Ами не само , може да е имало някаква екстремна ситуация и , като защита от запалване или нещо подобно . И доколкото знам се нулират само с някакъв вид тестер .aleksbr написа: Това наи вероятно е направено с цел защита от кражба,но би трябвало да има кодове които да се въвеждат и те да са достъпни за собственика.
за колко време пада акумулатора?
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
За една седмица без палене на нов RAV 4 (лятото), само на 8 месеца падна драстично, трябваше да палиме с кабели. След това пак е стояла по 7-10 дни без да се пали, но проблеми не е имало. Дали е от утечка или нещо друго?niki60 написа:пропуснахте само още един фактор-тока на утечка на акумулатора който е в пряка зависимост от вътрешното му съпротивление ..както знаем големия ток при стартиране предизвиква динами4ни процеси в кетките в резултат на което активната маса на плочите пада на дъното и предизвиква намаляне на вътрешното съпротивление а оттам и голям ток на саморазряд ..гледаш хубав нормален акумулатор а след 3-4 дни се разредил без никакви вързани консуматори
Измери си тока на консумация при включена аларма. Той не трябва да надхвърля 30 милиампера. Например моята аларма консумира около 6 милиампера, но имам някакви утечки още и общата консумация ми е около 15 милиампера. Това сваля около 2.5 амперчаса на седмица от акумулатора, което е поносимо.
Преди време поради некомпетентно сварзано радио часовникът ми на таблото постоянно светеше и консумацията ми беше над 80 милиампера. Така акумулаторът ми се разреждаше за около две седмици и беше сериозен проблем.
Преди време поради некомпетентно сварзано радио часовникът ми на таблото постоянно светеше и консумацията ми беше над 80 милиампера. Така акумулаторът ми се разреждаше за около две седмици и беше сериозен проблем.
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994
116ps, 4A-FE, 1994
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта