Проблем с климатика на Corolla E12
Проблем с климатика на Corolla E12
Здравейте колеги наскоро изникна проблем с климатика на королата. За три години каране (мародерско) по здрава кола няма. Но към проблема стига с рекламите. Миналата седмица реших прибирайки се от Младост да си пусна климатика, че ми стана топло и работеше, доволен от това че духа студено бях спокоен. Следващата седмица пак същата ситуация, пускам климатика той не работи духа топло, а от три години каране не е пипан и реших да поровя по колата и какво се случи. Всички бушони до един здрави, всички релета здрави, напреженията са наред, но шайбата на компресора не прибира и не завърта (проблем!!!). Премерих датчика за налягане на фреона (здрав!!!). И се принудих да я откарам колата на сервиз, какво откриха те: фреон има, бушоните са здрави, релетата за здрави, системата не изпуска, датчиците са здрави, напрежения има. Какво направиха те мериха тук-там към един час и установиха, че е модула за управление на климатика (бил изгорял!!!). Свалихме модула с майсторите и тай съм техник по автоматизация и платките са ми втора страст, забелязах че тази въпросна платка е като нова нито нагар, нито студени спойки, нито думнали (видимо!!!) елементи. И цялата работа в тоя модул е че той изпраща сигнал към релето да затвори връзката, за да подаде напрежение или ток към компресора. И да вметна още нещо като му подам принудително 12V на компресора на работещ автомобил шайбата на компресора прибира и климатика духа студено(работи!!!). Та Ви моля да ме посъветвате, тъй като се съмнявам в тази платка, че е счупена. Какво да правя?
Поздрави!
Поздрави!
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: Проблем с климатика на Corolla E12
intasu,
Има ли развитие с проблема на климатика. При моята Королка положението е същото, а именно не сезавърта компресора. Можеш ли да ми дадеш някакви насоки кое реле е отговорното за включването му и как се стига до въпросния управляващ блок, който "уж" е изгорял при теб?
Мисля скоро да се позанимавам с разрешаването на този проблем, така че може да си съдействаме.
Айде успех.
Има ли развитие с проблема на климатика. При моята Королка положението е същото, а именно не сезавърта компресора. Можеш ли да ми дадеш някакви насоки кое реле е отговорното за включването му и как се стига до въпросния управляващ блок, който "уж" е изгорял при теб?
Мисля скоро да се позанимавам с разрешаването на този проблем, така че може да си съдействаме.
Айде успех.
Re: Проблем с климатика на Corolla E12
здр.колеги.и аз имам същият проблем със селика Т20 .при натискане на копчето за климатика не се случва нищо.бушоните са здрави и никакви проблеми до последно не съм имал.ще се радвам да обменим мнения.
Re: Проблем с климатика на Corolla E12
Ако още не си решил проблема,провери идва ли оперативно напрежение до релето от платката, щрака ли релето и чисти ли са му контактите. Не се доверявай, че модула е изгорял. И мене са ме работили за изгорял модул на ABS, а само трябваше да се рисетне системата.intasu написа:Здравейте колеги наскоро изникна проблем с климатика на королата. За три години каране (мародерско) по здрава кола няма. Но към проблема стига с рекламите. Миналата седмица реших прибирайки се от Младост да си пусна климатика, че ми стана топло и работеше, доволен от това че духа студено бях спокоен. Следващата седмица пак същата ситуация, пускам климатика той не работи духа топло, а от три години каране не е пипан и реших да поровя по колата и какво се случи. Всички бушони до един здрави, всички релета здрави, напреженията са наред, но шайбата на компресора не прибира и не завърта (проблем!!!). Премерих датчика за налягане на фреона (здрав!!!). И се принудих да я откарам колата на сервиз, какво откриха те: фреон има, бушоните са здрави, релетата за здрави, системата не изпуска, датчиците са здрави, напрежения има. Какво направиха те мериха тук-там към един час и установиха, че е модула за управление на климатика (бил изгорял!!!). Свалихме модула с майсторите и тай съм техник по автоматизация и платките са ми втора страст, забелязах че тази въпросна платка е като нова нито нагар, нито студени спойки, нито думнали (видимо!!!) елементи. И цялата работа в тоя модул е че той изпраща сигнал към релето да затвори връзката, за да подаде напрежение или ток към компресора. И да вметна още нещо като му подам принудително 12V на компресора на работещ автомобил шайбата на компресора прибира и климатика духа студено(работи!!!). Та Ви моля да ме посъветвате, тъй като се съмнявам в тази платка, че е счупена. Какво да правя?
Поздрави!
Re: Проблем с климатика на Corolla E12
Joro GN е много прав.... Не се доверявай, че модула е изгорял.
Аз си пуснах самодиагностиката на модула управляващ климатика. Точната процедура за стартирането на тази процедура както и изчистването на грешки са описани добре в Аутодата-та. След като рестартирах модула за управление, климатика си заработи.
Ако някой иска повече информация нека да пише ще му пратя каквато документация имам;)
Успех.
Проблем с климатика на Corolla E12
Здравейте колеги имам проблем с климатроника на копола е12 d4d не включва всеки път от сервиза за климатици казват не идва ток до компресора да ходя при електричар от там казват обратното моля помагате.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10 Мар 2017 17:25
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
Здравейте, mitaka_kz, дали може да пуснеш линк към аутодата където е обяснено това, неуспях да го открия а имам точно съяия проблем с климатроника.Има си всичко, фреон, налчгане, няма изгорели бушони ... просто компресора не тръгва
Проблем с климатика на Corolla E12
Здравейте! При мен проблема е сходен. Има фреон, налягането е нормално уж всичко работи ама пускаш климатика, компресора тръгва ( не винаги) духа студено. В момента в който подам газ да тръгна климатика изгасва и започва да вкарва горещ въздух, когато вдигна оборотите тръгва и работи нормално даже духа доста студено. Ходех при много майстори всеки мери замерва и вдига рамене. Ако някой има идея какво може да е нека сподели моля! 

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10 Мар 2017 17:25
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
не включвало втората перка и затова изключвал компресора ... това е последното което ми казаха, но не се занимавали с ел.вериги да си търся друг, е искаха си 80лв понеже били напълнили климатика, предния ден го проверявах пълен беше на макс ... малка поука, когато ходиш на сервиз "arvbg.com" не се връзвай на "отиди отсреща да изпиеш едно кафе" 

- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
Дааа ама нали знаеш че при майстор не се седи защото никой не обича да му чукат колата или жената.


Проблем с климатика на Corolla E12
Здравейте! Намерихте ли решение на проблема? Аз имам същия проблем, колата е тойота авенсис т25 2005 година, системата няма теч, датчици здрави, панела работи (размених го с на друга тойота за проба) и компресор здрав, перките са проверени и нищо накрая-компресора не тръгва
на поне 4-5 различни диагностики минах и няма резултат всеки вдига рамене. Много ще съм благодарен ако дадете съвет къде да търся.
- memorex
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 17 Фев 2021 21:29
- Местоположение: Varna
- Автомобил: avatar
- Благодарил/а: 90 пъти
- Получена благодарност: 67 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
Здр.
А релето в двигателния отсек проверено ли е?
А релето в двигателния отсек проверено ли е?
"Великите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат събития, малките умове обсъждат хората."
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
'Without data, you’re just another person with an opinion', W. Edwards Deming
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
Схема от сервизното ръководство, което никой не чете (http://toyota.aitnet.org/Toyota/Avensis ... 05.SIL.rar):
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
Проблем с климатика на Corolla E12
Направете самодиагностика на климатика и запишете грешките.
Сменете предпазителя с такъв на който са му идеално чисти крачетата. От окислен предпазител изобщо не ми светваше бутона A/C и не реагираше. Свалих 750 лева от цената в моргата, като си купувах моят рак.
Релето HTR на таблото с предпазителите в купето сменено ли е? Има същото по спомен отпред на фаровете, отгоре на радиатора в таблото.
Сменете предпазителя с такъв на който са му идеално чисти крачетата. От окислен предпазител изобщо не ми светваше бутона A/C и не реагираше. Свалих 750 лева от цената в моргата, като си купувах моят рак.
Релето HTR на таблото с предпазителите в купето сменено ли е? Има същото по спомен отпред на фаровете, отгоре на радиатора в таблото.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта