Здравейте колеги!
Автомобила е Toyota Avensis t25 2.0 D-4D,2008 год.
Направих диагностика в Toyota Бургас и дюзите показаха следните стойности:
1.2,6 mm3/st
2.-0,2 mm3/st
3.0,3 mm3/st
4.-2,9 mm3/st
Така,обясниха ми,че при 0 дюзата е нова,при 3 вече е почти умряла и е за смяна!
Въпроса ми тук е не би ли трябвало тези дюзи да се износват що-годе равномерно,не абсолютно еднакво,но горе-долу равномерно?
Как така две от тях ще са със стойности на нови,а две със стойности на абсолютно "умрели"дюзи?
Преди това правих диагностика на още две места,където ми казаха,че ще "хванат"дюзите ако са за смяна и ми казаха,че са ОК.
Не знам на кого да вярвам вече,където и да отида ми казват коренно различни неща!
Следващият ми въпрос е за мигачите на въпросния автомобил.
Когато са включени не се чува цъкане от тях и така винаги забравям някой мигач включен.
Казаха ми,че някъде трябва да има колонка,която издава звука за мигачите и че вероятно тя е повредена.
Ако споделите това мнение бихте ли ми казали къде е тя?
Благодаря Ви,с пожелания за всичко най-добро и милиони безаварийни километри!
Въпрос за дюзи и мигачи!
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
Не е задължително - имат допуск за продукция. Още като нови не са били с еднакви налягания. Отделно топлината на мотора и други натоварвания не са еднакво разпределени.
Логиката че първа дюза се е позаносила, и четвърта я компенсира с минусова корекция на горивото. Мисля че запалителния цикъл е 1-4, 2-3 цилиндри (не съм сигурен изобщо).
Мигачите не цъкат с пищялка - само релето се чува да щрака глухо под таблото в левия му ъгъл.
Логиката че първа дюза се е позаносила, и четвърта я компенсира с минусова корекция на горивото. Мисля че запалителния цикъл е 1-4, 2-3 цилиндри (не съм сигурен изобщо).
Мигачите не цъкат с пищялка - само релето се чува да щрака глухо под таблото в левия му ъгъл.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
За дюзите единственото решение е сваляне и на стенд.Такива работи съм се нагледал с тези диагностики че....вече не им вярвам.Диагностиката по скоро може да се взема като ориентир.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
Подкрепям за стенд и то, ако колата нещо не върви. Освен това и стендът, и майсторът трябва да са точни. Преди години давах дюзите на едно Ауди и стендът щеше да се разпадне пред очите ми... 

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
А може 4та да се е запушила и първа да я компенсира.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 11 Мар 2018 13:56
- Местоположение: Sofiq
- Получена благодарност: 3 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
Благодаря на всички Ви,че се отзовахте толкова бързо!
Все още не намирам отговор какво трябва да направя?!
Обикалям си различни майстори,плащам си им и всеки казва нещо различно!
От запушен DPF филтър до катализатор,дюзи,въздушен филтър,датчик за турбината и т.н.Аз ако ги сменя всички тези части,то тази кола ще излезе златна!
А причината поради,която търся повреда е,че колата наистина не върви и харчи много гориво.
Кажете ми миля Ви и за тези мигачи.
Когато колата е в движение изобщо не се чуват!
Трябва да е спряла,с изгасен двигател и тогава само се чува едно много слабо и глухо цъкане.
Това нормално ли е и така ли трябва да бъде?
Все още не намирам отговор какво трябва да направя?!
Обикалям си различни майстори,плащам си им и всеки казва нещо различно!
От запушен DPF филтър до катализатор,дюзи,въздушен филтър,датчик за турбината и т.н.Аз ако ги сменя всички тези части,то тази кола ще излезе златна!
А причината поради,която търся повреда е,че колата наистина не върви и харчи много гориво.
Кажете ми миля Ви и за тези мигачи.
Когато колата е в движение изобщо не се чуват!
Трябва да е спряла,с изгасен двигател и тогава само се чува едно много слабо и глухо цъкане.
Това нормално ли е и така ли трябва да бъде?
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Въпрос за дюзи и мигачи!
Това е - цъкането от релето на мигачите. Ако очакваш влакова или корабна сирена, се изисква "гаражен тунинг".
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 6 госта