Нов съм тук и от 2 дена вече съм собственик на Крола Хибрид ТС.
Още от взимането на автомобила от салона, имах проблеми със активирането на услугите за свързаност - MyT, които уж трябваше да правят живота ми по-лесен. Два дена по-късно и няколко позвъняваня на съпорта и на Тойота, най-накрая успях. За съжаленуе явно имах по-голе ми очаквания от въпросните услуги за свързаност и след като споделих разочарованието си ми казаха "Зависи от нивото на оборудване".
Мойта корола е ниво Executive и не съм сигурен дали е с Тоyota Touch 2 или Toyota Touch 2 & Go (още със самото поръчване на колата имаше много огромно разминаване с брошурата, сайта и това което ми казват в представителстовто отностно какво включва това оборудване)
Една позната е с Корола Хечбек Executive и нейните услуги за свързаност, като че ли имат повече функции.
Исках просто да попитам други собственици на Тойоти от '21 насам: Ползвате ли услугите за свързаност? Какво точно имате включено в тях? Освен инструкциите на апликацията, трябваше ли да правите допълнително потвърждаване на собственост на автомобила.
Благодаря ви и наздраве
