"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Колеги, имам следния въпрос. Спирането на автомобил на скорост (с ръчни предавки) без съединител, което съответно води до принудително изгасване, коя (кои) части засяга и до какво увреждане може да доведе? Предполагам, страда трансмисията?
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Според мен - страдат най-вече сегментите, но и други елементи - лагери, биели, бутални болтове, както и елементи на гозарапределението.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
При мен пострада трипода на едното вътрешно каре. Разцепи се и тъкмо си мислех, че нищо няма от трикратно гасене в движение от блокиране на спирачките и последващо отпускане на мокър и хлъзгав път с цел избягване на птп, след два дни полуоската превъртя в трипода при потегляне.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
При рязко спиране, при високи обороти - май си е така - би пострадало най-много задвижването, в него се гаси инерцията на въртящите се с висока скорост части.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 08 Сеп 2016 12:40
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Благодаря Ви!
В конкретния случай не става въпрос за висока скорост, нито за екстремно спиране. И оборотите не са толкова високи преди да се спре.
В конкретния случай не става въпрос за висока скорост, нито за екстремно спиране. И оборотите не са толкова високи преди да се спре.
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
В такъв случай, според мен, биха пострадали най-много сегменти и лагери/бутален болт на биела - поради не осево и взривно натоварване, което се поема от тези елементи.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- Ивайло Димов
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 11 Яну 2022 15:35
- Местоположение: Шумен
- Автомобил: Seat Toledo1,8 20V AGN
- Благодарил/а: 162 пъти
- Получена благодарност: 154 пъти
"Проблемът не е от бобината, а от магарето в кабината"
Ако автомобила е с демпферен маховик там натоварването също е голямо при гасене на скорост .....За ДВГ също може да има някакви ндгативни последствия но само при ежедневно подобно гасене .Страдат и тампоните на ДВГ и кутията .Нооо трябва да се случва доста често та да има нужда от ремонт .....учебните коли кви ли издевателства издържат 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта