата уредба, температурния датчик показва, че колата е прегряла и светва чека. Температурта на таблото стои само в максимума, дори и когато колата е студена и току що запалена. Работи добре на газ и на бензин и след като я прочетохме на комп. показа, че температурата си е нормална и бедна горивна смес. Като цяло колата работи добре
на газ и бензин. След това се върна при газаджията, според който проблема е от преди това и не вижда от къде може да се е получило. Газовата уредба имала отделен датчик за температурата и не е пипал по кабелите (освен при прекарването на кабелите през основния сноп кабели, но минало много лесно), обогати сместа и компютърът трябвало сам да си я настрои след като покара 100на км.
И сега продължава да показва максимална темп.
В четвъртък има записан час в Тойота, но малко ме съмнява да ни помогнат там.
Моля за съвет, мнение и ако знаете някой, който може да го направи (Пазарджик, Пловдив, София) ще се радвам да разбера!
Става въпрос за Ауриса на баща ми, 1,4 VVTI на 95000 км,кара я от година и се държеше перфектно до минала седмица.
Та миналата седмица сложи газов инжекцион (в момента нямам много информация за него, но ако се наложи мога да намеря), сложи я един майстор от Пазарджик, който ни го препоръча наш приятел.
Проблема е следният : След поставянето на газовата уредба, температурния датчик показва, че колата е прегряла и светва чека. Температурта на таблото стои само в максимума, дори и когато колата е студена и току що запалена. Работи добре на газ и на бензин и след като я прочетохме на комп. показа, че температурата си е нормална и бедна горивна смес. Като цяло колата работи добре
на газ и бензин. След това се върна при газаджията, според който проблема е от преди това и не вижда от къде може да се е получило. Газовата уредба имала отделен датчик за температурата и не е пипал по кабелите (освен при прекарването на кабелите през основния сноп кабели, но минало много лесно), обогати сместа и компютърът трябвало сам да си я настрои след като покара 100на км.
И сега продължава да показва максимална темп.
В четвъртък има записан час в Тойота, но малко ме съмнява да ни помогнат там.
Моля за съвет, мнение и ако знаете някой, който може да го направи (Пазарджик, Пловдив, София) ще се радвам да разбера!
- mapamop
- Мнения: 5191
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Датчика със мултиметър мерен ли е?
За да дава такава стойност на стрелката, като измерите или ще ви даде почти нулево съпротивление, или отворена верига. Т.е. ще е лесно доказуемо че е прецакан.
Вижте му буксата да не е откачена, да е влизала вода и да е патинирала, или за физически повреди (счупено заключващо зъбче). Огледайте за наранени кабели около датчика. Всичко това е безплатно, освен времето и теуда ви.
Ако е повреден датчика, по спомен не беше стряскаща цената му, може и да успеете да го смените "на коляно пред блока". Ако нищо от по-горното не излезе наяве, винаги може да отидете на сервиз.
За да дава такава стойност на стрелката, като измерите или ще ви даде почти нулево съпротивление, или отворена верига. Т.е. ще е лесно доказуемо че е прецакан.
Вижте му буксата да не е откачена, да е влизала вода и да е патинирала, или за физически повреди (счупено заключващо зъбче). Огледайте за наранени кабели около датчика. Всичко това е безплатно, освен времето и теуда ви.
Ако е повреден датчика, по спомен не беше стряскаща цената му, може и да успеете да го смените "на коляно пред блока". Ако нищо от по-горното не излезе наяве, винаги може да отидете на сервиз.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22 Авг 2022 17:16
- Местоположение: Пазарджик
- Автомобил: Toyota Rav4 2003 d4d
Газ за Auris E15 1.4 VVTi 2009 - марка и монтаж?
Благодаря за отговора! Оказа се, че проблема е в таблото и това е някакво съвпадение с монтажа на газовата. Всичко вече е наред, колата се движи и държи много добре на газ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта