Королата прекъсва когато достигне работна температура и на празен ход оборотите не са стабилни, а играят. Докато е студена или под оптималната работна температура го няма този проблем.. Прекъсва между 2000-3000 оборота, след това изчиства и работи добре на по високите обороти. Незнам дали има отношение, но колата почти винаги пали от втория път, като от втория път пали нормално. Сменихме свещите профилктично с нови Денсо, но проблема остана, предишните бяха Денсо също, но иридиеви. В историята на колата след като я купих преди година открихме, че катализатора липсва и в кожуха му предишния собственик( Автокъща) бяха набили стоманена вата, която беше запушила цялата магистрала на гърнетата и колата нямаше тяга. Този проблем го отстранихме. Лампата чек свети с 2 грешки P0141 и P0420. Доколкото разбирам колата докладва че втората ламбда сонда след катализатора не работи. Въпроса ми е дали може да прекъсва заради втората сонда и тя еднаква ли е като първата преди катализатора ако се наложи да купувам друга? Намерих катализатор в добро състояние от друга марка кола със същия литраж на мотора и ще го монтираме скоро. Дали грешката за сондата ще изчезне и прекъсването след монтаж на катализатора или и сондата е за смяна и тя? Може ли малко насоки къде да търсим проблема, бобините би трябвало да са ок, когато е студена работи нормално. Благодаря на всички, които се включат в решаването на проблема предварително и прилагам снимка с грешките от диагностиката.
