Добър ден на всички колеги. От скоро съм във форума и имам странен проблем с моя автомобил.
Колата е Toyota Corolla E11 Hatchback 1.3 4E-FE 1998г. бензин
По принцип има OBD отпред при двигателя, но немога да се свържа през диагностика с компютъра на автомобила за да бъда насочен към дадения проблем евентуално.
До последно автомобила си работеше нормално, но след престой вечерта на следващта сутрин си загуби два от цилиндрите.
Смених свещи, кабели, бобини (две на брой са, и двете са сменени), две от дюзите от които видях че не работят и проблема си остана.
Моля за съвети и идеи от къде и как да търся проблема - верен другар ми е, и не искам да я оставям.
Има ток на кабелите (свещите) тоест изключвам бобината, въпреки че е нова.
Вероятно се губи тока някъде до две от дюзите на 1-ви и 2-ри цилиндър.
Идея от къде да започна?
Дали проблема е в компютъра или има някъде реле или предпазител който командва две по две дюзите?
Toyota Corolla E11 Hatchback ПРОБЛЕМ
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Toyota Corolla E11 Hatchback ПРОБЛЕМ
Ако са два съседни може да е гарнитура на главата. Мерете компресия.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11 Юни 2022 10:09
- Местоположение: гр. Своге
- Автомобил: Toyota Corolla E11 Hatchback
Toyota Corolla E11 Hatchback ПРОБЛЕМ
Благодаря. Ще погледнем компресията.
Много вероятно е да си прав, колега max-2 . Сега като се замисля когато тръгнах да проверявам по токовете, отвъртях капачката на радиатора и обикновенно антифриза не ми мърдаше и беше над нивото на питата. Когато обаче погледнах, антифриза беше изчезнал.
Много вероятно е да си прав, колега max-2 . Сега като се замисля когато тръгнах да проверявам по токовете, отвъртях капачката на радиатора и обикновенно антифриза не ми мърдаше и беше над нивото на питата. Когато обаче погледнах, антифриза беше изчезнал.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта